Autor Tema: Reunió i Dinar a Pego (Alacant) 24 de Març 2012  (Llegit 4818 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Reunió i Dinar a Pego (Alacant) 24 de Març 2012
« Respondre #60 el: 23 de De Març de 12, 08:05:46 a. m. »
Hola, bon día a tots:
Si que em sap mal Krisman que no pugues vindre...si vols monte un servei urgent de guarderia i dus a la xiqueta i es queda amb els meus fills, total després segur que s'ho passen molt bé... només és dir-me-ho i arreglat...pense-ho i m'avises...

Per alta banda agraïr molt molt a tots l'esforç de desplaçar-se fins a Pego i vore la fenomenal resposta que em tingut, doncs finalment serem uns 30 "meteolocos" com diu Mario i ademés farà un día de bandera...
Això si, porteu roba deportiva doncs caminarem una mica...no massa però un ratet si.
Està vesprada posaré les últimes notícies i si finalment la banda musical i l'alcalde del poble ens esperen a l'entrada del poble o no... ;).

redeu

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #61 el: 23 de De Març de 12, 13:51:01 p. m. »
Demà aniré a València a les jornades del CAC i veuré a Rafa Meteocanals, Carlos R, Timonet, Damilme i pot ser algú més que també vaja a Pego... ja els parlaré sobre el tema del transport i el rotobator xD A vore qui ens pot portar  ;)

Ja vos dic!

Bé, doncs ja tenim cotxe. Carlos R se pasarà per Alzira per a arreplegar-nos, desprès via Tavernes anirem cap a Pego amb el cotxe ple :)

Propose quedar a les 09:00 al Restaurant Garibaldi a la Plaça del Regne (veure el mapa adjunt)
En Blau està el camí venint des d'Alberic, en Roig venint des de València.

Per als que  veniu des de València, recomanació, no li feu cas a GPS, no sé perquè la entrada al poble que vos indique la tenen vetada. Així que haveu de deixar l'Autovia València-Alacant (pel l'interior) en la eixida L'Alcudia (centre), Guadassuar, Alzira. Just després de baixar una costereta que és el pont sobre el riu Magre. Després d'eixir de l'Autovia hi ha 2 redones en les que cal seguir les indicacions cap a Alzira. Una vegada s'acava l'Autovia CV-50 arribareu a una redona enorme, la primera eixida és la bona (el GPS sol indicar la segona :P (CV-43)) I allí ja creuareu el pont de la renfe i arribareu a la redona d'entrar al poble que ja es veu en la imatge que vos adjunte on comença la línia roja.

Si teniu cap dubte feu-me'l saber. ;)

Salut!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
« Respondre #62 el: 23 de De Març de 12, 14:03:08 p. m. »
Bó , Alzimet , si ja tens aviat a la gent de la Ribera ( Calabuig, Meteocarcer and you ) ,  :)

Jo puc anar-men tranquilament  a  Pego , i allí ens veurem .

Pense que quedar vosaltres a les 9h es un poc tard, 
 de Alzira a Tavernes hi han 20 ó 25  minuts   
 de Tavernes a Gandia         18 minuts ,
          de Gandia a Pego  ~ 30 minuts   =  1 horeta i 10  minuts .  :P

L´hora de  KDDA  es 9.30 a 10 h. , es per que no tinga´m que esperar-mos molt , sino es descuadren les coses previstes .  ;)

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #63 el: 23 de De Març de 12, 19:57:00 p. m. »
Bé, últimes novetats per a demà que cel.lebrem el I encontre pegolí:
-L'oratge: s'esperen tempestes fortes o molt fortes amb vent huracant i presència de tornados...
-Excursió: la marjal de Pego s'ha eixugat tota i ara es dediquen al cultiu del encisam.
-Xarrada: el conferenciant venia expresament des de Minessota però les últimes notícies són que a estes hores està bevent un daikiri a l'illa Margarita.
-Dinar: finalment hem substituït l'arròs amb crosta per una hamburgesa del McDonals, però això si, hem abaratat el preu en un euro.

