0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
I ací ara tenim el sol fora..... 23.8º i 53% d'humitat.Vent del NE a 18 km/h.
Estic algo depre. Els usuaris online "sols" de la web i no del fòrum són en ocasions de 10. Pareix ser que la gent està asustada-incrèdula per la pluja en unes festes que no veien l'aigua i un acte suspés en mooooolt de temps. Jo ho lamente molt, tinc un gust de gola agridolç.0,4 mm.
Cita de: Timonet gelat en 24 de D'ag. de 07, 13:16:44 p. m.Estic algo depre. Els usuaris online "sols" de la web i no del fòrum són en ocasions de 10. Pareix ser que la gent està asustada-incrèdula per la pluja en unes festes que no veien l'aigua i un acte suspés en mooooolt de temps. Jo ho lamente molt, tinc un gust de gola agridolç.0,4 mm.Heu suspés algún acte? per?
Francament, jo recorde anys en Castalla d'anar flotant per el carrer les cadires que es posen per veure l'Entrada i NO suspendre-la. I collons que tenen els musics quan veuen algo aixina que no deixen de tocar si la gent no es mou del seu lloc encara que pedregue.
En La Vall d´Albaida clarianaes ara, només queden nuvols baixos que no donen pluja. Almansa pots vindre tranquilament a vore l´Entrà Cristiana, que dificilment plourà per ací.