Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89532 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #480 el: 12 de De Febr. de 12, 21:33:17 p. m. »

Ai Pegolí que encara t´alçaras demà amb una enfarinadeta. Mirant els models , possibilitats en tens, com ha passat hui pel Puig Campana.

En el satèl·lit s'aprecia com es formen els núvols que podrien deixar precipitació cap al litoral, vorem si apleguen molt endins o per contra el vent que baixa de les terres de l'ebre ho impedix.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #481 el: 12 de De Febr. de 12, 22:29:21 p. m. »
No he vist el temps de TV3 però Jordi Paya no s'ha mullat gens i ens ha posat bones llunes tota la nit... pot ser siga millor que ningú es fixe en una possible sorpresa esta nit. Està difícil però a favor tenim unes quantes coses:
1.Ja esta vesprada i del no res ha exit una nuvolada per la Marina Baixa que ha soltat una mica de neu i ens indica el potencial que hi ha.
2.Ha baixat moltíssim la intensitat del Mestral per Castelló, però encara bufa.
3.Hui si es veuen taques de precipitació que es desenvolupen davant de Tarragona i amb direcció S-SE.

En resum podria passar alguna coseta però al final no passarà...

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #482 el: 12 de De Febr. de 12, 22:44:44 p. m. »
No he vist el temps de TV3 però Jordi Paya no s'ha mullat gens i ens ha posat bones llunes tota la nit... pot ser siga millor que ningú es fixe en una possible sorpresa esta nit. Està difícil però a favor tenim unes quantes coses:
1.Ja esta vesprada i del no res ha exit una nuvolada per la Marina Baixa que ha soltat una mica de neu i ens indica el potencial que hi ha.
3.Hui si es veuen taques de precipitació que es desenvolupen davant de Tarragona i amb direcció S-SE.

Redeu Àlex tens més moral que l'Alcoyano.... mira el PROMES fixat en els vent en altura i en superficie i els acumulats en 3h. Qüasi calcat a al dissabte si de cas una miqueta més a l'oest... però ja te dic fica 20 km més cap a l'oest si toca les Marines dona gràcies...

http://imetcam.uclm.es/modelos.html

Les taques tenen direcció NE-SW pero poc a poc tiraran més N-S ja voras... "ojala m'equivoque"!!
« Darrera modificació: 12 de De Febr. de 12, 23:32:06 p. m. per MeteoCanals »

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #483 el: 12 de De Febr. de 12, 23:17:55 p. m. »

Redeu Àlex tens més moral que l'Alcoyano.... mira el PROMES fixat en els vent en altura i en superficie i els acumulats en 3h. Qüasi calcat a al dissabte si de cas una miqueta més a l'oest... però ja te dic fica 20 km més cap a l'oest si toca les Marines dona gràcies...

http://imetcam.uclm.es/modelos.html

Les taques tenen direcció NE-SE pero poc a poc tiraran mes N-S ja voras... "ojala m'equivoque"!!

Gràcies per tots el ànims rebuts  :-\  , però pot ser teniu raó, més cap a Xábia pot ser ho tenen millor...ja vos informe si hi han novetats.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #484 el: 13 de De Febr. de 12, 07:10:13 a. m. »
I finalment? Fred i només fred...les precipitacions han passat fregant la costa però sense afectar-nos i es q el mestral ha bufat molt fort per tota la província de Castelló i la pluja, com molt be va dir Rafa, no a pogut tocar terra.
Ara només quea esperar la "pedrea" de demà per la vesprada.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #485 el: 13 de De Febr. de 12, 13:18:35 p. m. »
Sembla que vulga formar-se un bonic anticicló de bloqueig.... a uns 1500 kms massa al sudoest d'on ens convendría... llàstima.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #486 el: 13 de De Febr. de 12, 14:56:48 p. m. »
1500km.

