Jo tampoc m'he enterat, m'ho han dit. La tempesta diuen que ha fet coses molt rares:
Diuen que ha sigut entre la 1.45 i les 2. Mentre a l'Est de Sant Rafel, sols plovia, a l'oest ha granissat un poc durant un minut o menys (ma mare ha ha vist, i no em desperta!!!!!!) A una caseta del Camí la Purísima no ha pedregat, en canvi a dos casetes de "Todovientos" ha estat casi 5 minuts pedregant, pedres segons diuen de tamany de cigró. Tots han dit que els rajos eren constants i que la pluja era molt forta.
Altra cosa destacable era la boira a les 7 - 8 del matí: Al sud de Sant Rafel molta boira (inclosa ma casa, que estava la límit), al nord de Sant Rafel ni s'han adonat quasi (alguns un poc). A les casetes deien que hi havia un poc de boirina, pero poca cosa. De la avinguda almansa cap al sud boira, molt ben delimitada: Cap al nord de ma casa es veía tot perfectament, a uns pocs metres al sud ja no es veia res. Pareixía que al Llombo i Sant Josep la boira era molt espessa. En canvi, la boira era tan baixa que la part de dalt de la serra de l'ombría es veía perfectament. Més tard, ha anat a l'institut i ja no he vist boira.
Un día extrany. També destaca la ràpida formació de les tempestes, en menys de 30 minuts s'ha format un arc de tempestes important.
Fa una estona s'ha vist cap al N o NO un cumulonimbus de la tempesta que ha pasat per la Vall de Cofrents.