Autor Tema: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny  (Llegit 2409 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny
« Respondre #30 el: 03 de De Juny de 12, 17:51:06 p. m. »
No se, amb el grau actual de depressió meteorològica que duc estic per no montar una estació i dedicar-me a la fabricació de gelats tradicionals...a este ritme de plujes no se quan podrem arreplegar el primer litret  :-\.
En fi, almenys la gent ja va animat-se i això és bó.
El preu del dos màstil, tensors de 50 metres, "garres" i demés tornilleria munta als 80 euros. Demà passaré a agafar-ho i a vore si em cap al cotxe.

Timonet si tu a Pego ja vas arribar per al postre a Ebo t'esperarem per a berenar  ;).

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny
« Respondre #31 el: 03 de De Juny de 12, 18:47:46 p. m. »
Hola penya!

A mi m'encantaria anar, així voria per primera vegada com es monta una estació automàtica :P

La qüestió es que, per una banda algú que baixara des de València m'hauria de dur d'anada i tornada. Per altra banda està l'economia i és que tot i que semblarà cutre hauré de dur-me entrepà per a esmorzar i dinar (si ningú se'n torna abans cap a terres valencianes). Coses que pasen. :P

Si algú pot dur-me cap allà que m'avise i quedem ;)
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #32 el: 04 de De Juny de 12, 18:10:32 p. m. »
Hola penya!

A mi m'encantaria anar, així voria per primera vegada com es monta una estació automàtica :P

La qüestió es que, per una banda algú que baixara des de València m'hauria de dur d'anada i tornada. Per altra banda està l'economia i és que tot i que semblarà cutre hauré de dur-me entrepà per a esmorzar i dinar (si ningú se'n torna abans cap a terres valencianes). Coses que pasen. :P

Si algú pot dur-me cap allà que m'avise i quedem ;)

Yo pasaré a por ti Toni, eso sí, yo me quedo a comer y te podré devolver a casa por la tarde, no sé si alguien que vaya en esa dirección se irá antes.

Ya te llamo esta semana y quedamos por donde me digas de Alzira a recogerte. ;)

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #33 el: 07 de De Juny de 12, 20:21:17 p. m. »
Bona vesprada:
A vore, acabe de parlar amb la gent d'Ebo i tot Ok per al dissabte...ens deixen fer i desfer al nostre gust.
Al cotxe ja tinc carregats els pals...em falten uns tornillos però crec que en tinc a la cotxera meua, demà ho miraré. Amb 5 metres d'alçada li podem fer la competènica a la veleta del campanar.
Per últim falta l'hora per a quedar. Per desgràcia veig que no serem massa gent...pensava que s'animaría més penya però es veu que no estem per a tanta festa  :-\.
Crec que podriem quedar a las 9:30 del matí al mateix lloc de l'altra volta, és a dir a la Cooperativa de Pego i ràpidament pujar cap a munt per esmorçar i després traballar. Que vos sembla?
« Darrera modificació: 07 de De Juny de 12, 20:26:48 p. m. per Pego »

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
    • MeteoMontserrat
« Respondre #34 el: 07 de De Juny de 12, 21:35:32 p. m. »
Bona vesprada:
A vore, acabe de parlar amb la gent d'Ebo i tot Ok per al dissabte...ens deixen fer i desfer al nostre gust.
Al cotxe ja tinc carregats els pals...em falten uns tornillos però crec que en tinc a la cotxera meua, demà ho miraré. Amb 5 metres d'alçada li podem fer la competènica a la veleta del campanar.
Per últim falta l'hora per a quedar. Per desgràcia veig que no serem massa gent...pensava que s'animaría més penya però es veu que no estem per a tanta festa  :-\.
Crec que podriem quedar a las 9:30 del matí al mateix lloc de l'altra volta, és a dir a la Cooperativa de Pego i ràpidament pujar cap a munt per esmorçar i després traballar. Que vos sembla?

Per mí perfecte, a les 9:30 en la cooperativa de Pego i cap amunt ;)

Jo ja tinc carregada l´estaciò i el weatherlink a més d´un cable d´alimentació per a la CPU, estic intentant trobar el conversor d´enxufe americà a espanyol per a deixar la consola conectada a la llum a través del SAI a més de les piles que porte. També portaré software de PC per si de cas fera falta instal.lar qualsevol programa que no tinga ja instal.lat per Meteocanals. ;)

Ja estem ahi!!!!

Salutacions
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 367
    • METEOXABIA
« Respondre #35 el: 07 de De Juny de 12, 22:42:38 p. m. »
Bona nit!!
Encara no había jo confirmat res per que no ho tenía clar, a mí ara ja la faena escomença a apretar, pero la setmana la he portat prou bé, i el disabte no hem tocarà treballar, aixina que allí ens vorem!!
Bo pues si fa falta algo me ho dieu, encara que trobe que està tot clar.
Una coseta!!, tenim servidor web per a pujar les dades de la estació??, ho dic per que si fera falta jo podría deixar un lloc a un dels meus servidors de meteoxabia, tinc espai disponible.
Bo pues fins disabte!!

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #36 el: 08 de De Juny de 12, 08:04:22 a. m. »

Bon dia, he mirat i per ací i tinc 10 tornillos i tacos del que vaig gastar jo per al soports del mastil(crec que taco del 10 y tornillo del 6 o 8 ) així que els agafaré....per cert, pero on para la cooperativa de Pego?

P.D: El pc el deixareu sense monitor però agafeu un per a poder configurar-lo allí?
« Darrera modificació: 08 de De Juny de 12, 08:08:17 a. m. per INRI666 »

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #37 el: 08 de De Juny de 12, 12:48:46 p. m. »
Bon día:
La Cooperativa de Pego, com molts ja sabeu de l'altra volta, está entrant per la carretera d'Oliva, segonda rotonda a l'esquerre i recte i recte buscan la carretera de Dénia i allí està...sencillet.
Bé, només falten 3 tornillos amb els tacos respectius d'eixos que son un aro al final del tornillo (com per a penjar coses) per als tensors...tb és veritat que valen dos pessetes i si demà ningún en porta aniré a la ferreteria a comprar-ho abans de pujar.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
    • MeteoMontserrat
« Respondre #38 el: 08 de De Juny de 12, 12:54:22 p. m. »

Bon dia, he mirat i per ací i tinc 10 tornillos i tacos del que vaig gastar jo per al soports del mastil(crec que taco del 10 y tornillo del 6 o 8 ) així que els agafaré....per cert, pero on para la cooperativa de Pego?

P.D: El pc el deixareu sense monitor però agafeu un per a poder configurar-lo allí?

Monitor, teclado y ratón lo sube Meteocanals junto al PC para configurar todas las cosas. ;)

Bona nit!!
Encara no había jo confirmat res per que no ho tenía clar, a mí ara ja la faena escomença a apretar, pero la setmana la he portat prou bé, i el disabte no hem tocarà treballar, aixina que allí ens vorem!!
Bo pues si fa falta algo me ho dieu, encara que trobe que està tot clar.
Una coseta!!, tenim servidor web per a pujar les dades de la estació??, ho dic per que si fera falta jo podría deixar un lloc a un dels meus servidors de meteoxabia, tinc espai disponible.
Bo pues fins disabte!!

Podemos usar tu servidor o el de Jesús indistintamente de manera provisional, hasta que tengamos nuestro propio espacio web en breve, muchas gracias.

Un Saludo

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #39 el: 08 de De Juny de 12, 17:46:00 p. m. »
pasarlo bien y poner fotos , me hubiera gustado ir y hablas un rato con vosotros  pero...  otra vez sera. Por fin la 1º estación de Avamet

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #40 el: 09 de De Juny de 12, 18:48:40 p. m. »
Mireu que preciositat de criatura: http://www.meteoclimatic.com/perfil/ESPVA0300000003789A

Per obrir boca:

Aquest és l'equip d'operaris d'AVAMET en plena feina:

By alzimet at 2012-06-09

I ací tenim el resultat

By alzimet at 2012-06-09

Esperem que eixos nuvols negres del darrere pronte deixen pluges abundants per la zona i per a tots nosaltres també!! :P

Ben pronte hi haurà més imatges del muntatge!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #41 el: 09 de De Juny de 12, 19:37:06 p. m. »
Enhorabona a tots els participants, el muntatge s'ha quedat de p... mare!!! Per cert, quina rapidesa a obtindre el segell meteoclimatic de qualitat destacada. Per altra part, reviseu les coordenades geogràfiques, que de moment no apareix al mapa on deuria fer-ho.  ;)

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #42 el: 09 de De Juny de 12, 19:45:39 p. m. »
Per altra part, reviseu les coordenades geogràfiques...

Gràcies per l'apunt, hi havia un error.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #43 el: 09 de De Juny de 12, 20:07:51 p. m. »
Bona vesprada:
La veritat és que som un molt bon equip...ara només falta arreplegar una miqueta de diners i muntarne una altra a un altre poble...
Un día molt divertit...com sempre que fem una quedada.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #44 el: 09 de De Juny de 12, 20:14:29 p. m. »
Enhorabona a l'expedició i en general a l'Associació  :D

Segur que esta és la primera d'una llarga llista d'estacions que a poc a poc i amb l'esforç de tots ompliran racons de les nostres comarques  ;)