0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cap a la Nao i rodalies no espere menys de 200mm.
Cita de: NEVÀ GROSSA en 26 de De Set. de 12, 08:40:21 a. m.Cap a la Nao i rodalies no espere menys de 200mm. Jo si en cauen menys de eixos que tu dius també en quedaré decepcionat!!, jo i tots els que vinguen a Xàbia el disabte, no caldrà fer la crida, la tindrem sobre nosaltres!!
Cita de: meteoxabia en 26 de De Set. de 12, 12:27:17 p. m.Cita de: NEVÀ GROSSA en 26 de De Set. de 12, 08:40:21 a. m.Cap a la Nao i rodalies no espere menys de 200mm. Jo si en cauen menys de eixos que tu dius també en quedaré decepcionat!!, jo i tots els que vinguen a Xàbia el disabte, no caldrà fer la crida, la tindrem sobre nosaltres!!Massa optimisme veig jo per ací...les últimes eixides de GFS són més bé roines per a nosaltres i ho fica tot més al sud i a l'interior. Esperem que el NE i la orografia fassa la seua feina però fins el divendres no ho tindré clar.
Plou de manera molt feble cap a Ontinyent. Les poquetes gotetes que li queden al front que ens està passant i que obrirà la porta al canvi que esperem...
Bon dia, ambient molt agradable i de tardor.Cap a les 7.30 a comentat a ploure a Ontinyent. Ara mateix no se com esta la situació, ja que estic a Xàtiva. Per ací cel ennuvolat i de moment sense pluja. Vorem com evoluciona, de moment i vegent models pareix que prou bé, ja que pareix que si que s’aïllarà la bolsa de aire fred.
En Alcoi ha començat a ploure fa 5 min. I el carrer ja esta banyat!