Per tant, tot marxa i sense complicacions... en veiem demà a les 10 del matí a la Cooperativa de Pego... :) :) :)

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #64 el: 23 de De Març de 12, 20:55:24 p. m. »
MeteoCàrcer agarram el telefon xe! avore a on i quan mos vegem!! si algú sap algo d'ell que m'ho diga que al movil no contesta!

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.399
    • dissenyss.com
« Respondre #65 el: 23 de De Març de 12, 21:06:16 p. m. »
Aisss... ja falta poc... quines ganes de menjar un macmenuuuu pegolí!!!  ;D

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #66 el: 23 de De Març de 12, 21:16:57 p. m. »
Espere que el mcdonals pegoli tinga mcauto, fa mes de 1 any que no prenc cap hamburgueseta de eixos puestos, estic encantat amb el nou menu i per lo del les inclemencies meteorologiques pues no pasa res, es tanquem en el mcdonals es posem be de cerveza i omplin despres la marjal  ;D .

Ja tinc el mapa estudiat, eixire de bon mati per fer una paraeta en el cami que tinc de vore algunes cosetes. Vinga fins dema.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #67 el: 23 de De Març de 12, 21:27:17 p. m. »
Bé, doncs demà a Alzira a les 09:00 en punt hem quedat Carlos R, Frank242, MeteoCarcer, Calabuig (falta per confirmar-me-ho (si lliges açò dona senyals de vida :P) i jo, sigueu puntuals per favor que com diu Elan arribarem molt justets a Pego.

Vinga, ens veiem demà.

PD: No he menjat mai a un Mc Donalds (verídic) tindria cullons la cosa que fora en una eixida d'estes ejejej :P

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 407
« Respondre #68 el: 23 de De Març de 12, 21:28:33 p. m. »
MeteoCàrcer agarram el telefon xe! avore a on i quan mos vegem!! si algú sap algo d'ell que m'ho diga que al movil no contesta!

T'acabe de trucar y em diu que no estás disponible!! XD

Bé, doncs demà a Alzira a les 09:00 en punt hem quedat Carlos R, Frank242, MeteoCarcer, Calabuig (falta per confirmar-me-ho (si lliges açò dona senyals de vida :P) i jo, sigueu puntuals per favor que com diu Elan arribarem molt justets a Pego.

Vinga, ens veiem demà.

PD: No he menjat mai a un Mc Donalds (verídic) tindria cullons la cosa que fora en una eixida d'estes ejejej :P

Ara trucaré a Calabuig
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #69 el: 23 de De Març de 12, 21:32:28 p. m. »

No patisques que ja li he enviat un sms diguent-li que te'n vens en nosaltres ;)

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #70 el: 23 de De Març de 12, 21:35:38 p. m. »

No patisques que ja li he enviat un sms diguent-li que te'n vens en nosaltres ;)

xe calla home que millor que pasen a per mi que fer que ma mare s'alse a les 8:30 pa portame al alzira XD
RÈCORDS: Max 45.2º el 10/08/2023 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #71 el: 23 de De Març de 12, 21:40:21 p. m. »

xe calla home que millor que pasen a per mi que fer que ma mare s'alse a les 8:30 pa portame al alzira XD

Val, doncs parla amb ell i s'ho aclariu, una vegada clar ho fiqueu per ací. Per cert, que conta Calabuig?
« Darrera modificació: 23 de De Març de 12, 21:42:20 p. m. per alzimet »

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #72 el: 23 de De Març de 12, 21:50:33 p. m. »

Val, doncs parla amb ell i s'ho aclariu, una vegada clar ho fiqueu per ací. Per cert, que conta Calabuig?

Res, tampóc me'l agafa -.-' jajajajaja

Desconnectat Calabuig

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 35
« Respondre #73 el: 23 de De Març de 12, 21:57:01 p. m. »
Em pareix bé, alli estaré.
Joan, no l´agafava perque els altaveus s´han trencat i com que no l´he escoltat.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #74 el: 23 de De Març de 12, 22:30:05 p. m. »
booo ja esta tot solucionat demà anem meteocàrcen i jo cap allà!  ;)