Be xicons. SORPRESA, SORPRESA. Ja la tinc instalada, i la seva ubicació es a la finca Torretes - Font Roja, a uns 1000msnm.(una zona extraordinaria per a gaudir de les inversions térmiques i un control total de la cota de neu

). Els que vinguereu a la KDD d´Ibi s´hen recordareu, ja que vam pujar abans de dinar fins al lloc en qüestió.
Que no s´ho cregeu, mireu, mireu. Al fons la serra del Maigmó.

Al fons Ibi i més al fons Castalla.

Doncs definitivament l´estació no es meva (ja prenguera jo...

). La vaig descobrir ahir pegant una volteta mentres feia fotos. El que si es cert es que m´he informat i m´han donat el nom i en qui posarme en contacte per vorer si está on-line, i es pot accedir a les dades de l´estació. Es tracta del departament de Geografia de l´Universitat d´Alacant. Ja vos informaré més endavant, però crec que es de molta importáncia les dades d´aquesta estació, precisament ens trovem davant la zona on desde fa qüestió d´un any i mig, les tronades han adquirit un carácter sever i amb una torrencial.litat gens normal.
Per contra, vull donar-vos les grácies per l´informació que m´heu facil.litat fins ara, així com preguntar-vos, que vos pareix la nova Davis Vantage PRO2 Plus, ja que dona l´index de raig ultravioleta així com alguna millora més...

. Per cert, el panell solar per alimentar l´estació també millora al conjunt?, vull dir tot açó, perque com entendreu tots tinc la prioritat económica, però qué collons, el que es capaç de gastarse 400. s´hen gasta 500. si la millora es evident i satisfactòria.

Adeuu.