Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89534 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #330 el: 07 de De Febr. de 12, 14:18:11 p. m. »
Et conteste jo que parava per ací... per ex. pots vore-ho a ceamet:

http://www.ceam.es/ceamet/

També a meteociel:

http://www.meteociel.com/
]

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #331 el: 07 de De Febr. de 12, 14:27:45 p. m. »

Entradeta freda seca a mitjan setmana, i després anticicló. Això és el que marquen hui tots els models, i quant tots coincideixen és lo que sol passar. A l´any que be més.

Collons, en la canya que desde açi li fotem al forum de Meteored i va Carboner i escriu un missatge digne del mateix! No es pot tirar a la brossa el Hivern un 7 de Febrer home, no hem aguantat un Decembre i un Gener infumables? Vinga gent, tingam fe!!
Ontinyent, València.

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #332 el: 07 de De Febr. de 12, 15:28:10 p. m. »
A veure que diuen els models esta vesprada-nit de cara al cap de setmana i posteriors dies o, millor dit, que es pot intuir perque jo crec que encara ens queda una situació bona per als nostres interesos... Evidentment açó es més una esperança que altra cosa, pero... Veurem...
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #333 el: 07 de De Febr. de 12, 17:45:44 p. m. »
de moment el gfs i el ukmo ens marquen plutjes per disabte i diumenge, aixi que jo pense que aço no va segent tan sec com al principi
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #334 el: 07 de De Febr. de 12, 17:58:42 p. m. »
Et conteste jo que parava per ací... per ex. pots vore-ho a ceamet:

http://www.ceam.es/ceamet/

També a meteociel:

http://www.meteociel.com/
i ja que estas conectat alcoia digues algo que aço esta mes mort no veus el mateix que jo

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #335 el: 07 de De Febr. de 12, 18:06:42 p. m. »
Es que, llevantà, de moment em quede amb el fred que entrarà de nou a partir d'esta nit. Ara mateixa l'europeu ho veu més eixut i el GFS i sobretot l'UKMO ho veuen algo millor. De moment, el que resta de setmana està difícil vore alguna cosa segons models i hem d'esperar al cap de setmana. Demà tot pot canviar (a millor o pitjor). El dijous vore els models per dissabte i xarrem però ara mateixa hi ha massa indefinició.

Que podem tindre alguna sorpresa? Hem tingut dues amb la última entrada freda i no veig perquè no podem tornar a vore una enfarinaeta.

Per això la gent no opina, perquè saben que no hi ha res segur... i volen vore com venen els models els pròxims dies...

« Darrera modificació: 07 de De Febr. de 12, 18:30:20 p. m. per alcoià »
]

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #336 el: 07 de De Febr. de 12, 18:13:14 p. m. »
Es que, llevantà, de moment em quede amb el fred que entrarà de nou a partir d'esta nit. Ara mateixa l'europeu ho veu més eixut i el GFS i sobretot l'UKMO ho veuen algo millor. De moment, el que resta de setmana està difícil vore alguna cosa segons models i hem d'esperar al cap de setmana. Demà tot pot canviar (a millor o pitjor). El dijous vore els models per dissabte i xarrem però ara mateixa hi ha massa indefinició.

Que podem tindre alguna sorpresa? Hem tingut dues amb la última entrada freda i no veig perquè no podem tornar a vore una enfarinaeta.

Per això la gent no opina, perquè saben que no hi ha res segur... i volen vore com venen els models els pròxims dies...
no aixo esta clar, pero les dos ultimes nevades, per a mi aixo no es nevar( dic per a mi ) i de marcarnos vents mestralats per al cap de setmana ja van marcant vents agregalats i l aemet continua amb la prediccio de dies passts , algunes plutjes per açi per al cap de setmana , se que no hi ha res clar que açoes un ball de models dia tras dia pero es bo que ens marquen ja vents aixi

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #337 el: 07 de De Febr. de 12, 18:22:42 p. m. »

no aixo esta clar, pero les dos ultimes nevades, per a mi aixo no es nevar( dic per a mi ) i de marcarnos vents mestralats per al cap de setmana ja van marcant vents agregalats i l aemet continua amb la prediccio de dies passts , algunes plutjes per açi per al cap de setmana , se que no hi ha res clar que açoes un ball de models dia tras dia pero es bo que ens marquen ja vents aixi

Totalment d'acord. Jo crec que encara hi ha partida i el cap de setmana podem tindre fred (segur) i una mica de plluja, peró hi haurà que esperar fins demà mateix per saber més coses...però penseu que pitjor hi tene a gran part de la península on fa mesos que no plou ino es veuen canvir per a ells... almenys nosaltres de quan en quan tenim una alegria i de setembre fins ara ens ha plogut bastant, només cal fixar-se en com estan les muntayes de verdes. Això si, a mi també m'agradaria vore-les blanques  ;).

