Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89533 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #195 el: 31 de De Gen. de 12, 00:07:35 a. m. »
No patixques Llevanta! Sinó neva el Dijous que ara mateix no se si la cota ja estara tan baixa a eixes hores, a partir del Dilluns si el fred es manté, que també sembla que anira per a llarg, la situació sera mes favorable.
Ontinyent, València.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #196 el: 31 de De Gen. de 12, 00:08:50 a. m. »
Absolutament acollonants. Porte desde l´any 2000 consultant models, i mai havia vist esta animalada en directe. :-X

No tinc gens clar fins on arribarán, però la diversió de veurels i l´imaginació al poder (simulant el meu poble com si estiguera en la mateixa Bielorusia), no te preu. Per a tot el demés Mastercard. ;D

El que tinc molt clar, es que aquest i els demés fòrums de méteo farán fum els propers dies. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Fontyx

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 45
« Respondre #197 el: 31 de De Gen. de 12, 00:09:58 a. m. »
Si no neva amb aquesta situacio de tant fret ja no vorem la neu mai mes, jajaja, quina barbaritat. Per que la moixama no es mes humida!!!!!! jeje :)
Muro d'Alcoi, Alacant.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #198 el: 31 de De Gen. de 12, 00:19:34 a. m. »
Mare de deu senyoooooor!!!! Quina barbaritat.
Agullent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #199 el: 31 de De Gen. de 12, 00:52:35 a. m. »
pero eixa baixeta que es veu per al dijous de mati, jo crec que podria reforsarse i enviarmos vents mes agregalats de cara a divendres tambe, toca esperar a vore com van comportanse els models :D
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #200 el: 31 de De Gen. de 12, 01:12:30 a. m. »
Jo confie en lo que puga vindre despues de este desalojo tan béstia. La tan desitjada neu, si encaixen be les peçes com intuixen per al proper dimarts, queda molt, pero sols fa falta el flujo de NE, perque de fred anem sobrats.
Xàtiva, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #201 el: 31 de De Gen. de 12, 07:24:44 a. m. »
meu pareix a mi o en esta eixida en entra algo de gregal per dijous per la nit amb una -8 en l eixida del europeu dic
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #202 el: 31 de De Gen. de 12, 11:00:25 a. m. »
Bon dia,

El GFS situa la baixa de la matinada de dijous eixida a eixida cada vegada millor per als nostres interesos...

Vorem si a mesura q van llevant fred es a canvi d´humitat...
Xàtiva

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #203 el: 31 de De Gen. de 12, 11:40:32 a. m. »
Vejent esta eixida..fred tindrem , però el Diumenge es retira rapidament i ens abarcara l'anticiclo de les azores..vamos que de neu res de res si no canvia.
Ontinyent, València.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #204 el: 31 de De Gen. de 12, 12:20:45 p. m. »
Hem pateix que dema vindran les rebaixes de gener....molt brutal veig jo aço,  crec que sera una entrada freda com moltes que hem tingut i amb res de precipitacio....o siga soles pa fer mal... ::)

-5 a la ciutat d alacant......jejejeje.... Es moren alli de fred...

"Fue bonito mientras duro"  fred tindrem pero res de l altre mon.....no se si superarem els 11 baig cero de gener de 2006......i neu...."ni esta ni se le espera"....

Crec que ingrese al club dels pesimistes.......dic realistes...jejeje...es broma!!!
« Darrera modificació: 31 de De Gen. de 12, 12:22:37 p. m. per biarut »

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #205 el: 31 de De Gen. de 12, 12:41:16 p. m. »
Hem pateix que dema vindran les rebaixes de gener....molt brutal veig jo aço,  crec que sera una entrada freda com moltes que hem tingut i amb res de precipitacio....o siga soles pa fer mal... ::)

-5 a la ciutat d alacant......jejejeje.... Es moren alli de fred...

"Fue bonito mientras duro"  fred tindrem pero res de l altre mon.....no se si superarem els 11 baig cero de gener de 2006......i neu...."ni esta ni se le espera"....

Crec que ingrese al club dels pesimistes.......dic realistes...jejeje...es broma!!!

Toc Toc, que hi ha algú? jo tb m'apunte al club. En fi, fred farà però menys, això crec que és bo per al camp... el problema és que no plourà i per tant no nevarà... ni tan sols està clar que finalment ploga el dijous pel matí, seria una llàstima.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #206 el: 31 de De Gen. de 12, 13:05:35 p. m. »
Doncs jo crec que si que podriem veure la neu el dijous, ja que el moment de precipitació considix amb la -3 y la -30 , suficient per a veure neu a 350-400 metres. Baix el meu humild punt de vista clar.
Ontinyent, València.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #207 el: 31 de De Gen. de 12, 13:19:05 p. m. »
El PROMES indica precipitació durant la matinada-matí del dijous.

PD: El MM5, en canvi,no.

PD2: El model NAE també dona precipitació per la matinada.

« Darrera modificació: 31 de De Gen. de 12, 14:41:39 p. m. per alcoià »
]

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #208 el: 31 de De Gen. de 12, 13:22:14 p. m. »
Iee, bon dia!.

Pareix que les barbaritats que marcava ahir el GFS ja no estàn (definitivament?), tot i això per a mi l'entrada d'aire que tindrem el dijous segueix siguent molt freda.

Parlant del tema de la neu, doncs jo no ho veig tan malament com Biarut o Pego  :P. Tampoc dic que es veja una gran cosa al respecte, pero si que diria que el dijous podria ser que la vegerem encara que siga testimonialment i per a "matar el cuquet". Vinga fique dos mapetes del Hirlam que hi donen certes esperances... (i sí, ja se que es el Hirlam  ;D, pero també n'hi ha que defendre lo "nostre"):

Vinga, salutacions...
Ontinyent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #209 el: 31 de De Gen. de 12, 13:25:23 p. m. »
Pissaroglets, el hirlam crec que es un model mesoescalar , i a curt plaç definix millor el tema de precipitacions , així que no sta mal no.. ;)

PD: Si no es un model mesoescalar corregiume, pero crec que si.
Ontinyent, València.