Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89534 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #495 el: 14 de De Febr. de 12, 00:13:04 a. m. »
Ja però si tenim en conter l'aire fred acumulat i el punt de reixiu negatiu, jo crec que podrà ser neu a partir d'uns 600-700m!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #496 el: 14 de De Febr. de 12, 00:15:43 a. m. »

Demà per la vesprada el model Hirlam d´AEMET,  ens dona vents de llevant, això podria reforçar una miqueta el front, jo crec que per damunt dels 500 m. es vorà caure neu i un poc més amunt quallar, i demà per la nit tornaria a gelar en bona part del PV.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #497 el: 14 de De Febr. de 12, 00:27:31 a. m. »

Demà per la vesprada el model Hirlam d´AEMET,  ens dona vents de llevant, això podria reforçar una miqueta el front, jo crec que per damunt dels 500 m. es vorà caure neu i un poc més amunt quallar, i demà per la nit tornaria a gelar en bona part del PV.

Pero pareix que el llevant entra despres de pasar el front, potser es retrase una miqueta i tingues rao i es revisca la borrasqueta, no confie molt en ella de totes maneres.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #498 el: 14 de De Febr. de 12, 09:35:14 a. m. »
Jo crec que vorem la neu. Jo em quede de totes maneres amb els 12 dies que tenim la neu a la serra, amb que estem parlant d'una altra probabilitat de vore la neu...

Em quede em que podem dir que hem tingut hivern.
]

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #499 el: 16 de De Febr. de 12, 19:16:19 p. m. »
pareix que ningu vol nomenar lo del dilluns pero podriem tindre una situacio entretinguda per açi de les que fa ploure i nevar
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #500 el: 16 de De Febr. de 12, 19:22:26 p. m. »
pareix que ningu vol nomenar lo del dilluns pero podriem tindre una situacio entretinguda per açi de les que fa ploure i nevar

Supose que et refereixes a això, però clar portem moltes decepcions i la gent ja no es creu res...

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #501 el: 16 de De Febr. de 12, 19:32:40 p. m. »

Supose que et refereixes a això, però clar portem moltes decepcions i la gent ja no es creu res...
ja pero estes situacions son les que pareixen que van a deixar nevades en cotes mitjes i acaben deixant nevades en cotes baixes  hi haura que seguiro
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #502 el: 16 de De Febr. de 12, 19:42:44 p. m. »

ja pero estes situacions son les que pareixen que van a deixar nevades en cotes mitjes i acaben deixant nevades en cotes baixes  hi haura que seguiro
A estes altures només que ploga i ja estic content. Per mi que neve a cotes altes i ja pujaré a vore la neu...

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #503 el: 18 de De Febr. de 12, 10:44:43 a. m. »

De moment poca cosa pinta, això si, tornaran a baixar les temperatures, encara que no tant com els dies passats. S´haurà de seguir perque alguna debil precipitació si que és facil que caiga, seria de neu crec jo en cotes prou baixes, però com ja he dit, sembla que no passarà de ser anecdotic.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #504 el: 18 de De Febr. de 12, 14:41:16 p. m. »
Tens raó Mario, fins ara molt poca cosa i la pluja es torna a escapar cap a la mediaterrània. A vore si hi ha sort i cambien una mica les previsions i les plujes entren más cap en dins perquè si no poca cosa vorem  :-\.
Comforme està el pati només que es cumpleixca això ja em done per content... que no ho tinc molt clar.
« Darrera modificació: 18 de De Febr. de 12, 20:26:06 p. m. per Pego »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #505 el: 19 de De Febr. de 12, 15:36:48 p. m. »
Doncs jo he veig amb bona pinta, això ja està ahi al girar el cantó.. crec que tinguem més aventures meteorològiques este mes per descobrir!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #506 el: 19 de De Febr. de 12, 15:47:52 p. m. »
Doncs jo he veig amb bona pinta, això ja està ahi al girar el cantó.. crec que tinguem més aventures meteorològiques este mes per descobrir!

Vaja, siguent de la mateixa comarca dels d'Otos pareix q els ontinyentins sou mes optimistes  ;).
Home tant com bona pinta no se jo...a favor es q amb la ultima actualització COSMO-7 ens posa un mica de pluja per a demà i segur q per a la matinada del dimarts hi haurà mes. Poca en tot cas i fregant la costa. Un altre punt positiu es la baixada de temperatures amb una -4 a 1500 q jo pense q pot portar neu a cotes mitjanes. Finalment el punt mes positiu es q al canal nou no ha dit ni pio ni ha eixit la locutora de torn des de Banyeres dient la fred q fa i q els llevaneus ja estan actuant a ple sol... ;D.
De totes formes poca cosa arreplegarem si no es q el Gregal faça miracles...i no se jo.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #507 el: 19 de De Febr. de 12, 16:30:20 p. m. »
Ho veig complicat, i a més a més, es probable que no vegem ni una gota. De totes maneres, si te que caure algo de neu per les nostres comarques, apostaria per la nit del dilluns al dimarts.

Sitació interessant a seguir.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #508 el: 20 de De Febr. de 12, 00:30:12 a. m. »
El PROMES el dilluns marca tan sols a les marines, mentre que el dimarts a les 4 de la matinada es algo més generos en extensió que per pluja...

Dimarts 04:00 h.

Desconnectat kurkonen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 141
« Respondre #509 el: 29 de De Febr. de 12, 11:51:05 a. m. »
Vinga va, anem a animar un poc açò, que pot ser l´ultima de l´hivern.

A 168 h el gfs repeteix la jugada. ¿La diferencia? Que en l´anterior va pasar exactament això, o siga fred i prou, i ara estem a una setmana vista  :-\
Que si, que poden haver-hi rebaixes, "todo al este" i el que sempre diuen per ahi, però quin sentit tindria el fòrum si no fora per estes situacions en les que ilusionar-mos i comentar?
Xàtiva