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #338 el: 07 de De Febr. de 12, 19:17:22 p. m. »
Queden molts dies, i moltes voltes que donar els models a cada eixida, peró ara mateix vegent el pesimisme de molts, firme l'ultima eixida del GFS de cara a la nit del Dissabte, algo seria algo si es cumpleix, igual a partir d'aquesta eixida van millorant en conter de estropejar els nostres somnis.
OPTIMISTAS LOS QUIERE DIOS!  ;D

Ara be, si al final certament pasem la ma per la pared i no cau ni gota, seria per analitzar la "batacá" dels meteorolegs que es van llençar a la piscina una setmana abans d'arribar el cap de setmana i ens van ficar en alerta davant una llevantada que podia ser historica...crec que ells al igual que nosaltres, estan reçant per a que al final neve algo en algun lloc, nosaltres per l'ilusió i ells per el seu prestigi profesional! :-X
« Darrera modificació: 07 de De Febr. de 12, 19:27:07 p. m. per floquet »
Ontinyent, València.

Desconnectat flocon

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
« Respondre #339 el: 07 de De Febr. de 12, 19:43:57 p. m. »
Bona vesprada, crec que encara nian raons pre l'optimisme. Els mapes indiquen la gestació de una borrasca sobre elmediterrani separá de la de Italia, es molt probable que se pocisione mes al sud de les balears lo que implicaria una entrá de vent de gregal o llevant al sud de la comunitat. Donad les condicions de les capes altes de l'atmosfera aixó es traduiria en nea al nostre territori, la cuantitatad dependrá de la profunditat de la baixa y de la poscisió. Yo firme perque algo de neu vorem el cap de setmana.
No pergau l'esperantza.

http://www.meteopt.com/modelos/meteogramas/gfstxt.php?cidade=ONTINYENT

Y les eixides del GFS per disabte y diumenge marquen llevant. Esperem no canvien.
Ontinyent

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #340 el: 07 de De Febr. de 12, 20:57:52 p. m. »

Entradeta freda seca a mitjan setmana, i després anticicló. Això és el que marquen hui tots els models, i quant tots coincideixen és lo que sol passar. A l´any que be més.

Collons, en la canya que desde açi li fotem al forum de Meteored i va Carboner i escriu un missatge digne del mateix! No es pot tirar a la brossa el Hivern un 7 de Febrer home, no hem aguantat un Decembre i un Gener infumables? Vinga gent, tingam fe!!

:-si Tot s'apega menys la "hermosura" i els diners.

Pero la veritat és que te raó. El mediterrani s'ha gelat molt, al menys a les zones que ens interessen. Queda una zona calenteta just al golf de València, pero això i res lo mateix és.

Hi haurà que esperar al final del final de la situació freda, a vore si els trossets eixos de jet que estàn quedant-se per el oest del marròc acaben per crear -amb ajuda d'algun bofit d'aire humid i calent- alguna baixeta al oest que s'enfile per l'estret i ens duga neu a cotes altes i pluja als demés.

Ara que ens quedat sense cap ametlla, al menys que faça saó.

Desconnectat ontinyentí

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 68
« Respondre #341 el: 07 de De Febr. de 12, 20:59:27 p. m. »
vinga vaaaaaaaa, q les coses comensen a millorar timidament....si se puede, si se puede!!!!

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
« Respondre #342 el: 07 de De Febr. de 12, 22:34:19 p. m. »
jo no crec que faça rés, bé que tingam algo de llevant o de gregal, pero veig les presions massa altes com per a que creixca algo bó, per ara sols veig alguna precipitació orográfica a la zona de sempre y poc més
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #343 el: 08 de De Febr. de 12, 18:04:58 p. m. »
L'UKMO en ha posat precipitació, estic desitjant veure els mesoescalars, crec que donará més de si aquesta situació, els vents no son tan secs com la setmana passada.
Ontinyent, València.

Desconnectat ontinyentí

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 68
« Respondre #344 el: 08 de De Febr. de 12, 18:13:47 p. m. »
entonses les precipitacions les esperem a partir del disabte...antes no?la pluja a quina cota la podriem esperar?