Autor Tema: Juny de 2012  (Llegit 22770 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Juny de 2012
« Respondre #120 el: 21 de De Juny de 12, 13:56:58 p. m. »
Hola.

Al nord d'Ontinyent, 20,2ºC de mínima a Sant Rafel, 19,6ºC al convent i 18,7ºC a la Solana.
Al sud d'Ontinyent, totes les mínimes entre els 22 i els 23ºC.

Ara entre 31 i 33ºC, similar a ahir a la mateixa hora i amb menys humitat...m'esperava un poc més calor per a hui, a veure si de 36ºC no passa.
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #121 el: 21 de De Juny de 12, 18:14:28 p. m. »
35,9ºC ha marcat Ontinyent - Aemet i entre 33 i 35ºC les altres estacions...és calor, però res exagerat per a ser 21 de juny.

Pareix que només fa calor quan en fa a les capitals:

Oratge RTVV
Estem a l'espera de rebre les dades oficials d'Aemet, però és evident que estem davant d'un dia de juny per a recordar, pel que fa a les temperatures màximes.  ::) ::) ::)

No se'n recorden dels quasi 40ºC a alguns punts de la Ribera, la Safor i la Marina a principis de maig? Algú creu que lo de hui ha sigut històric??  ;D
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #122 el: 21 de De Juny de 12, 20:45:00 p. m. »
35,9ºC ha marcat Ontinyent - Aemet i entre 33 i 35ºC les altres estacions...és calor, però res exagerat per a ser 21 de juny.

Oratge RTVV
Estem a l'espera de rebre les dades oficials d'Aemet, però és evident que estem davant d'un dia de juny per a recordar, pel que fa a les temperatures màximes.  ::) ::) ::)

No se'n recorden dels quasi 40ºC a alguns punts de la Ribera, la Safor i la Marina a principis de maig? Algú creu que lo de hui ha sigut històric??  ;D

Lo de hui ha sigut prou light, afortunadament, a Otos 34,4º de màxima. Lo de Canal 9 és de pena, però ja ens em acostumat, lo millor, no veure´l.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #123 el: 21 de De Juny de 12, 21:22:19 p. m. »

Oratge RTVV

Lo de hui ha sigut prou light, afortunadament, a Otos 34,4º de màxima. Lo de Canal 9 és de pena, però ja ens em acostumat, lo millor, no veure´l.

A vore, no seré jo qui defenga a Canal 9, però per ací Pego no és normal la ratxa de temperatures que portem des de Maig... No fa massa ja ho vaig comparar amb l'any passat i era molt més caluròs i és veritat que hui em fregat els 38º a ma casa i els 40º a l'estació d'AEMET. Com a dada única no diu molt però pensem que ja portem més de 15 díes amb temperatures per damunt dels 35º en el que va d'any i aixó si és extrany a 21 de juny, no?

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #124 el: 21 de De Juny de 12, 21:39:32 p. m. »

Oratge RTVV

A vore, no seré jo qui defenga a Canal 9, però per ací Pego no és normal la ratxa de temperatures que portem des de Maig... No fa massa ja ho vaig comparar amb l'any passat i era molt més caluròs i és veritat que hui em fregat els 38º a ma casa i els 40º a l'estació d'AEMET. Com a dada única no diu molt però pensem que ja portem més de 15 díes amb temperatures per damunt dels 35º en el que va d'any i aixó si és extrany a 21 de juny, no?

Això sí que es veritat, la ratxa de temperatures tan altes des de maig no és normal...pero hui com a 21 de juny no és històric tindre estes temperatures, almenys a les comarques prelitorals i d'interior de València i Alacant.

Per exemple, les màximes de juny a Ontinyent són:

Màximes
16/06/1984   41,0
22/06/1965   40,0
11/06/1983   40,0
25/06/1952   39,9
27/06/1954   39,6

I valors de 36-38ºC hi ha moltíssims...i precisament enguany hem superat els 36ºC diverses vegades i fins i tot fregat els 39ºC.

El que volia referir-me és que em pareix una exageració que diguen que és un dia per a recordar, quan per exemple la primera quinzena de maig les màximes van ser prou més altes...la ponentà de hui ha sigut afortunadament normaleta.
Ontinyent, València.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #125 el: 21 de De Juny de 12, 21:46:51 p. m. »
Si, amb això tens tota la raó del món...el 13 de Maig va ser un día espectacular i gairebé ni ho van comentar...
El problema d'este any és que la temperatura s'enfila per damunt dels 35º molts dies i encara no em aplegat a juliol...pot ser amb sort després canvien els règims de vents i no ens fa tanta calor...ja m'agradaria a mi ja...

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #126 el: 22 de De Juny de 12, 00:27:54 a. m. »
Si, amb això tens tota la raó del món...el 13 de Maig va ser un día espectacular i gairebé ni ho van comentar...
El problema d'este any és que la temperatura s'enfila per damunt dels 35º molts dies i encara no em aplegat a juliol...pot ser amb sort després canvien els règims de vents i no ens fa tanta calor...ja m'agradaria a mi ja...
  Enguany no ha fet oratge de maig, en este mes vam tindre temperatures de juny, juny s´esta comportant com juliol, a vore si tenim sort i en agost tenim ja oratge tipic de setembre. ::)

A tot açò, 27,3º encara o el ponent que encara domina la major part del PV. A vorem a quin hora gira ja a aire  de la mar.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
« Respondre #127 el: 22 de De Juny de 12, 13:47:27 p. m. »
Buenas tardes.

Mínima de 22.9º en la ciudad de Valencia esta pasada noche, temperaturas que fueron bastante altas hasta bien entrada la madrugada, en donde comenzó a girar el viento con brisas y además a ir acumulando nubosidad baja, hasta tapar el cielo desde hace unas horas. Brisa que a ratos es moderada de levante y que hace no superar los 25º durante el día (la máxima todavía es de 27.2º de anoche de madrugada).

Fin de semana estable en la Comunidad Valenciana, con sol, algunas nubes bajas en el litoral y quizá alguna tormenta aislada en el interior. Bastante menos calor que el jueves, pero notaremos bochorno en muchas zonas. http://meteomarxalenes.blogspot.com.es/2012/06/prevision-fin-de-semana-22-al-24-6-2012.html

Un saludo ;)
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #128 el: 22 de De Juny de 12, 16:46:09 p. m. »
Bona vesprada....
Per ací s'ha cobert prou el cel i comença a caure alguna goteta que no arriba ni a tocar terra de lo calenta que està....

Temp:21,4º
Pres. :1017,5 hPa
Hum 58%

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #129 el: 24 de De Juny de 12, 15:18:57 p. m. »
32-33ºC a Ontinyent després d'uns agradables 15ºC de mínima.

Molt destacables els 35,8ºC de l'Ermita de Morera amb humitat baixa, es veu que allí arriba el SW.
Ontinyent, València.

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
« Respondre #130 el: 25 de De Juny de 12, 14:00:55 p. m. »
Buenas tardes.

Mínima de 20.9º en la ciudad de Valencia esta pasada noche. Las temperaturas hoy rondan los 29 a 30º en la capital del Turia, con brisa débil del sureste y cielos totalmente despejados, como viene siendo costumbre.

Semana totalmente estable en la Comunidad Valenciana, a excepción de algunas tormentas el miércoles por la tarde. Temperaturas que irán subiendo día a día, hará bastante calor a partir del jueves, lo contamos en el blog: http://meteomarxalenes.blogspot.com.es/2012/06/prevision-semana-del-13-al-25-6-2012.html

NOTA: El enlace es correcto, aunque haya tenido un error en la fecha. ;)

Saludos.
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #131 el: 25 de De Juny de 12, 15:18:06 p. m. »
Hola

34ºC, fa calor però mentre de nit la mínima continue en 15-16ºC la cosa serà soportable.
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #132 el: 26 de De Juny de 12, 15:44:20 p. m. »
Després d'uns dies en que el ponent s'ha quedat a les portes d'Ontinyent, hui ja ha entrat... :-\

Hui és fàcil acabar en 38,5ºC, demà igual i a partir del dijous uns dies amb més de 40ºC. ¿Es batrà el rècord de juny (41ºC)?  :-X
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #133 el: 26 de De Juny de 12, 17:55:18 p. m. »
39,7ºC de màxima a l'automàtica del convent...

40ºC ha marcat el Jaume I, i varies estacions entre 38 i 38,5ºC. A la zona nord-est ha aguantat la brisa (36,7ºC La Solana)
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #134 el: 26 de De Juny de 12, 18:50:23 p. m. »
39,7ºC de màxima a l'automàtica del convent...

40ºC ha marcat el Jaume I, i varies estacions entre 38 i 38,5ºC. A la zona nord-est ha aguantat la brisa (36,7ºC La Solana)

Ha sigut una estona curta de ponent, però VAJA TELA  :P