0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Jo crec que hi ha molta gent que li diu neu a cualquier cosa........a mi un amic m'ha cridat dient que estava caien aiguaneu a alacant.? La gent te masa ganes de vore nevar......
La gent te masa ganes de vore nevar......
Cita de: biarut en 16 de De Gen. de 12, 22:34:15 p. m.Jo crec que hi ha molta gent que li diu neu a cualquier cosa........a mi un amic m'ha cridat dient que estava caien aiguaneu a alacant.? La gent te masa ganes de vore nevar......Home, que uno d'alacant ho diga ho veig prou normal, al fi i al cap neva poc i la gent no te massa experiència en l'assumpte. Pero que ho diga uno d'Ibi......
Per cert... no creieu que el vent arriva massa allevantat? L'Esperava mes anortat, la veritat.
Cita de: Vaqueret en 16 de De Gen. de 12, 23:34:30 p. m.Per cert... no creieu que el vent arriva massa allevantat? L'Esperava mes anortat, la veritat. aixo estava mirant jo. S`ha girat el vent amb ratxes fortes. Quan de temps li dones a aquesra situacio¿?
Decpcionant l'episodi per a mi. Estic mirant per vore si la borrasqueta puja un poc mes de latitud pero NO. Jo la veig molt al sud com per a que mos envie vents de Gregal.