;D ;D ;D Fixat tú, per qué poquet.... ;D ;D ;D

Per a demá a la vesprada veig cota de 600m. Aixó si, 1 o 2cm. com a molt.....
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #487 el: 13 de De Febr. de 12, 15:38:53 p. m. »
1500km.

;D ;D ;D Fixat tú, per qué poquet.... ;D ;D ;D

Per a demá a la vesprada veig cota de 600m. Aixó si, 1 o 2cm. com a molt.....

Si, a 600 metres es vora la neu i com bé dius cuallara uns 2 cm, però mes avall crec que també es pot veure, ja que tindrem humetats no massa altes i fred acumulat dels dies anteriors que no ha sigut poc..com eu vejeu els experts?
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #488 el: 13 de De Febr. de 12, 16:17:39 p. m. »

Segons Aemet cota de 500 m., Canal 9 va dir anit que per ací cota de 1.000 m, quant ho vaig sentir vaig pensar que estaria prou més baixeta de lo que ells diuen. Jo crec que passarà algo semblant a lo del diumenge de la setmana passada.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #489 el: 13 de De Febr. de 12, 18:49:39 p. m. »
Jo crec que passarà algo semblant a lo del diumenge de la setmana passada.

Doncs aixó mateix. Res més a afegir repecte a demà. Bé, per dir algo, fam i puces  :P.

Pareix que poc a poc aniràn pujant les temperatures, més les màximes que les mínimes les quals encara seràn baixetes encara que ja no tant. L'anticicló tornarà a la posició on s'ha mantingut la major part de l'hivern (a l'oest peninsular) bloquejant qualsevol opció d'entrada de fronts atlàntics (ara mateix pense amb els del oest i sud peninsular...  :-X).

I més enllà qué?... jo crec que encara podem tindre un últim episodi fred, l'anticicló de Russia encara no pareix que s'en vaja molt lluny i si parés la circulació de l'oest al nord d'Europa en un moment donat... pero be, aixó ja es parlar per parlar. No crec que pugam despedir-mos encara de l'hivern...

Salutacions
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #490 el: 13 de De Febr. de 12, 20:10:02 p. m. »
pareix que les plutges ens podem afectar a partir de dilluns , a vore si de una situacio normal que pareix van posantnos mes fred en altura
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #491 el: 13 de De Febr. de 12, 20:37:11 p. m. »
pareix que les plutges ens podem afectar a partir de dilluns , a vore si de una situacio normal que pareix van posantnos mes fred en altura

Amb les meus grans aptituts adivinatòries  :'( ja no m'atreveixc a pronunciar-me, però amb la boca menudeta diré que pel moment si pareix que la pròxima setmana pot ploure con Déu mana però encara és prompte.
Per a demà com a molt quatre gotes a mitjan vesprada per embrutar-me el cotxe que vaig llavar ahir i poc més...amb una mica de sort a les zones més muntanyoses si pot caure una miqueta de neu...
« Darrera modificació: 13 de De Febr. de 12, 22:08:47 p. m. per Pego »

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #492 el: 13 de De Febr. de 12, 22:03:10 p. m. »
Segons Canal 9 dema neu per l'interior de Castellò aixina que per aci res.I la propera setmana que?
 ???
Albaida, València.

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #493 el: 13 de De Febr. de 12, 22:48:44 p. m. »
Jo sols dic una cosa, quan aemet i canal nou no ens donen neu, neva per ací!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #494 el: 13 de De Febr. de 12, 23:35:26 p. m. »
Jo sols dic una cosa, quan aemet i canal nou no ens donen neu, neva per ací!!

;D

La veritat és que recorde una situació molt pareguda fa uns anys, que va deixar un parell de cm de neu a Castalla, algo semblant a Onil i supose que a Banyeres -pot ser algo mes-, y que a la serra de l'Arguenya, entre el carrascalet i el pic paella  -si algú ho coneix- va sdeixar 60 cm. Algo molt local.

El problema que veig demà és l'hora que està prevista la precipitació... quan mes alta és la temperatura del dia.