Autor Tema: Trobada a Els Serrans - Titaguas - 5 i 6 de Juliol 2014  (Llegit 298 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 825
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Trobada a Els Serrans - Titaguas - 5 i 6 de Juliol 2014
« el: 22 de Jun de 14, 18:31:09 pm »
Ja tenim ací la trobada de primavera/estiu.

La trobada tindrà com a punt central la localitat de Titaguas, per a commemorar el primer any de la instal•lació de l'estació meteorològica per part de la nostra associació en l'esmentada població.

A continuació passem a explicar el planning detallat de la trobada, així com els preus del mateix:

DISSABTE 5 DE JULIOL

09:30 - 11:00 hores: Arribada de tots els participants en la trobada a la localitat de Titaguas (Bar Lucy) i esmorzar, per compte propi, si es desitja en el mateix bar de la trobada.

11:00 - 14:00 hores: Conferències meteorològiques en la casa de la cultura de Titaguas.

11:00 - 12:00 hores: "1 any d'observacions a Titaguas. Estació automàtica d'AVAMET de Titaguas-Cosmofísica", a càrrec de membres de l'associació.

12:00 - 13:00 hores: "25 anys de meteorología a Aras dels Oms(1989-2014)" i “Meteorologia del Javalambre Valencià a 1750 metres d’altitut”, a càrrec de Joanma Bullón, observador d'AEMET a Aras dels Oms i membre d'AVAMET.

13:00 - 14:00 hores: "La Meteorologia a l’Escola de Ciéncies de Cosmofísica", a càrrec d'Àngela Del Castillo, directora de l'Escola de Ciències Cosmofísica de Titaguas.

14:30 - 17:00 hores: Menjar en el Bar Lucy de Titaguas. Consta de picoteig al centre de la taula, paella a llenya, postres, beguda i café. Preu: 13,5€. Hi ha menú per a xiquets més econòmic.

17:30 - 20:30 hores: Visita guiada per la població de Titaguas i el seu meravellós entorn.

20:30 - 22:00 hores: Temps lliure fins al sopar.

22:00 - 00:00 hores: Sopar en el Bar Lucy de Titaguas. Consta d'entrant a triar i plat principal de peix o carn, postres, beguda i café. Preu: 13,5€. Hi ha menú per a xiquets més econòmic.

00:00 hores - fins que el cos aguante: Activitat d'observació astronòmica amb el telescopi en l'Escola de Ciències Cosmofísica dirigida per Àngela Del Castillo, incloent també projecció de pel•lícula i planetari en 3D.

Pernocta en l'Escola de Ciències Cosmofísica amb dos opcions:

Opció 1: Pernocta en un dels 3 apartaments amb 2 habitacions dobles (4 places) cada un i bany, ampliables a 6 places amb una llitera per a famílies, amb desdejuni de catering (autoservici amb fiambres, truites, brioxeria, yogurts, fruites, cafés, xocolates...). Inclou llençols, coixins i tovalles.

Opció 2: Pernocta en lliteres en dos grans habitacions de 16 places cada una amb banys separats per a cada habitació, amb desdejuni de catering (autoservici amb fiambres, truites, brioxeria, yogurts, fruites, cafés, xocolates...). Inclou llençols, coixins i tovalles.

DIUMENGE 6 DE JULIOL

11:00 - 12:00 hores: Ens desplaçarem a la veïna localitat d'Aras dels Oms per a realitzar una activitat astronòmica d'observació solar dirigida per Joanma Bullón en l'observatori de La cambra d'Aras.

12:30 a 14:30 hores: Excursió a peu d'uns 40 minuts de duració (dificultat baixa) per la contornada de l'ermita d'Aras guiats per Joanma Bullón, molt prop dels grans observatoris astronòmics de la Universitat de València i de l'Associació Valenciana d'Astronomia.

15:00 hores: Menjar a Aras dels Oms (Restaurant Aras Rural). Consta de 3 entrants a compartir, plat principal a triar entre peix, carn o guisat, 4 postres a triar, beguda i café. Preu: 18€.  Hi ha menú per a xiquets més econòmic.

18:00 hores: Fi de la trobada i tornada a casa.

PREUS DE TOTA LA TROBADA (excepte l'esmorzar del dissabte que corre a compte de cada un)

Per a socis amb Opció 1 de pernocta: 70EUR

Per a socis amb Opció 2 de pernocta: 60EUR

Per a no socis amb Opció 1 de pernocta: 85EUR

Per a no socis amb Opció 1 de pernocta: 75EUR

En el planning està el preu dels dinars i el sopar per si només podeu acudir a algun acte solt.

Ale, a apuntar-se!!! :)

T'esperem a Titaguas!!

Junta Directiva d'AVAMET

LLISTA D'APUNTATS

1 - Alzimet: Opción 2 (Socio)
2 - 3 - Damilme y Vickyxeli: Opción 1 (Socio y No Socia)
4 - Fleki: Opción 2 (Socio)
5 - Frank242: Opción 2 sin comida del sábado (Socio)
6 - 7 - Cirat y Clara: Opción 1 (Socio y No Socia)
8 - 9 - Meteochiva y Luisa: Opción 1 sin comida del sábado (Socio y No Socia)
10 - 11 - Felet y Eva: Opción 2 sin comida del sábado (Socio y No Socia)
12 - 13 - Vicente y Berna: Todo pero sin pernoctar (Socio y No Socia)
14 - Meteocanals: Opción 2 (Socio)
15 - 16 - 17 Meteagres, Pare i Mare: Opción 2 sin comida del sábado (Socio, No Socio y No Socia)
18 - Carlos R: Comida Domingo
« Darrera modificació: 04 de Jul de 14, 10:16:56 am per damilme »
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re:Trobada a Els Serrans - Titaguas - 5 i 6 de Juliol 2014
« Respondre #1 el: 22 de Jun de 14, 19:05:03 pm »
M'apunte! opció 2  :)
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
    • MeteoMontserrat
« Respondre #2 el: 22 de Jun de 14, 20:05:50 pm »
Allá vamos

Opción 2 para mí.

