Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89536 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #450 el: 10 de De Febr. de 12, 20:04:16 p. m. »
El ukmo no afina massa les taques de precipitació, es un poc millo que el model japones o xino eixe que no men recorde com li diuen. Es com mes o menys,,,,aproximadament. Per afinar el que passara crec que millor el Hirlam 0.05º de aemet.

Sort als de la serra d´Aitana, Vall d´Albaida i com a molt als alcoians.

Bona nit

P.D; Per aci a la davis em marca 4º i punt de reixiu en -6,6º. aixo si , totalment ras

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #451 el: 10 de De Febr. de 12, 20:08:43 p. m. »
El ukmo no afina massa les taques de precipitació, es un poc millo que el model japones o xino eixe que no men recorde com li diuen. Es com mes o menys,,,,aproximadament. Per afinar el que passara crec que millor el Hirlam 0.05º de aemet.

Bona nit

P.D; Per aci a la davis em marca 4º i punt de reixiu en -6,6º. aixo si , totalment ras

Bona nit? ja t'en vas a dormir o ho dones tot per perdut? vaja ànims tenim...o més be vaja atac de realisme vespertí...
Per ací completament ras i vent en calma. La temepratura s'ha estabilitzat amb 4º.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #452 el: 10 de De Febr. de 12, 20:22:55 p. m. »

Bona nit

Bona nit? ja t'en vas a dormir o ho dones tot per perdut? vaja ànims tenim...o més be vaja atac de realisme vespertí...
Per ací completament ras i vent en calma. La temepratura s'ha estabilitzat amb 4º.

Joer Pego tu amb 4º i jo tinc 3.8º a 600 m. On tens la estació?

Men vaig a l´assaig i a fer-me cubatetes despres. Quant torne pegare una ulladeta a vorer com va tot. Xao

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #453 el: 10 de De Febr. de 12, 20:29:18 p. m. »

Aisssssss, jo és que no puc ser optimista, i més mirant l´estat del cel, ras com un espill o només teranyines altes que venen del nord.

No obstant, anem a deixar una porta oberta i anem a confiar amb el nostre beneit gregal, vent molt milagrós en les nostres comarques (lo ateo que soc ::)). A vore si agarra forçeta i ens tira cap endins eixes taques de preci que tindrem davant dels nassos.

He pegat una miradeta al Hirlam d´Aemet i alguna coseta ens dona també, però "vamos", en els millor dels casos seria una enfarinadeta.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #454 el: 10 de De Febr. de 12, 21:13:17 p. m. »
per salut de un familiar , no he pogut postejar desde este mati , pasat el bon susto , que va millorant ja , ja estic mes tranquil per poder fer un seguiment , anem mirant radar perque a les 12 de la nit ja ens posen precipitacio , la temperatura bona per a vore nevar
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #455 el: 10 de De Febr. de 12, 21:20:49 p. m. »
per salut de un familiar , no he pogut postejar desde este mati , pasat el bon susto , que va millorant ja , ja estic mes tranquil per poder fer un seguiment , anem mirant radar perque a les 12 de la nit ja ens posen precipitacio , la temperatura bona per a vore nevar
M'alegre que estiga millor el teu familiar  :).
En quan al radar, el de València està KO i ens tindrem que fixar amb el de Múrcia  >:(.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #456 el: 10 de De Febr. de 12, 21:29:55 p. m. »
M'alegre que estiga millor el teu familiar  :).
En quan al radar, el de València està KO i ens tindrem que fixar amb el de Múrcia  >:(.
gracies. Me fixat i es deveres el radar de valencia no va, ara si que ens cau la mundial

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #457 el: 10 de De Febr. de 12, 23:10:28 p. m. »
Bona nit! Com va la cosa?

Venen ja els nuvols de pluja o s'han quedat al mon virtual dels models?

Esta vesprada, quan ha tornat a moure la briseta i la presió de vapor ha saltat dels 2,3hPa de estos ultims dies als quasi 6, m'he alegrat, pero veig que van baixant... i si no comença pronte la cosa, no va a quedar aigua sino per a que caiguen 4 flocs i prou.

Espere enganyar-me.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #458 el: 10 de De Febr. de 12, 23:29:37 p. m. »
cel ras , pero temperatura de 3,5 si al final entra la precipitacio açi ens neva segur

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #459 el: 10 de De Febr. de 12, 23:41:21 p. m. »
Doncs si la plujá té que entrar per ací avall pel moment espereu-vos sentats o millor encara llitats que està més ras que el cul d'una mona... això si fa rasqueta i ara marquem 3,6º...
« Darrera modificació: 10 de De Febr. de 12, 23:45:55 p. m. per Pego »

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #460 el: 11 de De Febr. de 12, 00:38:03 a. m. »
Doncs si la plujá té que entrar per ací avall pel moment espereu-vos sentats o millor encara llitats que està més ras que el cul d'una mona... això si fa rasqueta i ara marquem 3,6º...
encara no es veuen nuvolades per ahi pegoli es que si no em gite hasta dema les 7

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #461 el: 11 de De Febr. de 12, 00:54:57 a. m. »
Açò és el tòpic de models i no de seguiment...

:-*
« Darrera modificació: 11 de De Febr. de 12, 00:56:36 a. m. per Timonet gelat »
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #462 el: 11 de De Febr. de 12, 00:58:05 a. m. »
encara no es veuen nuvolades per ahi pegoli es que si no em gite hasta dema les 7

Ale, tots a dormir i en unes hores parlem...pel moment no res de res i segons els models (alguns models) a estes hores deuria començar el moviment.

Desconnectat ontinyentí

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 68
« Respondre #463 el: 11 de De Febr. de 12, 01:16:46 a. m. »
pues fret si que en tenim, ara mateixa -1 en ontinyent, i -2,5 al llit del clariano, cap a quin hora..veeu q pot comensar el sarao??

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #464 el: 11 de De Febr. de 12, 01:47:43 a. m. »
pues fret si que en tenim, ara mateixa -1 en ontinyent, i -2,5 al llit del clariano, cap a quin hora..veeu q pot comensar el sarao??

home si li pots dir "sarao" cap a les 4 el PROMES diu que plouria cap a la costa de la safor i marines

[IMG=http://img832.imageshack.us/img832/185/promes.png]http://[/img]

i el Aemet es algo més agraït també a les 4:00 h