0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
això anava a dir, les mìnimes son fins a las 12 o solament per la nit???
A mi m´han fallat moltissim hui Otos i València, justament pel contarri que a Sergifred, esperava mes nuvols baixos dels que s´han format,.. i "ojo" que igual les minimes les tinguem abans de les 12.
Cita de: carboner en 10 de De Nov. de 07, 12:35:51 p. m. A mi m´han fallat moltissim hui Otos i València, justament pel contarri que a Sergifred, esperava mes nuvols baixos dels que s´han format,.. i "ojo" que igual les minimes les tinguem abans de les 12. Que no baixen més que jo m'he quedat per damunt en totes. De fet tenia dos previsions, una a la baixa i altra a l'alça i finalment em vaig quedar amb la més alta i això que les temperatures no eren superiors a les del dia anterior però encara quedava molts núvols alts per creuar i confiava en una aturada dels termòmetres que al final no s'ha fet realitat. Tot i la desfeta, especialment amb el Pla d'Arguines que s'ha convertit en un mal de cap, encara tinc esperançes en Otos, l'observatori on menys desviació tinc en les 3 jornades.
Cita de: MeteoValència en 10 de De Nov. de 07, 16:41:08 p. m.Cita de: carboner en 10 de De Nov. de 07, 12:35:51 p. m. A mi m´han fallat moltissim hui Otos i València, justament pel contarri que a Sergifred, esperava mes nuvols baixos dels que s´han format,.. i "ojo" que igual les minimes les tinguem abans de les 12. Que no baixen més que jo m'he quedat per damunt en totes. De fet tenia dos previsions, una a la baixa i altra a l'alça i finalment em vaig quedar amb la més alta i això que les temperatures no eren superiors a les del dia anterior però encara quedava molts núvols alts per creuar i confiava en una aturada dels termòmetres que al final no s'ha fet realitat. Tot i la desfeta, especialment amb el Pla d'Arguines que s'ha convertit en un mal de cap, encara tinc esperançes en Otos, l'observatori on menys desviació tinc en les 3 jornades. A mi m´ha passat el mateix Josep, confiava mes amb els nuvols alts, i pensava que n´entrarien molt de baixos, esta nit crec que ja quedarà mes ras,............. crec.