Autor Tema: Agost de 2007...  (Llegit 77644 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Agost de 2007...
« Respondre #300 el: 10 de Ago de 07, 19:37:51 pm »
Hola !!

No estava al seguiment, ja que estava portant al meu germà a un campament a Moixent. El tema ha sigut que hem tingut que parar el cotxe a l'altura de l'Ermita de Morera, per tal d'evitar la conducció baix una tempesta BRUTAL de pedra, aigua i vent. Hem estat a dins més de 45 minuts, dels quals diria que la tempesta forta ha estat al damunt durant 20-30 minuts !! Els bancals baixàven amb molt de fang i molta aigua, i inclús, alguns accessos desde la carretera estàven tallats pels tolls d'aigua que hi havien. La tempesta donava molta aigua... i uns trons que feen por. Per aixó vam parar.

Ara ja estic açí, i em veig el PC apagat no sé per qué collons. Bé, el més curiòs és que açí han caigut 2 gotes (0,2) i calcule a ull que per on estava amb el cotxe, haurien caigut entre 15 i 20 mm fàcilment.

Timonet!!! T'ha passat el mateix que a mi en el mateix lloc exactament, jejejeje, jo també vaig parar a l'ermita de morera, des d'ací es veía que cap a aquella part d'Ontinyent ha plogut moltíssim, amb una cortina que has estat molt de temps allí.

Ja portem 2 hores i 40 minuts tronant sense parar.
21.2ºC (La mínima del día, jeje!!!!)

En mig terme d'Ontinyet ha plogut moltíssim, en l'altre mig una merda, incloent la ciutat.
« Darrera modificació: 10 de Ago de 07, 19:43:23 pm per arf_1990 »
Ontinyent, València.

Desconnectat Almansa

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.150
  • Almansa (E. Albacete) - 700 m snm - 385 mm/any
    • El Tiempo en Almansa
« Respondre #301 el: 10 de Ago de 07, 19:45:30 pm »
Per Almansa lo mateix, al oest del terme menos de 5mm i al est mes de 15 mm .  :pr:
Si el Mugrón se encapota , o llueve mucho o no cae gota

Datos actuales en Almansa (E.Albacete)
- Estación MeteoAlmansa TV
- Estación AlmansaMeteo
- Estación DGT Almansa

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #302 el: 10 de Ago de 07, 20:03:38 pm »
Es curiós que a la serra de mariola hi ha núvols baixos de la humitat, i ací la humitat està baixant bastant i està fent molt de vent. El cel segueix negre i amb cortines de precipitació que per la baixa humitat no arriben a terra, desde fa uns minuts que no es sent tronar.
22.2ºC
Ontinyent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #303 el: 10 de Ago de 07, 20:16:12 pm »
Per a cagar-se i no torcar-se, es pot definir la situació.

No, si al final serà bona la idea de comprar una MG als de la màfia rusa de Castalla Internacional.

Francament: Odie les avionetes eixes que les agrada volar on hi han nuvolades.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #304 el: 10 de Ago de 07, 20:16:36 pm »
Bona vespra. Estic de ratxa esta semana ;D
Ha caigut una forta tronada a la serra entre Beneixama i Fontanars, el pluvio em marca 15 litres pero han pogut ser mes en pocs kilòmetres perque hi han bancals enxarcats. Tambè ha caigut algo de pedra. La tronada ha fet amago d´anar cap a l´oest però sa desfet.
Ara mateixa ( 20:14) plou entre dèbil a moderat, restes de la tronada damunt meua, veig encara posibilitats de que es forme algo interesant.
Menos mal que les tronades a la vall de Beneixama solen donar bons fruits, esta semana 30 litres en un bon començament d´agost.

Beneixama, 600m, Alacant.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #305 el: 10 de Ago de 07, 20:37:15 pm »
Els meus pares acàben de tornar de Fontanars i diuen que es impressionant, tot enxarcat, els camins en molts arrastrons, fang per tot, sobretot a la zona Fuset - Morera - Est de Fontanars.

Enb la zona ixa les tronades fan por.
22.8ºC
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #306 el: 10 de Ago de 07, 22:07:33 pm »
Bona vespra. Estic de ratxa esta semana ;D
Ha caigut una forta tronada a la serra entre Beneixama i Fontanars, el pluvio em marca 15 litres pero han pogut ser mes en pocs kilòmetres perque hi han bancals enxarcats. Tambè ha caigut algo de pedra. La tronada ha fet amago d´anar cap a l´oest però sa desfet.
Ara mateixa ( 20:14) plou entre dèbil a moderat, restes de la tronada damunt meua, veig encara posibilitats de que es forme algo interesant.
Menos mal que les tronades a la vall de Beneixama solen donar bons fruits, esta semana 30 litres en un bon començament d´agost.

