Hola a tot@s!!
Com em va comentar Toni, podriem aprofitar el dia del muntatge de l'estació de Betxí per a coneixer-se un poc i gaudir d'una bona jornada.
També seria interessant anar buscant un lloc bó per a instal.lar una estació al Espadŕ. Així que a vore que vos pareix el que havia pensat:
Quedar prompte (allŕ a les 9), i després de la muntada i fotos podríem anar a esmorzar a Eslida (lloc xulo i típic d’esmorzarot, carajillos cremaets de la terreta assegurats), i seguint la carretera pujar fins a Alcudia de Veo. D’allí ix una pista que passa pel Xinquer (i voreja el bosc de castanyers, podem fer una paradeta, és curiós) fins arribar al collao de Villamalur. Ahí podem fer un altra paredeta i vore la nevera, espectacular.
D’ahí anar a Villamalur i si voleu podem concertar quedar amb l’alcalde o un representant, o el meu amic, parlar del tema de l’estació i dinar allí. Si es prompte i/o fa bon dia hi ha una caminata de 2-2’30 h (anar i tornar) a les trinxeres de la Guerra Civil de Villamalur. Estŕn restaurades i val molt la pena vore-les. Ho podriem fer o abans de dinar o després per a estirar les cames.
Després, acomiadament (també dependrŕ del temps que faça).
Tant este passeig com el de la nevera el poden fer persones majors i xiquets, cap problema pel tema mobilitat.
La pista sí que seria precís portar un cotxe amb els baixos alts (jo tinc un Ford focus i he passat amb 4 dalt del cotxe, perň és algo complicailla…amb un “todo caminos” es passa sobrat…perň cal tindre-ho en compte). Si el tema cotxes fóra un problema, aniriem per Onda i Aiňder que la carretera és bona.
Caldria portar calçer i roba cňmodes (tampoc cal bota de muntanya, en unes espardenyes va bé). Ojo, fa rasca, eh!
Molaria més si fóra ara al novembre, al desembre hi ha pont i la gent ho tindrŕ més complicat…
Ho he parlat amb l'alcalde i el dissabte 28 de novembre li va bé, encara que parleu i si a la majoria li va bé un altre dia, ho consensuem entre tot@s. Per a la gent que no conega l’Espadŕ serŕ molt xulo, n’estic segur.
Bó, ja em comenteu.
A la vostra disposició,
Ximo Delgado
Llista d'assistents:
-Ximo Delgado