0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Plou prou mes cap al nord de La Vall que per ací, també plovia en prou ganes en la zona de La Costera este migdia, ací en Otos només 10 mm en la davis. Ara apenes si plovisqueja , amb 11º i ponent fluix. La situació ha fet figa en tots els sentits de la paraula, ¿on estan aquells temporals del NE que tanta aigua ens portaven?, la veritat és que estic molt decepcionat, i això que per aci encara plou una miqueta.
0.3 mm, és el que he medit :cocorro: :cocorro: :cocorro: :perse: :pr: :p: :t:Ja per la vesprada cel amb pocs núvols. Temperatures compreses entre els 15.90ºC i 10.90ºCSituació actual14.6ºC74% HRN a 1.6 km/h0.3 mm 1012 mbVal, adeu
Com en Otos, la cosa para.No em quadra els registres dels pluvios...Hellmann.. 16,4 mm.Oregon... 18,4 mm.TFA... 20,0 mm.Abril... 53,7 mm.Anual... 222,3 mm.I en los últims 18 dies... en 15 s'han registrat precipitació.
Cita de: Timonet gelat en 12 de D'abr. de 07, 21:16:00 p. m.Com en Otos, la cosa para.No em quadra els registres dels pluvios...Hellmann.. 16,4 mm.Oregon... 18,4 mm.TFA... 20,0 mm.Abril... 53,7 mm.Anual... 222,3 mm.I en los últims 18 dies... en 15 s'han registrat precipitació.En el meu cas:Davis: 18,4 mmTFA: 17,0 mm
L'unic que se pense es que al tindrer alguna "rajeta" en el pluvio TFA, (per varies caigudes) aquesta permeta que la pluja li entre des de la part més alta... Tindré que comprar un altre.