Autor Tema: Resum meteorològic del 2013 a la Conarda (Bétera)  (Llegit 689 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Ilde C. P.

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 101
  • Gaudiu d'aquest dia!
Resum meteorològic del 2013 a la Conarda (Bétera)
« el: 04 de Gen de 14, 20:31:25 pm »
Hola!, a tots.
Sóc nou en aquest fòrum i en Avamet, però porte 15 anys recollint dades meteorològiques ací on visc, a Bétera (Camp de Túria), que des d'ara també és la vostra.
La meua afició me l'encomanà mon pare, que era llaurador de l'Horta de València, quan m'ensenyava els signes dels canvis de temps amb l'emoció de la predicció.
Sóc un més dels que seguim i fruïm l'evolució de l'oratge, dia a dia, estació a estació i any rere any.
Gràcies a l'estació automàtica, puc gaudir més del fet de traure-li suc a les dades, que no del ritual de la clàssica anotació manual, el qual encara continue fent pel que fa a la pluja recollida al Hellmann. Sobretot és questió de temps, de manca de temps, en haver de dedicar-lo a la feina.
El fet és que, amb l'automatisme, tinc temps de fer-me resums casolans. Fa un any vaig donar el pas i també escric uns articles resum de dades mensuals, estacionals i anuals del temps al meu observatori, que, si puc, acompanye amb algun gràfic. Reconec que sóc una miqueta massa literari; però, cadascú és com és.
He pensat en penjar-ne algun al fòrum, tot començant pel resum del 2013.
Espere que us puga interessar.
Salut i bon any!

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re:Resum meteorològic del 2013 a la Conarda (Bétera)
« Respondre #1 el: 05 de Gen de 14, 17:32:15 pm »
Benvingut al fòrum!

Molt complet el resum que has fet de 2013.

Segur que aportes molta informació a tota la comunitat.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 839
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:Resum meteorològic del 2013 a la Conarda (Bétera)
« Respondre #2 el: 05 de Gen de 14, 20:57:36 pm »
Muy currado y muy interesante Ildefons.

Da la casualidad que aquí también hemos tenido 17,4ºC de temperatura media y ninguna helada, lo que me lleva a pensar que tu zona y la mía respecto a los alrededores son muy parecidas, una zona elevada. ;)

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat