Igual hi ha marge per a l´esperança....els mesoescalars veuen millor estes xicotetes baixes i la barreja de la masa humida i la freda que va a produirse. Lo roïn es que el mesoescalar Hirlam no es molt bo per a nosaltres ni en pluja ni en neu
Potser baixe del cel i em dessuicide.....que aci dalt no fa fred per a nevar....calla igual estic al infern en la +35 a 850 hpa
P.D; Com sempre a les nostres terres, mes emocio imposible...Canal 9 fixa la cota de dema dels 300 inicials pujant de 500 a 600 m a la nit de dimecres a dijous, pujant ja per la vesprada de dijous a mes de 1000 m( la ultima volta que van dir aixo, en el moment de pujarme la cota em va caure la nevada mes gran que recorde).
El aemet, tira tot ( pluja i neu) mes cap al nord, i ademes ja puja la cota al mati de dijous a mes de 1000 m
Pense que els mesoescalars ( tret del Hirlam), comencen a donar signes de que pot passar algo mes de lo esperat
No em fare moltes il.lusions, pero he tornat a reviscolar
Es hora de que entren els mestres en acció ( senyors directius de avamet, vaqueret, mario, ....qui es juga el tipo fent una predicció detallada esta vesprada del que pot passar )