Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89532 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #420 el: 10 de De Febr. de 12, 07:12:55 a. m. »
Bon dia:
Buf, molt poca pluja ens marquen en les últimes actualitzacions, com a molt quatre gotes per la meua zona i poc mes... A vore si encara millora hui la cosa però ho veig cada cop mes xungo  :-\

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #421 el: 10 de De Febr. de 12, 07:44:02 a. m. »
Bon dia:
Buf, molt poca pluja ens marquen en les últimes actualitzacions, com a molt quatre gotes per la meua zona i poc mes... A vore si encara millora hui la cosa però ho veig cada cop mes xungo  :-\
molt poca plutja es mesoscalars , el gfs, ukmo ,boom , ens en marquen prou
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #422 el: 10 de De Febr. de 12, 07:50:53 a. m. »
Bon dia:

Però quan ens interessa mirem els mesoescalars i quan interessa mirem els altres...be, ahir mateix diem q fins hui al llarg del dia no podem assegurar res i així doncs a esperar les pròximes actualitzacions. Per ser optimista dir q la cota serà pràcticament 0 i això a mi si m'interessa.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #423 el: 10 de De Febr. de 12, 07:59:41 a. m. »
Bon dia:

Però quan ens interessa mirem els mesoescalars i quan interessa mirem els altres...be, ahir mateix diem q fins hui al llarg del dia no podem assegurar res i així doncs a esperar les pròximes actualitzacions. Per ser optimista dir q la cota serà pràcticament 0 i això a mi si m'interessa.
ara vorem lo que marca de plutjes el europeu, que ha 24h vol formar la borrasqueta i a partir de ahi ja no se que pasa per va cada 24h

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #424 el: 10 de De Febr. de 12, 08:15:17 a. m. »
Bon dia:

ara vorem lo que marca de plutjes el europeu, que ha 24h vol formar la borrasqueta i a partir de ahi ja no se que pasa per va cada 24h
pues l europeu marca plutjes  desde esta nit hasta dema migdia pero amb eixa taca de precipitacio gran despres davant les nostres costes , ojala s acomplira el boom

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #425 el: 10 de De Febr. de 12, 11:03:30 a. m. »
El Meteoblue ens posa neu per a demà, es de les prediccions automatiques que mes m'agraden.

http://www.meteoblue.com/es_ES/tiempo/pronostico/tab/onteniente_es_34203/b/pictocast
Ontinyent, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #426 el: 10 de De Febr. de 12, 11:21:31 a. m. »
Bon dia:

El HIRLAM 0.05º, amb més resolució, dins del mal, encara dona esperances.

Montitxelvo, València.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #427 el: 10 de De Febr. de 12, 11:51:54 a. m. »
... i per aixó l´aemet trau l´alerta per al Litoral Nod d´Alacant:

Riesgo
Fenómeno    
Nevadas
Acumulación de nieve : 2 cm
Ámbito Geográfico    Litoral norte
Hora de comienzo    sábado, 11 febrero 2012 a las 00:00 hora oficial
Hora de finalización    sábado, 11 febrero 2012 a las 09:00 hora oficial
Xàtiva

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #428 el: 10 de De Febr. de 12, 13:22:49 p. m. »
El Meteoblue ens posa neu per a demà, es de les prediccions automatiques que mes m'agraden.

http://www.meteoblue.com/es_ES/tiempo/pronostico/tab/onteniente_es_34203/b/pictocast

Pos és raro, per que el COSMO-7, oracul suïs per excelència diu que....

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #429 el: 10 de De Febr. de 12, 13:24:21 p. m. »
Pos (Puix, doncs) si el cosmo7 no ens dona preci... sol ser el que més encerta...
]

Desconnectat ontinyentí

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 68
« Respondre #430 el: 10 de De Febr. de 12, 13:29:58 p. m. »
canal nou seguix marcant neu, aixi com la primera, meteoblue i meteored....com saplica aso??a qui fem cas?

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #431 el: 10 de De Febr. de 12, 13:31:54 p. m. »

Posa neu però amb una possibilitat de precipitació del 15% així que no se jo...i més a més té raó Vaqueret i COSMO-7 encerta prou  :-\.
Te totes forma tots sabem que demà està tot pels pels i pense que hi haurà que canviar el xip i si finalment cau alguna coseta gaudir i si no no passa res...

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #432 el: 10 de De Febr. de 12, 15:08:52 p. m. »
Jo no crec que faça res. Les models contemplen un total d'aigua precipitable d'amunt dels nostres caps de com a màxim 3mm.
El HIRLAM lo que fa és detectar una ona de convergència a capes baixes, causada per el xoc del "cierzo" que baixa per la vall del Ebre i la "provença" que deuría vindre cap ací des de la idem. En teoría eixa convergència apreta la capa mes humida damunt la mar i l'ausa fins damunt la capa d'inversió que hi ha fins les 1000 metres o per ahí (cata marciana)
Pero això està molt dubtós, no mes que el "cierzo" bufe un poc mes, s'endurà la línia d'inestabilitat cap al est, i si bufa massa poc, no hi haurà la suficient convergència.
« Darrera modificació: 10 de De Febr. de 12, 15:11:47 p. m. per Vaqueret »

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #433 el: 10 de De Febr. de 12, 15:31:01 p. m. »
Canal nou acaba de dir que dema posiblement neve al sud de valencia /nor d'alacant.
Vorem el que passa,no?
 :-si
Albaida, València.

Desconnectat flocon

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
« Respondre #434 el: 10 de De Febr. de 12, 15:41:35 p. m. »
En TV3 també marquen neu per dema, llastima que la borrasce d'Italia no sa proxima mes.
Ontinyent