Autor Tema: Febrer de 2012  (Llegit 29020 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: Febrer de 2012
« Respondre #120 el: 12 de De Febr. de 12, 09:35:34 a. m. »
Bon dia a tots. Nit freda amb unes temperatures que asusten. En el camp de tir d´Ibi (980m.) vaig deixar anit el sensor, i aquest matí per molt poquet no hi ha arribat als -10ºC. quedant-se en -9.5ºC.
En l´episodi del 2005 si que vaig vorer vaixar dels dos digits.

Bo, ara toca tallar i fer llenya dels dos pins que el fort vent de fa dos setmanes em van tirar a la caseta. :-\

Adeuuu.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #121 el: 12 de De Febr. de 12, 12:18:52 p. m. »
Per aci he marcat -7,9º, pero per zones fondes del riu han marcat alguns agricultors -10º i -11º.

Molt de fred, ara arrivem als 3º. Que pena que tant de fred en 15 dies no haja devingut en una bona nevada generalitzada. El fred ja anira anant-sen a partir de demà i ja tindrem que esperar alguna sorpresa fins abril, però ja no serà de rigoros hivern.

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #122 el: 12 de De Febr. de 12, 12:59:45 p. m. »

Bon dia.

Increibles registres esta matinada, amb inverssió tèrmica prou marcada. En Otos minima de -2,4º, si be a l´encreumanet d´Otos, una zona baixa del terme esta matinada el termòmetre del cotxe marcava també -5º.

El dia continua amb molt de fred i ara mateixa a la 1 del migdia només tinc 4,4º. :o

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #123 el: 12 de De Febr. de 12, 13:34:46 p. m. »
Hola! al fianl he pogut gaudir d'un cap de setmana a un hotel rural prop de la Font Salada d'Oliva i per aci no a fet res de res com sol ser habitual cuand comencen a dir tant, ara he vist que en el pronostic de la pagina d'Ontimet ens possa per al dimecres neu, que penseu i quin futur ens depara, Moltes gracies.
Ah! per cert els xarcos que hiavien en els voltans del hotel estaven tots amb gel.
 ;D
Albaida, València.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #124 el: 12 de De Febr. de 12, 13:39:33 p. m. »
Bé, este matí he baixat al riu i a les 10.30h m'ha sorprés moltíssim una cosa que no havia vist mai, que el propi riu estava en alguns trossos congelat amb una fina capa de gel!!!!  :o

Com sabia que la nit seria molt freda, ahir de vesprada vaig posar un sensor...la sorpresa és que a l'arribar este matí, el sensor no estava, i això que estava amagadíssim i camuflat. A més a més, el lladre m'ha deixat les coses que havia posat de protecció tirades a terra, sense trencar ni res, vamos, que un animal no fa això.  :-\ :-X

Fa uns quants anys ja li van furtar el termòmetre que va posar al riu Timonet...ara me'l furten a mi...definitivament hi ha gent que no està gens bé...¿Quin mal pot fer un termòmetre enmig del riu, del camp o de la serra? ¿És necessari robar-lo? No és que em done rabia pels diners que em va costar (que tampoc és que siga tan car), sinó per la dada...al menys me l'haguera pogut deixar apuntada en un paperet el molt fill de... >:( >:( >:(  En definitiva, que a aquell que me l'haja furtat li aprofite, encara que crec que una persona que faça això, possiblement no sàpiga ni per a què serveix.

En fi...per al pròxim any fins i tot havia pensar comprarme un datalogger + garita i deixar-lo en algun lloc interessant per la zona de Mariola, però se m'han llevat totes les ganes.  >:(
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #125 el: 12 de De Febr. de 12, 13:41:04 p. m. »
Hola! al fianl he pogut gaudir d'un cap de setmana a un hotel rural prop de la Font Salada d'Oliva i per aci no a fet res de res com sol ser habitual cuand comencen a dir tant, ara he vist que en el pronostic de la pagina d'Ontimet ens possa per al dimecres neu, que penseu i quin futur ens depara, Moltes gracies.
Ah! per cert els xarcos que hiavien en els voltans del hotel estaven tots amb gel.
 ;D

Home, no dien tant eh!!!!!!!!, de fet els unics que crec que pensaven que podia nevar erem nosaltres, aixina que no hi ha que tirar les culpes als demés.

I lo del dimecres, ufffffffffffffffffffffffffff, doncs com lo d´ahir, segurament res, o en tot cas 4 volves en les serres.

PD. M´alegre que ho passares be d´hotelet rural, son els millors.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #126 el: 12 de De Febr. de 12, 13:42:34 p. m. »
Bé, este matí he baixat al riu i a les 10.30h m'ha sorprés moltíssim una cosa que no havia vist mai, que el propi riu estava en alguns trossos congelat amb una fina capa de gel!!!!  :o

Com sabia que la nit seria molt freda, ahir de vesprada vaig posar un sensor...la sorpresa és que a l'arribar este matí, el sensor no estava, i això que estava amagadíssim i camuflat. A més a més, el lladre m'ha deixat les coses que havia posat de protecció tirades a terra, sense trencar ni res, vamos, que un animal no fa això.  :-\ :-X

Fa uns quants anys ja li van furtar el termòmetre que va posar al riu Timonet...ara me'l furten a mi...definitivament hi ha gent que no està gens bé...¿Quin mal pot fer un termòmetre enmig del riu, del camp o de la serra? ¿És necessari robar-lo? No és que em done rabia pels diners que em va costar (que tampoc és que siga tan car), sinó per la dada...al menys me l'haguera pogut deixar apuntada en un paperet el molt fill de... >:( >:( >:(  En definitiva, que a aquell que me l'haja furtat li aprofite, encara que crec que una persona que faça això, possiblement no sàpiga ni per a què serveix.

