Autor Tema: Reunió i Dinar a Pego (Alacant) 24 de Març 2012  (Llegit 4803 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 367
    • METEOXABIA
Re: Reunió i Dinar a Pego (Alacant) 24 de Març 2012
« Respondre #105 el: 25 de D'abr. de 12, 22:57:28 p. m. »
bones noticies!!!, a vorer si el dia eixe també puc anar jo, ja fa algun anyet que no m'acoste per la vall d'Ebo aixina que m'apetix anar i de pas una ajudeta.
Per cert, jo també estic en contacte amb un concejal de l'ajuntament del Poble Nou de Benitatxell, m'han buscat per que tenen ganeta de montar una estació al Poble, i si la cosa tira avant, molt probablement estaria dins de la xarxa de meteoxabia, que en poc de temps va pujant i pujant, ara son 3 estacions, prompte la 4ª que estarà a la Granadella, i si tot tira avant, la 5ª estaría al Poble Nou de Benitatxell, pero com som pobles germans i (sense disputes), som molt amics tots, ells volen que la integre dins de meteoxabia.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #106 el: 26 de D'abr. de 12, 08:08:31 a. m. »
bones noticies!!!, a vorer si el dia eixe també puc anar jo, ja fa algun anyet que no m'acoste per la vall d'Ebo aixina que m'apetix anar i de pas una ajudeta.
Per cert, jo també estic en contacte amb un concejal de l'ajuntament del Poble Nou de Benitatxell, m'han buscat per que tenen ganeta de montar una estació al Poble, i si la cosa tira avant, molt probablement estaria dins de la xarxa de meteoxabia, que en poc de temps va pujant i pujant, ara son 3 estacions, prompte la 4ª que estarà a la Granadella, i si tot tira avant, la 5ª estaría al Poble Nou de Benitatxell, pero com som pobles germans i (sense disputes), som molt amics tots, ells volen que la integre dins de meteoxabia.

Ai estes multinacionals de la meteo local...  ;D

Bones notícies les que ens conta Àlex. Quan estiga enllestit caldrà una inauguració per tot lo alt...  ;)

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
« Respondre #107 el: 26 de D'abr. de 12, 10:50:18 a. m. »
Excelents noticies Toni  , vas a sembrar d´estacions meteorológiques  la Marina ,  superwai així la informació será genial . 

Ei Alex quant tu cregues convenient en la data , apuntes día i hora  i cap allá ..

jo aniré a escruadrinyar  , con la monteu , ja que a mí en va ajudar en la meua  METEOCANALS -RAFA .   Així a vore si  m´ensenye de una vegada   ;D

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #108 el: 26 de D'abr. de 12, 14:05:10 p. m. »
Excelents noticies Toni  , vas a sembrar d´estacions meteorológiques  la Marina ,  superwai així la informació será genial . 

Ei Alex quant tu cregues convenient en la data , apuntes día i hora  i cap allá ..

jo aniré a escruadrinyar  , con la monteu , ja que a mí en va ajudar en la meua  METEOCANALS -RAFA .   Així a vore si  m´ensenye de una vegada   ;D

I pot ser la cosa no acabe ací, tinc varios punts que m'agraden per a una estació, pero al no haber internet pues no m'habia mogut, pero després de parlar amb un tecnit en instalacions de xarxes de internet, m'ha obert una porta de poder fer una xarxa wifi on poder conectar estacions on no arriba internet, i més avant podría buscar una ubicació molt bona i montar algo, pero bueno temps al temps. A Xàbia hi ha un punt molt bó (i molt exagerat) en quantitat de pluja, al cap de l'any poden anarsem vora 500 litres de diferencia entre eixe lloc i per eixample al Port, també igualment exagerat en les temperatures mínimes, tots als hiverns es donen temperatures de fins -5º (en hiverns normals).

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #109 el: 26 de D'abr. de 12, 15:13:23 p. m. »
Toni aon está eixe lloc tan meravellos de Xábea  ?
que dona eixes dades tan  extremes .....

Mas deixat  :o :o :o 

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #110 el: 26 de D'abr. de 12, 20:10:38 p. m. »
Excel.lent Álex, a vore si fiquem una data entre tots i marxem cap allà per vore tot sobre el terreny.

Saluts!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #111 el: 26 de D'abr. de 12, 23:27:37 p. m. »

El cap de setmana passat va estar la meua germana a Ebo i em va dir: Mario, quant pugues ves, que és molt bonic,.. jejejeje. Hi haurà que anar, clar... :D

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #112 el: 27 de D'abr. de 12, 13:29:58 p. m. »
Toni aon está eixe lloc tan meravellos de Xábea  ?
que dona eixes dades tan  extremes .....

Mas deixat  :o :o :o 
Empar, per a que et situes un poc, la zona eixa de Xàbia on més plou, i dona unes temperatures al hivern tan extremes (per a ser Xàbia), es mes o menys per on està el tanatori i cementeri, pues un poc mes cap endins.

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #113 el: 27 de D'abr. de 12, 13:47:42 p. m. »

Empar, per a que et situes un poc, la zona eixa de Xàbia on més plou, i dona unes temperatures al hivern tan extremes (per a ser Xàbia), es mes o menys per on està el tanatori i cementeri, pues un poc mes cap endins.
[/quote]

Ahhh  !  per ahí pasa una carretera i hi ha una gasolinera per allí , no??

pot ser que fassa la forma de una xicoteta vall  , entre el Montgó   i l´altra montanyeta que hi ha a la esquerre, ?
Per que si es així , quant bufa Llevant i del SE , l ´empomen tota...  , corregix-me si dic alguna burreria ...   ;)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #114 el: 27 de D'abr. de 12, 15:02:31 p. m. »

Ahhh  !  per ahí pasa una carretera i hi ha una gasolinera per allí , no??

pot ser que fassa la forma de una xicoteta vall  , entre el Montgó   i l´altra montanyeta que hi ha a la esquerre, ?
Per que si es així , quant bufa Llevant i del SE , l ´empomen tota...  , corregix-me si dic alguna burreria ...   ;)
[/quote]
Exacte, aixina es, la zona eixa està dividida en dos noms, una es la partida de les Barranqueres, i l'altra te el nom de la vall del Montgó, i es com tu dius, quan entra el Llevant s'enfila per ahí, i a eixa vall, l'aboca quasi tota.

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #115 el: 27 de D'abr. de 12, 15:11:00 p. m. »
Excelent doncs el lloc , Toni , per a tindre dades , eixes podríen concordar un poc mes en les meves , ja que a Tavernes solem tindre bones poalaes d´aigua quant els vents humits  , s´enfilen aixina .

I a 3 km d´aon treballe , cap al centre de la Vall , també es donen les temperatures mes baixes de la Valldigna , i les mes altes, ja está eixa zona mes esfonsada que la resta del Vall , i ademés es una zona aon brollen alguns ulls d´aigua , curiosament...

Açí tenim una costum quant fa molt de fret , ens enanem a eixa  zona en el cotxe , i sempre marca una ºC mes baixa que a la resta ,  :)

Mira que es interesant la nostra orografía   ;)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #116 el: 27 de D'abr. de 12, 15:14:19 p. m. »
Excelent doncs el lloc , Toni , per a tindre dades , eixes podríen concordar un poc mes en les meves , ja que a Tavernes solem tindre bones poalaes d´aigua quant els vents humits  , s´enfilen aixina .

I a 3 km d´aon treballe , cap al centre de la Vall , també es donen les temperatures mes baixes de la Valldigna , i les mes altes, ja está eixa zona mes esfonsada que la resta del Vall , i ademés es una zona aon brollen alguns ulls d´aigua , curiosament...

Açí tenim una costum quant fa molt de fret , ens enanem a eixa  zona en el cotxe , i sempre marca una ºC mes baixa que a la resta ,  :)

Mira que es interesant la nostra orografía   ;)
Molt bo el lloc, si, vuic escomençar a buscar una bona ubicació i parlar amb el propietari del lloc i a vorer si podem arribar a algun acord per montar una estació en eixa zona.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #117 el: 02 de De Maig de 12, 23:33:33 p. m. »
Aneu buscant data per a pujar a la Vall d'Ebo que estan esperant-nos.
Necessitem l'estació, obviament, però també un ordinadoret...si voleu propose una data per anar quedant: el darrer dissabte de maig, és a dir el día 26 de maig...que penseu, tindrem tot el necessessari?
Espere resposta  ;).

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #118 el: 03 de De Maig de 12, 11:59:20 a. m. »
Per mí va bé eixe día.

Falta que los montadores de AVAMET contesten   ;)

salutacions Alex

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #119 el: 07 de De Maig de 12, 22:47:14 p. m. »
Toc-toc hi ha algú? per favor és temps de mourens i a Ebo ens esperen...així que les altes estàncies deurien dir alguna coseta, no?  ;)