Bon dia!
Impresionant la tempesta d'ahir!!!!

Em vaig sentir com un autentic stormchasser d'eixos!!
A uns 20km al Sud de Murcia capital, despres de dinar, ja podía veure els enormes Calvus cap al Nord. Vaig eixir pitant cap a Cocentaina a veure si em podia apropar a la nuvolada.
Quant anaba per la zona d'Elx la tempesta es veia inmensa. Es podíen apreciar dos zones de creiximent vertical. Una mes a l'interior a la part de darrere de la nuvolada i altra per la part de davant que ja començaba a estratificar-se en altura.
A Alacant capital lluia el sol pero per les muntanyes de l'interior els nuvols eren negres i es podien veure caure els llamps. Pujant per el Maigmó i al mateix temps que entraba baix dels nuvols es va fer de nit.
Vaig pasar per el costat de la tempesta mentres circulaba cara a Castalla. Cap a Tibi s'acababa el mon. Hi-habia un mur de nuvols negres i els llamps queien a plom.
Sols vaig pasar per un parell de cortines de pluja curtes, pero intenses, abans de l'eixida de Castalla. Vaig vorejar la tempesta per darrere al mateix temps que pasaba per Ibi. Alli la carretera estaba mes enxarcada i em va sorpendre veure baixar per l'aiguera de l'autovia un toll d'aigua marró, tan sols en un tram d'autovía.
Poc a poc vaig deixar la tempesta darrere i al barranc de la Batalla, entrant a Alcoi, es va eixugar la carretera i va tornar a eixir el sol, com si arribara a un mon diferent.
Pocs dies es te l'oportunitat de eixir darrere d'un Cumulonimb a mes de 200km de distancia, alcançar-lo, ficarse baix d'ell i asaborir la tempesta, i tot sense veures afectat per la part mes severa de la tempesta.
Enhorabona per ixa pualà d'aigua que vau arreplegar a Ibi.
DADES ENREGISTRADES PER COCENTAINAMETEO EL DIA 09/10/07 A LES 8:45 HORES:
| Actual | Màxima | Mínima |
| Temperatura | 14.5°C | 17.0°C a les 0:35H | 14.3°C a les 8:38H |
| Humetat relativa | 82% | 84% a les 7:28H | 74% a les 0:02H |
| Presió atmosfèrica | 1025.7hPa | 1025.7hPa a les 8:44H | 1024.1hPa a les 4:59H |
| Velocitat del vent | 0.0km/hr | 8.0km/hr a les 8:32H | |
| Direcció del vent | E | | |
| Acumulat dia | Acumulat tempesta | Intensitat actual | Intensitat màxima |
| Pluja | 0.0mm | 0.0mm | 0.0mm/hr | 0.0mm/hr a les ----H |