Bé doncs la "jornada" començava per a mi a les 21 hores d'anit, cuan decidia quedar-me al Grau de Gandia abans d'anar a Càrcer, ja que pensava que a Gandia cauria més aigua (també acosejat per alzimet) i era el que jo volia veure. Efectivament, a partir de les 3 de la nit es va posar a ploure moderadament (amb algun tro) i no va parar fins a les 9 del matí. Abans de les 3 havia estat plovent feblement i fins a aquest moment i mentre plovia a les marines, al Grau havíem tingut 2 ruizats i molt de vent.
No he dormit en tota la nit seguint la situació per watsapp i a les 7 vaig decidir anar-me'n cap a l'interior de la safor per veure si hi havia plogut una mica més, però no em vaig trobar amb res extraordinari. Tampoc em vaig ficar més cap a l'interior, perquè no em conec prou la zona i no sabia si podria tornar amb la neu que teníeu a alguns llocs.

Al final entre 22 i 26 litres al Grau de Gandia i 6 litres que han caigut a Càrcer, entre les 4 i les 8 .
En el trajecte Gandia-Càrcer comentar que a les 13 del migdia només quedava una mica de neu a la cara nord del Mondúber i que la terra mantenia la seva humitat fins a la barraca d'Aigues Vives, des d'allà fins al meu poble, la terra ja s'ho havia empassat tot. Enhorabona als afortunats!