Autor Tema: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny  (Llegit 2385 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Bon día:
A vore si s'anima la cosa perquè el tema meteorològic és un desastre total amb la falta de plujes i la calor  :-\.
Per fi tinc un ratet i vos penje les fotos d'on podria anar l'estació. Una foto és del poble i després hi han unes quantes de la casa escollida que està al costat de l'ajuntament. Només ens pot molestar una teuladeta que hi ha direcció sud i és per això que s'ha de posar a dalt del pal de l'antena o bé posar una pal alternatiu...

Llistat esmorzar:
Rafa (Meteocanals)
Barx

Dinar:
Timonet

Dinar i esmorzar:
Alex Garcia (Pego)
Carboner
Damilme
Damimet
Meteoxàbia
« Darrera modificació: 03 de De Juny de 12, 17:52:14 p. m. per Pego »

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
Re: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny
« Respondre #1 el: 27 de De Maig de 12, 09:26:35 a. m. »
Més fotos i em quede a la decissió final per la vosta part...animeu-se!!!!  ;D ;D ;D

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
Re: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny
« Respondre #2 el: 27 de De Maig de 12, 09:27:24 a. m. »
I la última seria el lloc triat per a ficar l'estació...

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #3 el: 27 de De Maig de 12, 09:46:58 a. m. »
Bon dia,
el pal de l'antena pareix que té espai de sobra.......sería ficar-li uns vens nous pq en la foto pareix que els te tallats,no?
On quedaria xulo és dalt del campanar de l'església...jejeje

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #4 el: 27 de De Maig de 12, 10:41:32 a. m. »
Bon dia,
el pal de l'antena pareix que té espai de sobra.......sería ficar-li uns vens nous pq en la foto pareix que els te tallats,no?
On quedaria xulo és dalt del campanar de l'església...jejeje

Ja,ja,ja no és mal idea no...però hi han dos problemes, primer que està massa lluny de l'ajuntament i segon que pense que els dels pobles prefereixen una creu i un parallamps com Déu mana abans que un instrument gairebé demoniac...

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #5 el: 27 de De Maig de 12, 19:41:06 p. m. »
La panorámica en la que es veu la Vall d'Ebo des de dalt està molt xula!! i a més de pluges no seria gens descartable veure mínimes i pot ser màximes inusuals tot i trobar-se tan a prop de la mar, ja que amb eixa foto i vist des del google maps és un lloc molt tancat per l'orografia.

Tinc ganes de vore les dades de l'estació en marxa!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #6 el: 29 de De Maig de 12, 15:54:34 p. m. »
Hola amics,

Des d'ací convidem a tots els socis interesats i aquells simpatitzants en conèixer la Vall d'Ebo, a la inslal·lació de la primera Estació Meteorològica que AVAMET crea amb els recursos propis de l'associació i la col·laboració de l'Ajuntament de la Vall d'Ebo.

l'AVAMET comptarà per tant amb una estació Davis Vantage Vue sense fil, connectada per USB a un PC cedit a l'associació i connectat a Internet les 24h per a conèixer les dades meteorològiques d'un racó inòspit (meteorològicament parlant) com és la Vall d'Ebo.

La instal·lació de la mateixa serà el disabte 9 de Juny, a les 10:00 a la Vall d'Ebo. S'anirà d'esmorçar i el muntatge escomençarà cap a les 11:00, seguint el tutorial i consells que s'expliquen meravellosament des de Meteoclimatic.

Esteu convitats per a ajudar entre tots i passar una bona estona en un racò que sergurament donarà molt que parlar a partir d'ara endavant.

Què es necessita tindre preparat abans:

- Màstil d'antena de 2,5 o 3 metres. x1
- Garres per a fixar el màstil a una paret. x2
- Cargols i Tacos de paret necessaris per a cada garra.
- 10 metres de cable d'acer fi per a tensar l'estació a 2-3 bandes.
- Cargols i Tacos per als cables tensors.
- Allargador de cable elèctric per a fer ús de la perforadora.
- Perforadora.
- Nivell
- Brùixola
- Escala?

Què fa falta que portem a la Vall d'Ebo?

- Estació completa.
- Software per al PC Weatherlink.
- PC
- SAI
- Cable d'alimentació al PC.
- Monitor/portàtil per a fer proves.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #7 el: 29 de De Maig de 12, 19:10:12 p. m. »
Un servidor estará a las 10 horas en Vall d´Ebo a ayudar en lo que se pueda. ;)

Sería conveniente que Pego nos dijera el bar de quedada para almorzar y también de las herramientas que podríamos disponer para colocar la estación.

