0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Ara si que m'apunte jo Això sí, si algú que baixa des de València pot carregar-me en el cotxe. Vos va quasi de pasada, ja que en comptes de seguir la A7 per la mar haveu d'anar per l'interior i incorporar-se desprès agafant la carretera Alzira-Tavernes.Ja em digueu.PD: Caldrà aprofitar la reunió per fer invocacions a la pluja com les que fem al setembre, perquè si comencem ara amb els incendis forestals...
Cita de: alzimet en 09 de De Març de 12, 18:49:24 p. m.Ara si que m'apunte jo Això sí, si algú que baixa des de València pot carregar-me en el cotxe. Vos va quasi de pasada, ja que en comptes de seguir la A7 per la mar haveu d'anar per l'interior i incorporar-se desprès agafant la carretera Alzira-Tavernes.Ja em digueu.PD: Caldrà aprofitar la reunió per fer invocacions a la pluja com les que fem al setembre, perquè si comencem ara amb els incendis forestals... Jo passaré a per tu, em te igual anar per la Vall que per les Riberes, un dies abans en fas memoria al face que sempre el llisc. Vinga ens vegem a Pego.
Menú Pegolí anomenat "Que per fi aplege la pluja".Preu no socis 21 euros i socis 16 euros.-Entrants:Amanida Pegolina i "montadito" de figatell (una espècie de hamburguesa de la zona molt bona).-Plat:Arròs al forn amb crosta (típica de Pego i furtada la recepta per un envejós d'Elx va molts anys).-Postre casolà.-Café.-Beguda inclosa.Bé si no vos agrada o hi ha cap defecte per favor aviseu-me. Es pot canviar.
QCita de: Pego en 10 de De Març de 12, 19:30:34 p. m.Menú Pegolí anomenat "Que per fi aplege la pluja".Preu no socis 21 euros i socis 16 euros.-Entrants:Amanida Pegolina i "montadito" de figatell (una espècie de hamburguesa de la zona molt bona).-Plat:Arròs al forn amb crosta (típica de Pego i furtada la recepta per un envejós d'Elx va molts anys).-Postre casolà.-Café.-Beguda inclosa.Bé si no vos agrada o hi ha cap defecte per favor aviseu-me. Es pot canviar.que bo