Quina tempesta mes bonica la de Alacant! Els cumulonimbs d'Alacant es veien desde Murcia, principalment cap a la mar. Pasant per Elx la negror que es veia cap al Nord, desde la costa cap a l'interior, era impresionant. A eixa altura ja he vist els primers llamps i els cotxes que circulaben sentit Murcia anaben tots amb les llums enceses.
A l'altura de la A31 començaba a ploure timidament i desde la rotonda de l'universitat sentit Valencia s'ha fet de nit i ha caigut una tamborinada d'un parell de oo

. Anaba a aprofitar que m'he pasat el nou encreuament per a pillar la A77 i pujar per el port de la Carrasqueta per a pasar per el centre de la tempesta i abans d'arribar a Mutxamel m'he acollonat i m'en he tornat per Castalla.
Pujant per la Foia de Castalla he vist un nucli centrat a la carrasqueta i que s'extenia fins a la Font Roja. Al final s'ha desplaçat cap al Oest i quant he arribat prop del barranc de la batalla a penes he pillat 4 gotetes. Ací al Comtat res de res. Desde l'arruixadeta d'aques migdia no ha fet res mes.
DADES ENREGISTRADES PER COCENTAINAMETEO EL DIA 23/11/07 A LES 19:00 HORES:
| Actual | Màxima | Mínima |
| Temperatura | 10.9°C | 13.8°C a les 13:15H | 7.3°C a les 7:34H |
| Humetat relativa | 69% | 79% a les 7:52H | 56% a les 12:43H |
| Presió atmosfèrica | 1016.3hPa | 1016.3hPa a les 18:59H | 1011.2hPa a les 0:14H |
| Velocitat del vent | 0.0km/h | 20.9km/h a les 13:34H | |
| Direcció del vent | NW | | |
| Acumulat dia | Acumulat tempesta | Intensitat actual | Intensitat màxima |
| Pluja | 0.3mm | 0.0mm | 0.0mm/h | 0.3mm/h a les 14:00H |