Crec que hem d'obrir un tòpic per a parlar de tomaques, pebreres, creïlles i naps, jajajaja.

Vaquero, potser que siga cert el que comentes del mínim solar, no m'havia parat a pensar en això, però jo em decante més per què les terres estan tan cremades que les llavors
de sempre no funcionen ja per ací. O potser també (i sense voler ser apocalíptic, que quede clar) que els abonaments químics, orgánics, fungicides, i un llarg etc... "
ja no estan fets" per a eixes llavors "
de sempre"; i dic bé que no estan fets, ja que a la fi qui manipula genèticament unes llavors en cadena, és qui després subministra toda una sèrie de complement químics, minerals, orgànics, per a les plantes, uns complements que cada vegada costen més de ser trobats de forma natural a les nostres terres ja molt castigades. Es a dir, tot gira en torn d'una cadena on hi ha pràcticament un oligopoli. Però això son temes majors, molt majors i no vaig a entrar.

Bueno, en quant a les coses del temps

continua l'ambient no excessivament càlid en quant a màximes, però a l'estar el cel núvol la temperatura no baixa. A més a més, la elevada humitat que hi ha a hores d'ara, deixa un ambient molt xafugós.
La màxima a Novelda-Cucuc, ha sigut de
28.8ºCCondicions actuals24.3ºC
76% HR
NE 4 km/h
1013 hPa