Autor Tema: Febrer de 2012  (Llegit 29066 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Febrer de 2012
« Respondre #135 el: 12 de De Febr. de 12, 16:30:10 p. m. »
Bé, este matí he baixat al riu i a les 10.30h m'ha sorprés moltíssim una cosa que no havia vist mai, que el propi riu estava en alguns trossos congelat amb una fina capa de gel!!!!  :o

Com sabia que la nit seria molt freda, ahir de vesprada vaig posar un sensor...la sorpresa és que a l'arribar este matí, el sensor no estava, i això que estava amagadíssim i camuflat. A més a més, el lladre m'ha deixat les coses que havia posat de protecció tirades a terra, sense trencar ni res, vamos, que un animal no fa això.  :-\ :-X

Fa uns quants anys ja li van furtar el termòmetre que va posar al riu Timonet...ara me'l furten a mi...definitivament hi ha gent que no està gens bé...¿Quin mal pot fer un termòmetre enmig del riu, del camp o de la serra? ¿És necessari robar-lo? No és que em done rabia pels diners que em va costar (que tampoc és que siga tan car), sinó per la dada...al menys me l'haguera pogut deixar apuntada en un paperet el molt fill de... >:( >:( >:(  En definitiva, que a aquell que me l'haja furtat li aprofite, encara que crec que una persona que faça això, possiblement no sàpiga ni per a què serveix.

En fi...per al pròxim any fins i tot havia pensar comprarme un datalogger + garita i deixar-lo en algun lloc interessant per la zona de Mariola, però se m'han llevat totes les ganes.  >:(
A mi m'han furtat:
- Dos de màximes i minimes.
- Un datalogger
- Una garita de plats destrossada (perque sí)

Lo bó, es que la zona aon ha ocorregut tot això no ha sigut precisament al barri de nazaret de valència o una zona xunga sino en una zona de muntanya de capullos de jersey rosa lligat damunt dels muscles. I es que el filldeputisme i el nivell de respecte i d'inteligència de moltíssima gent es el que es al marge del nivell econòmic.

La gent s'emporta les coses "perque estàn ahí", perque si estàn al carrer "no tenen amo" i no se el que es, pero me l'emporte igual.

En una societat en que eixa mentalitat la té 1 de cada 5000 persones, pots estar tranquil de deixar un termómetre o una bicicleta sense lligar.... pero quan lo NORMAL es que si deixes en un puesto a la vista un datalogger te desaparega, significa que el percentatge de borreguisme es enorme.
Sent el discurs, pero estic tan tan cremat cada volta que veig una historia de estes de furtades de termómetres que em creme, i lo pitjor es que es un indicatiu molt gràfic del nivell general del personal.

És per a cremar-se, i compartisc al 100% els vostres comentaris  >:(

Estem assolint ara la màxima del dia amb 7,0ºC. Vorem què ens depara esta pròxima nit...

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #136 el: 12 de De Febr. de 12, 16:34:00 p. m. »
Bé, dia molt fred hui..
Minima de -2,9ºC i maxima de 7ºC ara mateix...
Asi la inversio no ha deixat baixar la temperatura del tot.. però no està gens malament.
Espectaculars registres...  :o
Agullent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #137 el: 12 de De Febr. de 12, 16:55:59 p. m. »
Quina putà Adrià! :-[

Al meu sensor he marcat -7.5ºC , espectacular lo de la Solana  :-X

Ón el tenies ubicat concretament?

Jo per altra banda considere ja prou important que a la Serra Mariola es conserva la neu ja 10 dies seguits, des del dijous de la setmana passada amb la primera nevada. El millor de tot és que es conservarà probablement fins a mitjans o més de la semana que encetem demà...

PD: Aprofitaré la vesprada de hui per a elaborar el resum climatològic del 2011, que porte uns mesos que no tinc temps de res.

El tinc ubicat en la teulada, i visc per les aigues, prop del pont del salt del bou.

