Autor Tema: Novembre de 2013  (Llegit 14707 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re:Novembre de 2013
« Respondre #45 el: 16 de Nov de 13, 08:24:14 am »
Bon dia!

Jo dormint tranquil·lament i sentint ploure, i quan m'alce veig 0,8º i em pega un bot el cor! :o Ha blanquejat!  :o

Dos imatges des de la meua talaia:
« Darrera modificació: 16 de Nov de 13, 09:23:09 am per felet »

Desconnectat Alcoianeta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 112
« Respondre #46 el: 16 de Nov de 13, 09:29:14 am »
Ara que s'ha retirat un poc la boira es poden vore les muntanyes nevades a Alcoi!

Alcoi - L'Alcoià

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #47 el: 16 de Nov de 13, 10:01:48 am »
Hola a tots, ja vos deia que estaveu mol calladets, el mapeta de diagrama que vaig penjar no s'ha equivocat, así tenim 20 cm de neu i no es conya. EN poder penge fotos, el paisatge es espectacular.
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #48 el: 16 de Nov de 13, 10:12:28 am »
Bonica nevadeta. Llàstima que m'he alsat a les 9 i no l'he vista caure, i pel que veig al radar no se si la voré caure...
La temperatura ha baixat fins als 0.6ºC esta matinada mentre nevava. Ara ja es recupera la temperatura poc a poc fins als 2,8ºC. un parell de dits a Agullent.
Res, per a la fira, gorro, guants i bufanda! ;)
Agullent, València.

Desconnectat benillup

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 100
    • Benillup, el més xicotet gran poble del món
« Respondre #49 el: 16 de Nov de 13, 10:29:16 am »
A Benillup més de 5 dits de neu. La cota al Comtat ha estat per damunt dels 400. Podeu vore unes quantes fotos a: www.facebook.com/benillup

En aquesta foto, al fons, el Benicadell

I ací teniu la webcam: www.benillup.cat/webcam

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #50 el: 16 de Nov de 13, 10:36:21 am »
Més de 20 cm en la part alta del poble, en el poliesportiu, ahí va!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 824
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #51 el: 16 de Nov de 13, 10:55:57 am »
Buenos Días, mínima de 5,8ºC.

Durante la madrugada hemos recogido unos míseros 1,2mm, toda la zona central del Golfo de Valencia se está comiendo los mocos desde hace más de 6 meses, ni una de las situaciones vividas ha sido favorable y a tenor del radar y los modelos ésta tampoco lo va a ser.  >:(

Ahora mismo 8,7ºC con 65% de Humedad.
Viento del NNW a 5km/h.
Cargadísimo el cielo con precipitación hacia el N, sin embargo, por aquí sale el sol.

A ver si mañana tuviéramos algo más de suerte pero es que ni una pillamos oiga.

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.411
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #52 el: 16 de Nov de 13, 10:59:06 am »
Que guapes les fotos Jordi.

Açí a Ibi a començat a nevar cap a les 6:30h. del matí per a parar cap a les 9:30h.

En total uns 12cm.

Salutacions.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat VallDeGallinera

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 65
  • Nuvolet!
« Respondre #53 el: 16 de Nov de 13, 11:18:25 am »
Hola, bon dia,

Al final per Benissili mes plutja i neu del que m'esperava, amb 56mm, 8mm ahir per la vesprada i 48mm esta nit, que des de les 6 del matí han sigut en forma de neu.

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #54 el: 16 de Nov de 13, 11:55:42 am »
Per aci Alzira han caigut 8.2mm en tota la nit. Ara lluix un bon sol i la temperatura s'enfila fins als 10.9ºC

La mínima ha sigut de 5.3ºC Enguany hem pasat de l'estiu a l'hivern en un obrir i tancar d'ulls. Enhorabona als que haveu vist nevar.

Salutacions
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat INRI666

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 320
  • BARX (La Drova)
« Respondre #55 el: 16 de Nov de 13, 12:31:02 pm »
Bon dia , 33,4mm ha deixat aquest episodi a la Drova.
Deixe aquesta foto del Monduver vist desde la Puigmola aquest matí:

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.146
« Respondre #56 el: 16 de Nov de 13, 12:34:42 pm »
Hola.

Vinc de donar una volta entre Ontinyent i Fontanars, la llàstima és que he anat una mica tard, a les 8-9 del matí hi havia més neu. Així i tot, bastant neu he trobat! Per carretera, com sempre la zona més problemàtica és el SW del terme d'Ontinyent i el SE del de Fontanars. A l'oest de Fontanars la quantitat de neu va baixant i cap a La Font de la Figuera i Caudete es veu molt poca neu.

En el cas d'Ontinyent, per Ponce (800msnm) es veu bona nevada, supose que més de 20cm, com a Banyeres.

Pose algunes de les fotos que he fet. Les primeres són al terme d'Ontinyent, algunes d'elles a poc més de 450msnm:

Ontinyent, València.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.146
« Respondre #57 el: 16 de Nov de 13, 12:35:49 pm »
I estes fotos ja en terme de Fontanars:

Ontinyent, València.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #58 el: 16 de Nov de 13, 14:33:27 pm »
Per ací avall no ha nevat clar, pero han plogut 40 mm que está més que bé. La neu es veia a partir del 600 metres.

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 395
« Respondre #59 el: 16 de Nov de 13, 19:08:17 pm »
Bé doncs la "jornada" començava per a mi a les 21 hores d'anit, cuan decidia quedar-me al Grau de Gandia abans d'anar a Càrcer, ja que pensava que a Gandia cauria més aigua (també acosejat per alzimet) i era el que jo volia veure. Efectivament, a partir de les 3 de la nit es va posar a ploure moderadament (amb algun tro) i no va parar fins a les 9 del matí. Abans de les 3 havia estat plovent feblement i fins a aquest moment i mentre plovia a les marines, al Grau havíem tingut 2 ruizats i molt de vent.
No he dormit en tota la nit seguint la situació per watsapp i a les 7 vaig decidir anar-me'n cap a l'interior de la safor per veure si hi havia plogut una mica més, però no em vaig trobar amb res extraordinari. Tampoc em vaig ficar més cap a l'interior, perquè no em conec prou la zona i no sabia si podria tornar amb la neu que teníeu a alguns llocs.   :P

Al final entre 22 i 26 litres al Grau de Gandia i 6 litres que han caigut a Càrcer, entre les 4 i les 8 .

En el trajecte Gandia-Càrcer comentar que a les 13 del migdia només quedava una mica de neu a la cara nord del Mondúber i que la terra mantenia la seva humitat fins a la barraca d'Aigues Vives, des d'allà fins al meu poble, la terra ja s'ho havia empassat tot. Enhorabona als afortunats!
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)