Doncs jo més que el que puga ocòrrer -pel que fa a les comarques centrals- el cap de setmana (on encara no s'aclareixen els models amb el que puga passar amb la baixa del diumenge-dilluns i el seu recorregut), i que no crec que passe de ruixats i matacabres esporàdics, el que veig més interessant ès el que puga vindre després.
Es veu que poden formar-se centres d'altes pressions al àrtic que podrien veures reforçades per la dorsal de les altes d'Açores... i tot plegat done lloc a un escenari diferent, on veuriem si n'hi ha sort i amb l'ajuda d'alguna baixa ben posicionada, tenim "festa".
Diguem que el cap de setmana s'enceta un canvi cap al refredament i jo pense (açó es també un desig

) que, amb el temps, ens tocarà disfrutar-ho...
Deixe un mapeta ben bonic de l'ECMWF de les 00, abans que canvie... o no...
Per cert, crec que està perdent MOLT este fil últimament. Pràcticament no es comenta res. Estic segur que anys enrrere, soles amb el canvi atmosfèric que comença el cap de setmana, ja n'hi haurien més de dues planes amb comentaris i ara açò està com el desert. Està bé lo dels grups de whatsapp i facebook per arribar més o abans a la gent, però humilment, pense que està abandonant-se el seguiment al fòrum i pràcticament no hi ha contància de res. Només cal fer una ullada al fil de Seguiment de meteogrames i models de l'any passat i comparar-ho amb d'altres passats, malgrat l'avorriment meteorològic que patirem. En fi... a veure si açó canvia.