Vickyxeli todavía no lo sabe.

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 364
    • METEOXABIA
« Respondre #3 el: 22 de Jun de 14, 21:22:59 pm »
Ho consultaré amb la dona, a vorer si podem anar tots, inclosa la xiqueta, de poder ser sería la opció 1, seriem 3, la xiqueta pagaría igual que un adult? (no soci)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 364
    • METEOXABIA
« Respondre #4 el: 22 de Jun de 14, 21:34:11 pm »
Bo pues retire tot lo dit abans, ja parlat amb la dona i m'acaba de dir que el disabte 5 tenim un compromís irrompible, i lo pitjor de tot es que es a Denia..., paseuo be!

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.411
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #5 el: 23 de Jun de 14, 09:24:53 am »
Hola. Espectacular cap de setmana al Serrans. ;)

Jo depeng de la coincidencia o no, amb la junta a Murcia que fem la Federació d´Asociacions...

Al igual que jo ens trovem tant Gamboalcoià, Robert Vigilant i Empar ELAN.

Salutacions.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 467
« Respondre #6 el: 23 de Jun de 14, 12:33:58 pm »
Es deveres...Toni Nevagrossa, tenim el día 5 de juliol a Murcia  , una reunió dels representants de Meteofederació...  de 10h fins 13.30h , així que despres d´eixe horari ,,, si podeu plantejar.se el anar cap els Serrans... 

Ens ha costat molt que AMETSE possara data ... com per a canviarla ara...  :( 
companys no es podeu imaginar el que acostat possar esta data de juliol.....  >:(

La visita als Serrans era en un principi a finals d ´aquest de mes de Juny,,, per aixo es va possar esta de la Meteofederació per a Juliol.....

Jo no sé si després de Murcia podré anar cap als Serrans... eu senc molt perque el finde es veu estupendo...

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #7 el: 23 de Jun de 14, 13:39:38 pm »
Efectivament, en un principi aquesta trobada anava per a finals de juny, però degut a que la data no era possible per a la gent de Cosmofísica ho hem hagut de retrasar fins a este cap de setmana a principis de juliol. Ens sap molt malament aquesta coincidència, a veure si es comboieu i empalmeu ambdós coses i arribeu per al sopar i observació guiada i planetari de la nit. Que pinta de categoria!! I aixina aprofiteu i ens conteu com ha anat la reunió ;)

Salutacions

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #8 el: 23 de Jun de 14, 15:19:28 pm »
Quina bona pinta té el cap de setmana!!!  :D

Malhauradament, jo tampoc podré anar... :-\
Ontinyent, València.

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 373
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
    • MeteoXirivella
« Respondre #9 el: 23 de Jun de 14, 18:27:01 pm »
Té molt bona pinta!!!!!

Ja tinc ganes d'anar amb els gormandos  ;D que per tema curro i assumptes personals estic prou desconnectat amb vosaltres.

Tinc el dubte del dissabte pel matí i el dinar per tema curro, ja el confirmaré més avant.
Però a les activitats del dissabte vesprada i diumenge m'apunte. Jo seria opció 2.
« Darrera modificació: 23 de Jun de 14, 18:30:06 pm per Frank242 »

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #10 el: 24 de Jun de 14, 15:43:29 pm »
Doncs encara vos tenim reservada una sorpresa mes per als assistents!!!

En aquesta trobada serà el llançament oficial de les samarretes corporatives d'AVAMET.  8)

Desconnectat meteochiva

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 99
  • Xiva (Valencia)/(AEMET 8334b)
« Respondre #11 el: 26 de Jun de 14, 00:32:27 am »
A mi me entusiasma molt la trobada, a mes he parlat per damunt amb joan carles i me faria ilusio portar el meu telescopi per acompañar la observacio. En tot cas de anar amb la xiqueta seria disabte per la vesprada, es a dir el dinar del disabte no ho fariem i tinc un dubte. El preu es tancat o se descomptaria el dinar del dissabte?.
"Nunca dejes de vigilar los cielos"

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
    • MeteoMontserrat
« Respondre #12 el: 26 de Jun de 14, 08:03:01 am »
A mi me entusiasma molt la trobada, a mes he parlat per damunt amb joan carles i me faria ilusio portar el meu telescopi per acompañar la observacio. En tot cas de anar amb la xiqueta seria disabte per la vesprada, es a dir el dinar del disabte no ho fariem i tinc un dubte. El preu es tancat o se descomptaria el dinar del dissabte?.

Se descontaría el dinar del dissabte Víctor :)

Entonces, ¿te punto con la xiqueta? ¿Opción?

:)

Cirat y Clara casi seguro que también vengan

Desconnectat meteochiva

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 99
  • Xiva (Valencia)/(AEMET 8334b)
« Respondre #13 el: 26 de Jun de 14, 21:26:21 pm »

Se descontaría el dinar del dissabte Víctor :)

Entonces, ¿te punto con la xiqueta? ¿Opción?

:)

Cirat y Clara casi seguro que también vengan

ya te confirmare dani :)
"Nunca dejes de vigilar los cielos"

Desconnectat vickyxeli

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 11
« Respondre #14 el: 28 de Jun de 14, 11:38:32 am »
Bueno yo me apunto definitivamente que me gusta mucho el plan :) Espero que no me surja ningún imprevisto de última hora! Dani y yo pasamos a opción 1