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #8 el: 29 de De Maig de 12, 23:03:25 p. m. »

Si no passa res alli estaré. :D

PD. Propose que portem estampetes amb els patrons de cada un dels nostres pobles i fer una processoneta, amb tant de sant segur que tenim miracle, no? :-si ::)

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #9 el: 29 de De Maig de 12, 23:05:13 p. m. »
Oído cocina!
Demà mateix parle amb l'alcalde i li pregunte pel material que tenen ells, que supose que menys diners i un màstil tindran de tot...
Per una altra banda parlaré amb els propietaris de la carniceria per a explicar la necessitat de posar un màstil millor que aprofitar el seu...a vore que em diuen. A una mala i amb un màstil de 3 metres tampoc hi hauran massa problemes si el fiquem directament a l'ajuntament i no cal molestar al veí.
Bé, demà vos dic com quede amb esta gent.

Ai Mario! a vore si funciona el tema i et fas home de misa diària...tot siga per la meteorologia.

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #10 el: 30 de De Maig de 12, 08:14:45 a. m. »
Bon dia, jo també m'apunte per a tirar una maneta ...
Per ací tinc perforadora, allargador de 50 metres, nivell d'obra i una escala d'alumini de 3,60 metres que es plega en 4 trams i es pot dur be al cotxe.
Crec que també hem queden caragols i tacos del 10 per al mastil, després ho mire...

Salutacions

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #11 el: 30 de De Maig de 12, 09:05:29 a. m. »
Bon dia, jo també m'apunte per a tirar una maneta ...
Per ací tinc perforadora, allargador de 50 metres, nivell d'obra i una escala d'alumini de 3,60 metres que es plega en 4 trams i es pot dur be al cotxe.
Crec que també hem queden caragols i tacos del 10 per al mastil, després ho mire...

Salutacions

Perfecto!!!!!!!!!!

Ponte de acuerdo con Pego, y que te diga que ha podido conseguir y que le falta.

Moltes gracies!
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #12 el: 30 de De Maig de 12, 20:01:55 p. m. »
A vore ja he parlat amb la gent d'Ebo i em quedat per al día 9 pel matí. No hi ha cap problema.
He parlat també amb l'informàtic i en principi la xarxa i el wifi són decents.
En quan al material, el tema escala, taladradora i demés eines les té l'ajuntament (també allargadera). El que no hi ha és el màstil, vents i garres... això ho porteu vosaltres o cride al meu amic antenista i li'n compre un?
Supose que el tema informàtic el teniu solucionat...
Bé, ja em conteu.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 367
    • METEOXABIA
« Respondre #13 el: 30 de De Maig de 12, 20:07:12 p. m. »
A vorer si la faena que a mi ja escomença a apretarme, eixe disabte en deixa poderme escapar, jo fins al dijous/divendres no podré confirmar res de si aniré o no, jo a partir d'ara depenc de com hem vaja la setmana.
Ayyy que ganes tinc de que pase l'estiu i encara no arribat!!!
Espere poder anar!!!
Per cert, este disabte monte una nova estació a Xàbia, estarà ubicada a la Cala Granadella.
Els propietaris de la estació son els del Restaurant que hi ha allí, i m'han dit que si algun dia anem per Xàbia ens poden cedir el comedor de dalt per fer la reunió, no estaría res mal fer alguna quedadeta a Xàbia algun dia, aprofitar i dinar a la Granadella al mateix restaurant que podria fernos un bon preu, tot es parlaro.
« Darrera modificació: 30 de De Maig de 12, 20:10:24 p. m. per meteoxabia »

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #14 el: 30 de De Maig de 12, 21:02:09 p. m. »
A vore ja he parlat amb la gent d'Ebo i em quedat per al día 9 pel matí. No hi ha cap problema.
He parlat també amb l'informàtic i en principi la xarxa i el wifi són decents.
En quan al material, el tema escala, taladradora i demés eines les té l'ajuntament (també allargadera). El que no hi ha és el màstil, vents i garres... això ho porteu vosaltres o cride al meu amic antenista i li'n compre un?
Supose que el tema informàtic el teniu solucionat...
Bé, ja em conteu.

Fenomenal Álex.

En el tema del mástil te damos la potestad de que seas el encargado de comprarlo, así como los vientos y las garras, nos comentas lo que te ha costado y yo llevo el dinero a la Vall d´Ebo, cuanto más barato mejor que no vamos muy sobrados. ;)

En cuanto al tema informático, se encarga Meteocanals de traerlo todo pero ya lo tenemos claro gracias también a INRI666. ;)

Sólo falta que le llegue la estación a Jesús a Valencia que estará al caer. ;)

Un Saludo

PD: Lo que comenta Toni de Xàbia puede ser para Septiembre y así salimos de la capital para hacer la cena de la llamada a la Gota Fría. ;)
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat