Autor Tema: Meteogrames i models, any 2009...  (Llegit 61165 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.846
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Meteogrames i models, any 2009...
« el: 01 de Gen de 09, 00:59:16 am »
 :)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Meteogrames i models, any 2009...
« Respondre #1 el: 01 de Gen de 09, 13:59:45 pm »

Doncs s´esta posant la cosa molt interessant, la borrasqueta del cap de setmana podria deixar-nos uns quants litrets, si baixa un pelet mes, millor que millor ;D i de nou per despres de reis  tornen a tindre una nova oportunitat per veure la neu a les nostres comarques,... ale, ja tenim tela per anar entretinguent-nos.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #2 el: 01 de Gen de 09, 14:55:46 pm »

Doncs s´esta posant la cosa molt interessant, la borrasqueta del cap de setmana podria deixar-nos uns quants litrets, si baixa un pelet mes, millor que millor ;D i de nou per despres de reis  tornen a tindre una nova oportunitat per veure la neu a les nostres comarques,... ale, ja tenim tela per anar entretinguent-nos.

Ara tot depén ja de què diguen al canal 9 i la seva màgia tan simpàtica allunyadora de plujes i els seus ous fregits plovedors tan 'majos'.

Alea jacta est.....

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #3 el: 01 de Gen de 09, 15:16:07 pm »

Aigua a manta han dit, aixina que malament,... quatre gotetes. :-\

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #4 el: 01 de Gen de 09, 16:47:34 pm »

Ara tot depén ja de què diguen al canal 9 i la seva màgia tan simpàtica allunyadora de plujes i els seus ous fregits plovedors tan 'majos'.

Alea jacta est.....

Exacte, sembla que anem a començar pronte a sumar els primers litres del 2009...
Adjunte 3 mapetes de les eixides actuals del GFS ECMWF i GME, totes tres a 72 hores:

"Yes_We_Can"

"€p2"

"Würste&Bier"

Lo que vinga desprès.. jo encara esperaría al dissabte per a veure algo amb més claredat, però no té mala pinta.

Per cert, que tingau un bon any tots i que tingam salut per a gaudir de la meteo durant aquest 2009!!.
Ontinyent, València.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.412
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #5 el: 01 de Gen de 09, 19:04:16 pm »
I jo que veig neueta a 1000m. I en algún moment de la matinada del diumenge, fins i tot a 900m. 8)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #6 el: 01 de Gen de 09, 20:43:46 pm »
Jo tambe fa dies que veig eixa possibilitat, ara el Canal Plou ho va dir molt abans, crec que el dilluns. ::) ??? ::)
Ontinyent, València.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #7 el: 01 de Gen de 09, 20:58:49 pm »
Perque no ens deixem de parlar de C9? Més val analitzar els models que, sabem que són més o menys fiables, gfs i tota la tropa. Li estiguem fent publicitat encara que no ens donem compte, si acertara tira que va, pero no és així, pense jo.... eh...
Xàtiva, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #8 el: 01 de Gen de 09, 21:19:52 pm »
Perque no ens deixem de parlar de C9? Més val analitzar els models que, sabem que són més o menys fiables, gfs i tota la tropa. Li estiguem fent publicitat encara que no ens donem compte, si acertara tira que va, pero no és així, pense jo.... eh...

Sergio, es que ens agrada clavar-mos en Canal 9, encara no t´havies donat conter????, es com una obssesió ::), però tens tota la raó. ;)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #9 el: 01 de Gen de 09, 22:03:51 pm »

Per cert, lo del dissabte nit i matí del diumemge pinta génial per a la nostra zona, perfectament podriem arreplegar entre 25 i 50 mm si no es malgiren els models, eixes borrasquetes enviant-nos llevants i gregals solen ser molt efectives ací.

Lo de mes avant de reis, encara està verd, però també te molt bona pinta el model europeu, que a mig i llarg plaç es molt millor que el GFS.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #10 el: 02 de Gen de 09, 00:59:05 am »

Si jo tambe pense com tu, pero es que no te nom lo que fan i diuen, aci per lo que he vist de sobra es sap per tots com treballa C9 aixina que podriem fer un canvi en este sentit i oblidarmos un poquet durant una tempora, que pinten prou be els models per als proxims dies, a la fi es lo que mos agrada en aquest topic no?

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #11 el: 02 de Gen de 09, 10:21:40 am »
Si que va fortet el AEMET cota 200 , amb un 50 % de precipitacio per al dimecres 7 de gener  :P :P
Ontinyent, València.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #12 el: 02 de Gen de 09, 14:38:25 pm »
Ahir a l'espai del temps de La Sexta van dir que aquest mes de Gener sera 1Cº mes fred a la part oriental de la peninsula del que sol ser habitual de mitjana.
No se jo si açertaran pero esta clar que el Gener que varem tindre l'any passat no va ser normal.

Que bonic vorer el simbolet de neu a la previsio de Aemet per a Dimecres que ve!! :D**
Ontinyent, València.

Desconnectat Alberri

• Pluja
  • *
  • Missatges: 127
  • Mas del Potro
« Respondre #13 el: 02 de Gen de 09, 18:57:16 pm »
TV3 es mostra cautelosa. Encara que assenyala el canvi de temps per a després de Reis, de moment sols han marcat un descens pronuncat de les temperatures i possible entrada de vents carregats d'humitat, però de neu encara no han dit res ::) ::) ::), ja vorem el diumege que diuen :-si
Alcoi, zona Nord. 545 msnm. Si la Candelària riu, l'hivern és viu; si la Candelària plora, l'hivern és fora.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
    • Ontimet
« Respondre #14 el: 02 de Gen de 09, 20:52:28 pm »
De moment, cap mitjà de comunicació comenta res... i jo tampoc ho faria, per a mi que és massa jugarse-la després de les decepcions que portem acumulades amb els models últimament...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)
Consulta les dades d'Ontinyent - Germanies des de ontimet.es