PD: Per cert que rabia ma donat quan he llegit lo que ha dit Adrià , tenia molta curiositat de saber la temperatura que haurà fet per allà...
« Darrera modificació: 12 de De Febr. de 12, 17:13:27 p. m. per sergi_onti »
Ontinyent, València.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #138 el: 12 de De Febr. de 12, 17:24:00 p. m. »
Bé, este matí he baixat al riu i a les 10.30h m'ha sorprés moltíssim una cosa que no havia vist mai, que el propi riu estava en alguns trossos congelat amb una fina capa de gel!!!!  :o

Com sabia que la nit seria molt freda, ahir de vesprada vaig posar un sensor...la sorpresa és que a l'arribar este matí, el sensor no estava, i això que estava amagadíssim i camuflat. A més a més, el lladre m'ha deixat les coses que havia posat de protecció tirades a terra, sense trencar ni res, vamos, que un animal no fa això.  :-\ :-X

Fa uns quants anys ja li van furtar el termòmetre que va posar al riu Timonet...ara me'l furten a mi...definitivament hi ha gent que no està gens bé...¿Quin mal pot fer un termòmetre enmig del riu, del camp o de la serra? ¿És necessari robar-lo? No és que em done rabia pels diners que em va costar (que tampoc és que siga tan car), sinó per la dada...al menys me l'haguera pogut deixar apuntada en un paperet el molt fill de... >:( >:( >:(  En definitiva, que a aquell que me l'haja furtat li aprofite, encara que crec que una persona que faça això, possiblement no sàpiga ni per a què serveix.

En fi...per al pròxim any fins i tot havia pensar comprarme un datalogger + garita i deixar-lo en algun lloc interessant per la zona de Mariola, però se m'han llevat totes les ganes.  >:(
A mi m'han furtat:
- Dos de màximes i minimes.
- Un datalogger
- Una garita de plats destrossada (perque sí)

Lo bó, es que la zona aon ha ocorregut tot això no ha sigut precisament al barri de nazaret de valència o una zona xunga sino en una zona de muntanya de capullos de jersey rosa lligat damunt dels muscles. I es que el filldeputisme i el nivell de respecte i d'inteligència de moltíssima gent es el que es al marge del nivell econòmic.

La gent s'emporta les coses "perque estàn ahí", perque si estàn al carrer "no tenen amo" i no se el que es, pero me l'emporte igual.

En una societat en que eixa mentalitat la té 1 de cada 5000 persones, pots estar tranquil de deixar un termómetre o una bicicleta sense lligar.... pero quan lo NORMAL es que si deixes en un puesto a la vista un datalogger te desaparega, significa que el percentatge de borreguisme es enorme.
Sent el discurs, pero estic tan tan cremat cada volta que veig una historia de estes de furtades de termómetres que em creme, i lo pitjor es que es un indicatiu molt gràfic del nivell general del personal.

És per a cremar-se, i compartisc al 100% els vostres comentaris  >:(

Gràcies a tots pels ànims!!  ;)

Amb la ràbia que tenia quan he tornat a casa i he escrit el missatge, m'acabe d'adonar que no he especificat una cosa important...el sensor esta vegada no l'he deixat al riu, més que res, perquè ahir mentre el deixava, vaig vore a un home parat mirant el que estava fent...i vaig pensar, l'agafe que me'l furtaran...i este matí, abans d'anar a pel sensor m'he passat per allí i m'he trobat el riu un poc gelat i a eixes hores "només" hi havia -4ºC.

Com després de fer algunes comprovacions els últims 2 anys, he vist que la zona de la Font del Nano sempre li trau 2-4ºC de menys al riu i és una zona aïllada a 10km d'Ontinyent, amagada i amb molta vegetació, ahir de vesprada vaig decidir finalment anar a la Font del Nano, i a uns 10/15m d'ella vaig deixar el sensor, a la part de darrere...Hui he anat esperant trobar-me un registre espectacular i m'he trobat açò...

El més curiós de tot és que ahir vaig anar prou tard, quan quasi s'estava fent de nit...i este matí estava en la Font a les 11 i ni rastre del termòmetre. Estàven per allí els de l'Arrel plantant arbres, i m'han dit que quan han arribat a la font, s'han trobat el que havia posat per a protegir el sensor damunt de la font...vamos, que qui haja sigut, m'ho ha deixat allí damunt com dient "mira, te l'he robat!!!" També he vist petjades de bicicleta per allí que ahir no estàven, i anit quan me n'anava vaig escoltar veus lluny...no descarte que algú estiguera mirant-me i baixara a furtar-me'l després...no sé qué pensar.