En fi...per al pròxim any fins i tot havia pensar comprarme un datalogger + garita i deixar-lo en algun lloc interessant per la zona de Mariola, però se m'han llevat totes les ganes.  >:(

Hi ha molkta gentola solta per ahi, i lo ptjor de tot és que , com be dius, segurament no sabrà ni com funciona, el dia menys pensat ens furtaran les estacions que tenim a les teulades, temps al temps. >:(

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #127 el: 12 de De Febr. de 12, 13:56:45 p. m. »
Doncs jo crec que si el Dimecres al final te que precipitar algo, cosa que vorem..passara com el Diumenge passat.

Humetat baixa y fred acumulat. Però la veritat tinc ganes de que pase ja el fred este...nose com estara afectant al camp pero no crec que massa bé..

Al meu sensor he marcat -7.5ºC , espectacular lo de la Solana  :-X
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #128 el: 12 de De Febr. de 12, 14:46:15 p. m. »
Quina putà Adrià! :-[

Al meu sensor he marcat -7.5ºC , espectacular lo de la Solana  :-X

Ón el tenies ubicat concretament?

Jo per altra banda considere ja prou important que a la Serra Mariola es conserva la neu ja 10 dies seguits, des del dijous de la setmana passada amb la primera nevada. El millor de tot és que es conservarà probablement fins a mitjans o més de la semana que encetem demà...

PD: Aprofitaré la vesprada de hui per a elaborar el resum climatològic del 2011, que porte uns mesos que no tinc temps de res.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #129 el: 12 de De Febr. de 12, 14:53:14 p. m. »
Per cert, la anomalia tèrmica negativa que presenta el mes de febrer a hores d'ara es espectacular, encara queden dies per a què es puguen suavitzar estos valors, però ara mateixa la mitjana de les màximes es de 9,9ºC, la mitjana de les mínimes es de -2,4ºC i la temperatura mitjana clàssica es de 3,8ºC, quan els valors normals per a febrer solen ser de 15,4ºC, 4,7ºC i 10,0ºC respectivament.

OT: Lamente que t'hagen furtat el sensor, Adrià, ànims.
« Darrera modificació: 12 de De Febr. de 12, 14:55:34 p. m. per Joen »

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #130 el: 12 de De Febr. de 12, 15:23:12 p. m. »
Hi han fotos de les nevades que han caigut per distintes parts d'Europa que son espectaculars, mireu esta:

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #131 el: 12 de De Febr. de 12, 15:32:05 p. m. »
En Italia est caent la de san amaro... vegent les fotos de companys d'erasmus que estan allà.

Ací he marcat -2,8ºC  4 dècimes per davall del que vaig marcar l'any pasat. Per la partida de Sagres (vora del riu Canyoles) el termometre del cotxe ma marcat -6ºC... estaba tot ben congelat. Ara ja s'ha animat el termometre i marca 9ºC, pero esta nit tornara a ferne...

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #132 el: 12 de De Febr. de 12, 16:00:51 p. m. »
Buenas!

Per ací Montitxelvo em arribat als -4.0ºC clavats. Dir que anit per les zones més fondes de la carretera que va de Llutxent a Montitxelvo, sobre les 2.30 de la matinada que tornava de sopar, el coxe ja marcava -5/-6 ºC en bastants llocs.

Adéu!
Montitxelvo, València.

Desconnectat borinot

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
« Respondre #133 el: 12 de De Febr. de 12, 16:13:15 p. m. »

A mi m'han furtat:
- Dos de màximes i minimes.
- Un datalogger
- Una garita de plats destrossada (perque sí)

Lo bó, es que la zona aon ha ocorregut tot això no ha sigut precisament al barri de nazaret de valència o una zona xunga sino en una zona de muntanya de capullos de jersey rosa lligat damunt dels muscles. I es que el filldeputisme i el nivell de respecte i d'inteligència de moltíssima gent es el que es al marge del nivell econòmic.

La gent s'emporta les coses "perque estàn ahí", perque si estàn al carrer "no tenen amo" i no se el que es, pero me l'emporte igual.

En una societat en que eixa mentalitat la té 1 de cada 5000 persones, pots estar tranquil de deixar un termómetre o una bicicleta sense lligar.... pero quan lo NORMAL es que si deixes en un puesto a la vista un datalogger te desaparega, significa que el percentatge de borreguisme es enorme.
Sent el discurs, pero estic tan tan cremat cada volta que veig una historia de estes de furtades de termómetres que em creme, i lo pitjor es que es un indicatiu molt gràfic del nivell general del personal.

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #134 el: 12 de De Febr. de 12, 16:16:44 p. m. »
Bé com comenteu nit molt gèlida. Ací he tingut una mínima de -3.3ºC. La mínima des de que tinc l’estació. En canvi a la caseta, ( passant l’ermita de Santa Ana) la mínima ha sigut de  -6,2ºC.

Vorem a vorer esta nit on es queda el mercuri.

Adrià, menuda gracia, ànim.

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm