0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Com a curiositat dir que em trovaba a les 12:30h. en el santuari de la Font Roja, i el termómetreno pujaba dels 2ºC. a la sombra. El sol es feia d´agrair.
Cita de: Adrià_Ontinyent en 17 de De Nov. de 07, 13:08:40 p. m.Quina depresió.............0.4ºC de mínima, a les 8 del matí Estic fatal, jo volía un -2ºC almenys i emb trobe açò..Ara 9.8ºCNecessites una garita... tens màximes diurnes molt baixetes...
Quina depresió.............0.4ºC de mínima, a les 8 del matí Estic fatal, jo volía un -2ºC almenys i emb trobe açò..Ara 9.8ºC
Cita de: Timonet gelat en 17 de De Nov. de 07, 14:20:16 p. m.Cita de: Adrià_Ontinyent en 17 de De Nov. de 07, 13:08:40 p. m.Quina depresió.............0.4ºC de mínima, a les 8 del matí Estic fatal, jo volía un -2ºC almenys i emb trobe açò..Ara 9.8ºCNecessites una garita... tens màximes diurnes molt baixetes...Es que de matí li costa pujar moltíssim, però de migdia sempre acaba pujant bastant.Ara tinc 14.4ºC i ha pujat a 14.6ºC, no es massa baixeta. Per cert, m'han dit que tota l'herba del riu estava totalment blanca. Ja ens informaras de la mínima del riu.
Cita de: Adrià_Ontinyent en 17 de De Nov. de 07, 16:15:36 p. m.Cita de: Timonet gelat en 17 de De Nov. de 07, 14:20:16 p. m.Cita de: Adrià_Ontinyent en 17 de De Nov. de 07, 13:08:40 p. m.Quina depresió.............0.4ºC de mínima, a les 8 del matí Estic fatal, jo volía un -2ºC almenys i emb trobe açò..Ara 9.8ºCNecessites una garita... tens màximes diurnes molt baixetes...Es que de matí li costa pujar moltíssim, però de migdia sempre acaba pujant bastant.Ara tinc 14.4ºC i ha pujat a 14.6ºC, no es massa baixeta. Per cert, m'han dit que tota l'herba del riu estava totalment blanca. Ja ens informaras de la mínima del riu.Vas a flipar...
Cita de: Adrià_Ontinyent en 17 de De Nov. de 07, 16:15:36 p. m.Cita de: Timonet gelat en 17 de De Nov. de 07, 14:20:16 p. m.Cita de: Adrià_Ontinyent en 17 de De Nov. de 07, 13:08:40 p. m.Quina depresió.............0.4ºC de mínima, a les 8 del matí Estic fatal, jo volía un -2ºC almenys i emb trobe açò..Ara 9.8ºCNecessites una garita... tens màximes diurnes molt baixetes...Es que de matí li costa pujar moltíssim, però de migdia sempre acaba pujant bastant.Ara tinc 14.4ºC i ha pujat a 14.6ºC, no es massa baixeta. Per cert, m'han dit que tota l'herba del riu estava totalment blanca. Ja ens informaras de la mínima del riu.A part d'això, Timonet té raó, amb un protector les teues dades es podrien comparar millor amb les altres... Si tens un sensor d'eixos quadradets típics d'Oregon un protector Davis t'aniria de categoria I més avant, si et canvies d'estació, el pots aprofitar.Humitat per terra (fins al 15% ha baixat) i 14,3ºC.