Hola!, a tots.
Sóc nou en aquest fòrum i en Avamet, però porte 15 anys recollint dades meteorològiques ací on visc, a Bétera (Camp de Túria), que des d'ara també és la vostra.
La meua afició me l'encomanà mon pare, que era llaurador de l'Horta de València, quan m'ensenyava els signes dels canvis de temps amb l'emoció de la predicció.
Sóc un més dels que seguim i fruïm l'evolució de l'oratge, dia a dia, estació a estació i any rere any.
Gràcies a l'estació automàtica, puc gaudir més del fet de traure-li suc a les dades, que no del ritual de la clàssica anotació manual, el qual encara continue fent pel que fa a la pluja recollida al Hellmann. Sobretot és questió de temps, de manca de temps, en haver de dedicar-lo a la feina.
El fet és que, amb l'automatisme, tinc temps de fer-me resums casolans. Fa un any vaig donar el pas i també escric uns articles resum de dades mensuals, estacionals i anuals del temps al meu observatori, que, si puc, acompanye amb algun gràfic. Reconec que sóc una miqueta massa literari; però, cadascú és com és.
He pensat en penjar-ne algun al fòrum, tot començant pel resum del 2013.
Espere que us puga interessar.
Salut i bon any!