Autor Tema: El mapa de la Meteorologia online a la Comunitat Valenciana 2017 [Google Earth]  (Llegit 2201 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Des de setembre de 2016 he anat ubicant als meus temps lliures una per una totes les estacions meteorològiques i pluviòmetres automatics online de la comunitat. Una feina que originàriament vaig començar a fer durant l'estiu pero quan portava 2/3 de la feina feta vaig perdre al trencar-se'm el disc dur del pc (curiosament mentre jo estaba de kaza i el pc tan tranquil a ma casa). Per a l'elaboració dels mapes:
  • No s'han ubicat els sensors Netatmo de wunderground per la baixa qualitat de la majoria de les seues instalacions.
  • S'ha buscat la màxima exactitud a l'hora d'ubicarles. La gran majoria estan ubicades al lloc exacte.
  • Dubtes sobre les ubicacions dels mateixos sols es contestaràn per privat
  • Cada xarxa d'aficionats té el seu codi de color, les xarxes privades tenen la seua icona de marca, els pluviòmetres una icona de pluja.
  • A cada estació li he afegit un enllaç per a que al clickar al damunt porte a les dades de la mateixa.
  • Ja que m'ha costat tant de fer, de moment em guarde el kmz per a mí.  :P

1016 estacions + pluvios!! Uns 800 d'ells aprox online (si no he contat mal)
« Darrera modificació: 06 de Mar de 17, 13:59:09 pm per MeteoCàrcer »
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Totes les ubicacions:


Sols estacions automàtiques:


Sols pluviòmetres automàtics (el SAIH del segura està offline des d'octubre):


Sols estacions automàtiques d'aficionats:
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Ara a les estacions d'aficionats, he establit un ordre de jerarquia per a no repetir estacions que es troben més d'una xarxa (AVAMET>Meteoclimatic>Weatherlink>Weathercloud>WeatherUnderground>Cap Xarxa):

Xarxa AVAMET:


Xarxa Meteoclimatic:


Xarxa Weatherlink (groc) + Weathercloud (blau) +WeatherUndergound (roig):
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat MeteoCàrcer

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 406
Per últim, un mapa de les estacions privades amb les que tenim conveni o les que estem treballant per posar online:


i un mapa detall de les estacions de la vall de càrcer i rodalies:

Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat pampacitrus

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 50
Molt bon treball. A google maps pots fer mapes personalitzats, on es pot navegar, fer consultes i compartir. No sé si hi ha eixa opció a google earth, però imagine que es podrà exportar la informació que has elaborat.
Quan Matamón s'emborrasca i la Murta fa capell...