Els meus pares acàben de tornar de Fontanars i diuen que es impressionant, tot enxarcat, els camins en molts arrastrons, fang per tot, sobretot a la zona Fuset - Morera - Est de Fontanars.

Enb la zona ixa les tronades fan por.
22.8ºC

Ja ho deia jo, que he flipat dins del cotxe amb fortissimes intenssitats.

Per cert, la mànega a Dènia: http://www.rtvv.es/video/informa.asp?id=10082007_tornado.wmv
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.395
    • dissenyss.com
« Respondre #307 el: 10 de Ago de 07, 22:10:10 pm »
Després de l'absència del dia d'avui, veig que res de res en qüestió de pluges per Onil. Per Alacant han caigut entre 7 i 8 gotes a les 11.00 i entre 4 i 5 a les 19.30, per tant, total del dia entre 11 i 13 gotes (±2 gotes)

10/08/07 22:04
Actual
Mínima
Màxima
Temperatura ºC
20,9
19,3
(07:01)
26,1
(13:46)
Humitat %
84
57
(14:01)
87
(06:46)
Pressió hPa
1012,4
1010,9
(17:46)
1013,6
(01:16)
Vent km/h
0 ESE
30,6 ESE
(17:31)
Precipitació mm
0,0

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #308 el: 10 de Ago de 07, 22:42:12 pm »
La temperatura cau en picat a Ontinyent, per tant s'està registrant ara la mínima del dia:
20.9ºC
Ontinyent, València.

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #309 el: 10 de Ago de 07, 23:35:11 pm »
Ale va!!! El vent del nord - oest acompanyat de la fresqueta que ha deixat la tronada i de que no hi ha núvols baixos de moment, està fent que la temperatura baixe 0.1ºC cada 2-4 minuts.
La mínima de la nit passada era de 22.7ºC, la más alta de l'any, doncs bé, ara tinc:
19.6ºC
Per tant, hui, dia 10 d'agost no he tingut mínima tropical!!!!

La frescor es increíble, esperem que els núvols baixos tarden a aparéixer, o millor, que no apareguen.
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #310 el: 10 de Ago de 07, 23:46:04 pm »
Per ací bufa ponentet (fa molts dies que el trobàvem a faltar) i també s'està produint la mínima del dia, però encara vaig per 20,9ºC. Si no apareixen núvols (és molt probable si no canvia el vent) refrescarà per fi.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.091
    • Ontimet
« Respondre #311 el: 10 de Ago de 07, 23:52:12 pm »
Ale va!!! El vent del nord - oest acompanyat de la fresqueta que ha deixat la tronada i de que no hi ha núvols baixos de moment, està fent que la temperatura baixe 0.1ºC cada 2-4 minuts.
La mínima de la nit passada era de 22.7ºC, la más alta de l'any, doncs bé, ara tinc:
19.6ºC

La frescor es increíble, esperem que els núvols baixos tarden a aparéixer, o millor, que no apareguen.

No sé qué dir-te. Realment si es consideraria nit tropical... a més, falten 13 minuts per a les 00 hr... seria inmoral no adjudicar el dia de hui sense nit tropical. Bé, gràcies al vent del NW açí tinc 22,3ºC... estàs content?¿ ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.844
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #312 el: 10 de Ago de 07, 23:54:12 pm »
No em resistisc a penjar la gràfica de la pressió d'avui... sublime  ;D

[adjunt esborrat per l'administrador]

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #313 el: 11 de Ago de 07, 00:11:55 am »
19.6ºC

No sé qué dir-te. Realment si es consideraria nit tropical... a més, falten 13 minuts per a les 00 hr... seria inmoral no adjudicar el dia de hui sense nit tropical. Bé, gràcies al vent del NW açí tinc 22,3ºC... estàs content?¿ ;D

Clar que estic content.  ;D
Ja fa temps algú ja va dir que si teníes 19.9ºC encara que fora a les 23.59h no havíes de contar com a mínima tropical, i bueno, jo he tingut 30 minuts amb menys de 20ºC. A les 23.59 ja tenía 19.1ºC.
Tu amb ponent tens 2 o 3ºC més que jo, pero es que jo amb llevant tinc 1 - 2 o 3 ºC més que tú, es el que té una ciutat. Ahir a estes hores tenía 23ºC i no he baixat de 22.7ºC.

Impressionant la gràfica de la pressió.  :o

19.1ºC
Ontinyent, València.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #314 el: 11 de Ago de 07, 09:12:16 am »
Bon dia  :D

Hem amanegut amb cel ras, després de tota una nit amb el cel cobert per núvols baixos i sensació de xafogor quan parava el vent.
Mínima de 19.8ºC

Situació actual:
22.4c
83% HR.
S a 3 km/h
1012 mb.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)