És que és molt fort, és un lloc on des de la font era impossible de vore, i ni apropant-te a 1m es veia, havies de pujar per un lloc i asomar-te i estava ben amagat en la vegetació...en fi, que quanta gentola hi ha...  >:(

En fi, que no vaig deixar el sensor al riu pensant-me que me'l robarien, i me l'han acabat robant igual en un lloc on pareixia impossible.
« Darrera modificació: 12 de De Febr. de 12, 17:25:35 p. m. per Adrià_Ontinyent »
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #139 el: 12 de De Febr. de 12, 18:06:46 p. m. »
Com he comentat, és la primera vegada que he vist gel sobre el Riu Clariano...i damunt a la mateixa entrada d'Ontinyent!!! No era una capa grossa ni estava tot el riu cobert, però tenint en compte que el riu porta prou de cabal i en este tram té pendent, és bastant. On sí que hi havia una capa grossa era als bassals, fins i tot es podia caminar perfectament per damunt i no es trencàven.

Els objectes que posava a l'aigua del riu es quedàven damunt:

Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #140 el: 12 de De Febr. de 12, 18:10:32 p. m. »
I per últim, una foto d'una bassa que hi ha per la zona de Gamellons-Font del Nano (a 650msnm) este matí.

Fa una setmana estava congelada i vaig poder trencar un poc el gel, i ara eixa marca encara estava, senyal de que ha estat gelada tota la setmana. Hui no es podia trencarel gel:

Ontinyent, València.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.399
    • dissenyss.com
« Respondre #141 el: 12 de De Febr. de 12, 18:23:47 p. m. »
Una nuvolada perduda ha deixat una nevadeta per la Marina Baixa, a cotes molt baixes, però efímeraaaaaa

Així es veia des d'Alacant (ara mateix a 6.2º - 62% HR)

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #142 el: 12 de De Febr. de 12, 18:24:08 p. m. »
Com be diu Timonet a Mariola hi ha neu en zones umbries a poc mes de 800 msnm i en la Font Roja poquet mes amunt del poli ja es veuen roglets a 800-900 metres tot blanquet baix dels arbres  fins i tot a la carretera hi ha neu i gel

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #143 el: 12 de De Febr. de 12, 19:33:04 p. m. »
Hola bon vespre, minima de -5.0 Cº i maxima de 5.7 Cº, a estes hores ja en tenim 1.5 Cº i gracies a que la fabrica del costat de casa que era abandonada li han pegat foc i te bones fumaroles en estos moments.

Aquest mati donan una volteta he pogut vore alguna coseta poc habitual per la zona. El lloc ha sigut per el Raco de San Bonaventura i el Salt, la famosa casca que tantes vegades posem els alcoians.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #144 el: 12 de De Febr. de 12, 19:33:59 p. m. »
Del Raco de San Bonaventura, als peus de la Font Roja:

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #145 el: 12 de De Febr. de 12, 19:34:45 p. m. »
Altra:

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
« Respondre #146 el: 12 de De Febr. de 12, 19:36:06 p. m. »
i en esta prou, el riu tambe tenia la capeta de dalt congela, una capeta molt fineta pero pels voltants hi havien bones capes de gel.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #147 el: 12 de De Febr. de 12, 20:03:12 p. m. »
Fa ara més fred que fa 24 h justes  :P

Acabe de vindre d'on tinc l'estació de sta. Anna i un sensor amb gàbia Davis a 1,2 m de terra marcava -1,0ºC... A Fontanars van pels -2,5ºC  :P

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #148 el: 12 de De Febr. de 12, 20:16:33 p. m. »
Bona vesprada. Ací en qüestió d’uns 5 minuts la temperatura ha baixat un grau anen per 1.5ºC, a la zona del llombo  ja tenen 0.3ºC, a les afores ja gela amb -1ºC, són les 20:15  :o

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #149 el: 12 de De Febr. de 12, 21:24:03 p. m. »
Ja gela a tot Ontinyent, sols falta a la meua zona degut a les calefaccions, els fums,.. tarda un poc més en baixar però en breu esta per baix de cero!!  0.2ºC

Vorem a vorer fins on aplega.

Bona nit.
 :)

Edite: Ja gela -0.2ºC
« Darrera modificació: 12 de De Febr. de 12, 21:29:31 p. m. per soriano »

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm