Autor Tema: Setembre de 2012  (Llegit 31464 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
Re:Setembre de 2012
« Respondre #75 el: 24 de De Set. de 12, 13:05:33 p. m. »
Buenas tardes.

Seguimos con esas nefastas noticias del incendio de Chulilla, ojalá se pueda controlar pronto, aunque las previsiones a muy corto plazo son malas. De momento a estas horas rondamos los 26º y con viento de poniente con rachas moderadas.

Previsión para esta semana: Lunes y martes estables, con viento de poniente moderado y temperaturas que irán bajando ligeramente. Miércoles con llegada de nubes y posibilidad de alguna lluvia débil a últimas horas en el interior, con poniente todavía moderado. Jueves inestable con probables lluvias entre débiles y moderadas y viento de levante. Comentario de modelos, análisis del calor nocturno de anoche y previsiones actualizadas: http://meteomarxalenes.blogspot.com.es/2012/09/prevision-semana-del-24-al-27-9-2012.html

Saludos ;)
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #76 el: 24 de De Set. de 12, 21:41:32 p. m. »
Dia amb un aspecte un poc mes “otoñal”, degut al vent que ha bufat durant tota la jornada, i a fet que caiguérem algunes fulles dels arbres, i així donar un aspecte de tardor. La temperatura prou més baixa que la d’ahir.

La ràfega màxima de vent ha sigut de 50 km/h a les 4:40 de la matinada.

Bona nit  :)

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #77 el: 25 de De Set. de 12, 13:53:19 p. m. »
Doncs ahir vaig tindre la sorpresa de tindre un dia prou fresquet. La meua nòvia que va anar cap a valència em deia que allí feia bona caloreta. Avuí un altre dia fresquet, poc més de 20 graus a Alcoi, i una mínima que ha baixat (15º).

I uns dies molt entretinguts mirant models. Quines ganes tenia de la arribada de la tardor...

Salutacions i sort.
]

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #78 el: 25 de De Set. de 12, 16:26:45 p. m. »
Incendi forestal (segons gva 112) ací al costat, a Benissoda?  >:(

Foto presa des de ma casa fa un moment:
« Darrera modificació: 25 de De Set. de 12, 16:56:53 p. m. per felet »

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #79 el: 25 de De Set. de 12, 17:01:09 p. m. »
Incendi forestal (segons gva 112) ací al costat, a Benissoda?  >:(

>:(... es que no hi ha manera... fins que no es facen amb el poquet que ens queda no pararàn.

M'acaben de passar una foto feta des de l'autovia just mirant cap al incendi:

Ontinyent, València.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #80 el: 25 de De Set. de 12, 17:01:58 p. m. »
Si, des de dalt del terrat a bocairent es veu...
]

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #81 el: 25 de De Set. de 12, 18:13:02 p. m. »
Les descàrregues dels avions pareix que estan fent efecte i el fum va clarament a menys...

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #82 el: 25 de De Set. de 12, 19:29:53 p. m. »
Pareix que el vent ja no bufe tan fort després de que esta vesprada tornava a bufar amb ratxes moderades, mínima de 17,2ºC i màxima de 28,6ºC, dia casa calcat al d'hair. Desde ací ja no es veu res de fum, pareix que anirà a menys, però segons diu meteoagres es veu molt de fum cap a la Vall d'Alcalà, segons el 112 fica incendi a Planes i Vall de Gallinera no se si serà eixe.... pero es vergonyos el que està pasant ací... independentment del que puguen dir algunes formacions polítiques, lo que no es pot fer és pegar-li foc en els pijors dies de l'any a proposit... >:(

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #83 el: 25 de De Set. de 12, 20:41:17 p. m. »
Pareix, que l’incendi de Benissoda ja esta estabilitzat i sense flama, segons gva112.

Lo únic estrany que veig ara mateix son unes llum blanques, com si fórem de cotxe, que s’apaguen i s’ encenen  en diferents punts del Torrater, especialment cap al repetidor. 
Cregueu que serà vigilància o algun malacabra sola per ahi??  :-\

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #84 el: 25 de De Set. de 12, 20:44:36 p. m. »
 Com esteu comentant , jornada molt negra a La Vall d´Albaida, este mati foc a Benicolet, provocat al costat d´on es va cremar fa uns anys, i esta vesprada foc a Benissoda, este molt perillós, si arriba a agarrar mes força, a estes hores el tindriem ja cremant tota la serra del Benicadell, afortunadament els efectius, mitjans aeris, bombers... s´ha fet en ell abans de que es fera de nit, un 10 per a ells. La pregunta es, demà a quina serra li tocarà????, com comenta meteocanals, açò es vergonyós, indignat, lamentable, no tinc paraules per descriure el que pense d´este pais que ens ha tocat viure.
  En quant a la meteo, ponent i més ponent, ara afluixa, 26,5º de màxima a Otos.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #85 el: 25 de De Set. de 12, 22:24:48 p. m. »
Bona nit:
Una altra jornada negra pels incendis i el ponent que no para...
Hui máxima de 29,9º.
Costa molt creure que en apenes 36-48 hores puga començar a ploure...no se, no se...ja m'entra el cangalo i vaig com cagalló per sèquia...

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #86 el: 25 de De Set. de 12, 22:43:25 p. m. »
Bona nit:
Hui máxima de 29,9º.
Costa molt creure que en apenes 36-48 hores puga començar a ploure...no se, no se...ja m'entra el cangalo i vaig com cagalló per sèquia...

Ens ho haurem de creure ja que fins i tot els recans de El Tiempo de TVE, que mai marquen aigua per aci, ara parlen de "lluvias muy fuertes el viernes y el sabado".

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 367
    • METEOXABIA
« Respondre #87 el: 25 de De Set. de 12, 23:31:16 p. m. »
Bona nit:
Hui máxima de 29,9º.

Ens ho haurem de creure ja que fins i tot els recans de El Tiempo de TVE, que mai marquen aigua per aci, ara parlen de "lluvias muy fuertes el viernes y el sabado".
La ixida del Europeu ja no es tan bona!!!

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #88 el: 25 de De Set. de 12, 23:38:45 p. m. »
Bona nit:
Hui máxima de 29,9º.

Arribat a este punt jo ja em conforme amb una bona sao i si cau molt mes tindre el doble d'alegria. Els mapes d'ahir i hui erens bèstials i ara toquen les rebaixes...esperem q no ens quedem a 0.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #89 el: 26 de De Set. de 12, 00:05:28 a. m. »
Bona nit:
Hui máxima de 29,9º.

Ja les rebaixes???????, l´eixida de l´europeu es , si fa no fa, igual que este matí, personalment a curt.mig termini em fie més del GFS, a mig-llarg de l´europeu.

PD. Tenim dos nous incendis, un a Manuel i l´altre a Alzira, ara li toca a la comarca de La Ribera. >:(

Arribat a este punt jo ja em conforme amb una bona sao i si cau molt mes tindre el doble d'alegria. Els mapes d'ahir i hui erens bèstials i ara toquen les rebaixes...esperem q no ens quedem a 0.