Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89534 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #135 el: 28 de De Gen. de 12, 19:33:31 p. m. »
L'europeu! mireu l'europeu!
]

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #136 el: 28 de De Gen. de 12, 19:35:47 p. m. »
L'europeu! mireu l'europeu!
.. a 120hores va be encaminat... a 144 ja seria quasi tramuntana i fruites, verdures, arbres.. etc, tremolant i això ja no m'agrada...
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #137 el: 28 de De Gen. de 12, 19:48:59 p. m. »
algu sap un enllaç per vore el mapa de precipitacio per dijous de l europeu es que es impresionant
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #138 el: 28 de De Gen. de 12, 19:52:08 p. m. »
Montitxelvo, València.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #139 el: 28 de De Gen. de 12, 19:59:55 p. m. »
 Poca preci...
Xàtiva

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #140 el: 28 de De Gen. de 12, 20:01:05 p. m. »
encara no estan els mapes de precipitacio de les 12 pero l europeu es impresionant , no se si ens plouria molt dijous , pero els altres dies es vents son terrals pero amb l aire fred que hi haura,noseria posible una ciclogenesis a les nostres costes?

• Pluja
  • *
« Respondre #141 el: 28 de De Gen. de 12, 20:03:39 p. m. »
A veure, jo por una part recomane que tot el mon veja l'eixideta que acava d'expolsar-se l'ECMWF, dubte que pugam veure una cosa semblant en moooolt de temps...   :o

Pel altra banda si algú no l'ha vist, i pateix per les seues collites, arbres i demés vegetació... millor que no la veja.  :-\
Ontinyent, València.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #142 el: 28 de De Gen. de 12, 20:07:05 p. m. »
De totes maneres, crec que podem recomanar tranquilitat, que és una eixida més... (però per a guardar!!)
]

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #143 el: 28 de De Gen. de 12, 20:41:54 p. m. »
Deixe ací l'eixida del ECMWF (europeu) per a que quede emmagatzemada i la pugam veure més avant, ja que en quant a fred es espectacular:

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #144 el: 28 de De Gen. de 12, 20:44:32 p. m. »
A veure, jo por una part recomane que tot el mon veja l'eixideta que acava d'expolsar-se l'ECMWF, dubte que pugam veure una cosa semblant en moooolt de temps...   :o

Pel altra banda si algú no l'ha vist, i pateix per les seues collites, arbres i demés vegetació... millor que no la veja.  :-\

Cada volta que veig al Igor (aaaiigorr) eixe que tens, em descollone.

• Pluja
  • *
« Respondre #145 el: 28 de De Gen. de 12, 21:07:30 p. m. »

Cada volta que veig al Igor (aaaiigorr) eixe que tens, em descollone.

Aixó està bé, n'hi ha que tindre bon humor  ;D

I parlant dels oracles i aixó..., de moment a seguir les actualitzacions. La peça fonamental continua on ha d'estar per a tindre moviment, l'enorme Anticicló rus. No li fem molt de cas a les borrsaquetes mediterrànies de moment que estem molt lluny com per a fiar-se.

Ara interesant la situació es ... vaja que ho es.
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #146 el: 29 de De Gen. de 12, 09:33:51 a. m. »
a vore mirant els models el millor per ara es el gem, no se quina credibilitat te , pero molts ensembles del gfs l apoyen aixo per a dijous, l europeu es bo en fred una -10 en tota la peninsula pero sec, eixa baixa que ve del cantabric hasta el mediterrani s hauria de colocar per les balears i bombejarnos el vent de gregal que ens fa falta, per sort encara queden dies i aixo ha de ballar molt

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #147 el: 29 de De Gen. de 12, 12:03:46 p. m. »
dese luego, lo dels models es per a tirarlos a la brosa. La eixida del GFS de les 6, sense radiosondejos es pa tirarse al barranc, no entraria ni la iso 0 a 850 hpa. Vamos, mes bandazos imposible......

Portem tres dies en que els models pel mati ens marquen mes aproximació de la dorsal de azores, i per la vesprada guanya la massa freda europea......tot per decidir.

Agraïria que algun expert que sapiera analitzar mes les coses en estos moments...perque jo crec que si tinc que apostar, seria perque guanya azores, ens quedarem a les portes d´una grana entrada freda i de vorer algo historic, en la nostra pobra vida de gaudir de algun fenomen mes extrem.

Crec que d´aci a una setmana reanalitzarem i no haura passat res de res. Ojala m´equivoque i esta vesprada tornem al cami de ahir per la vesprada. Pero igual dema pel mati tornem a la senda de hui pel mati.

Que passeu bon dia

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #148 el: 29 de De Gen. de 12, 13:34:20 p. m. »
Doncs jo veig el temps de TV3 i ens posen per al dijous aiguaneu en Valencia.... asi seria neu. No se d'on ho miraran, pero ahir per la vesprada ho posaven i este mati tambe..
Agullent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #149 el: 29 de De Gen. de 12, 13:42:36 p. m. »
Doncs jo veig el temps de TV3 i ens posen per al dijous aiguaneu en Valencia.... asi seria neu. No se d'on ho miraran, pero ahir per la vesprada ho posaven i este mati tambe..

Ells miraran tots els models, pero es basen crec que en el DWD.
Ontinyent, València.