Autor Tema: Meteogrames i models, any 2009...  (Llegit 69797 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
Re: Meteogrames i models, any 2009...
« Respondre #225 el: 28 de De Gen. de 09, 13:57:03 p. m. »
Bon dia a tots. Potser tingam un cap de setmana en el que ens podriem visitar les últimes precipitacions de Gener i primeres de Febrer. Esta per veure si en molta o poca intenssitat, però més val plujeta que el "ventet" del cap de setmana passat, ¿no?.
Lo que puga vindre després... encara no es pot dir en veu alta, tot pareix que dependrà de si la borrasqueta pasa per l'estret i se'ns fica al mediterrani portant-mos masses d'aire més fresquetes del continent, en resum, vigilarem la borrasqueta estos dies a veure si es fiquen dacord els models en el cami que recorrerà i la posició en la que puga permanèixer...

Per cert, açò va per als amants dels meteogrames i previsons de l'aemet:

By Winteront

Salutacions. 
La previssió per al Dimarts 3 es un error dels d'AEMET, el que m'agradaria saber es si erren en el simbol de neu o en les temperatures... ;D
El que no cuadra es la cota 0 amb 12 de maxima i 4 de minima... ::)
Ontinyent, València.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
« Respondre #226 el: 28 de De Gen. de 09, 13:58:30 p. m. »
Bon dia!

Com veieu el temps per a les festes de Bocairent? (1-5 de febrer)? Jo he estat mirant i sembla que tindrem plutjes els dies 2/3. Una llàstima...

¿ :neu: :neu: :neu:?
Ontinyent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #227 el: 28 de De Gen. de 09, 18:05:45 p. m. »
Una borrasca entrant per el estret de Gibraltar?
Fins que no ho veja no m'ho creuré....

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #228 el: 28 de De Gen. de 09, 19:30:43 p. m. »
Els models son interesants, pero no em fie molt. He vist uno per al dia 3 amb el ull de la borrasca damunt nostre i amb 990 !!! :o :o

[adjunt esborrat per l'administrador]

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #229 el: 28 de De Gen. de 09, 20:19:34 p. m. »
Boooommmmmm

Algun expert que vaja analitzan la situació, perque jo a hores d´ara no tinc res clar.

Que creeu que va a passar. De moment ho veig un poc xungo per a Bocairent i Sax, crec que em banyare  :-\. Lo de la neu per a l´interior de llevant pot estar mes car.

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
« Respondre #230 el: 28 de De Gen. de 09, 22:58:41 p. m. »
Congratulemonos todos!! Es quedara tot en aigua, nevara i/o vorem "bandassos", pero a la fi despres del vent i la "caloreta", torna el moviment meteorologic, que ja era hora...disfrutem i  :D**
Ontinyent, València.

Desconnectat Alberri

• Pluja
  • *
  • Missatges: 127
  • Mas del Potro
« Respondre #231 el: 28 de De Gen. de 09, 23:09:52 p. m. »
Congratulemonos todos!! Es quedara tot en aigua, nevara i/o vorem "bandassos", pero a la fi despres del vent i la "caloreta", torna el moviment meteorologic, que ja era hora...disfrutem i  :D**
Això explica-li-ho als bocairentins... ;D
Alcoi, zona Nord. 545 msnm. Si la Candelària riu, l'hivern és viu; si la Candelària plora, l'hivern és fora.

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #232 el: 28 de De Gen. de 09, 23:41:50 p. m. »
Això això, explicam'ho a mi... No em fa gens de gràcia... Per 5 dies a l'any que vull bon temps i mira!
Bocairent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #233 el: 29 de De Gen. de 09, 01:20:38 a. m. »
Això això, explicam'ho a mi... No em fa gens de gràcia... Per 5 dies a l'any que vull bon temps i mira!
Tot està en fer com van fer en el seu moment els d'Onil... llàstima que no els eixira be...

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #234 el: 31 de De Gen. de 09, 20:53:11 p. m. »
Anem a vigilar la situació que podría donar-se, hui es veu en molts models que les borrasques pasen cap a l´est, el nostre amic azores ascendeix potser lo sufucient per blobuejar i enllaçar a la zona anticiclònica de groenlandia i el països escandinaus, formant una vaguada retrògrada de nordest junt a les borrasques que estarien en centre europa. es una posibilitat, almenys ens entretendrem, però ho veuen alguns models i tambè alguns ensembles del gfs ( algunes línees escandaloses amb la -35,-5 i precipitació damunt nostra,,,,,,je,je, per somiar)..... :-X ::)

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
« Respondre #235 el: 02 de De Febr. de 09, 08:55:36 a. m. »
res de res. El que podia passar que comentava va esmumant-se dels models....tornarà la zonalitat desprès de un breu prèntesi el divendres-dissabte? ara crec que si.

Encara dos o tres linees del meteograma marquen el que jo deia en el post anterior....guanyaran? ::) no crec però ahi estàn.

Bon dia de entrà als de Bociarent i que tinguen sort com finalment ahir van tindre els de Sax

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #236 el: 03 de De Febr. de 09, 14:05:14 p. m. »
xe esta la cosa para¡¡¡¡  ens falta una bona nevadeta per a que la gent s´anime......de moment ja començen a marcar per al cap de setmana algo mes de fred...i qui sap...igual tenim sort¡¡¡¡ :-[

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #237 el: 03 de De Febr. de 09, 20:36:12 p. m. »
Jo en lo que resta de setmana no veig res destacable (en quant a precipitacions) per a les nostres terres, soles una baixada de temperatura cap al cap de setmana. Ara bé, comença a canviar la cosa potser cap a mitjans de la pròxima setmaneta, pero no vaig a ficar mapetes que pareix que done mala sort  ;). Sols dir que tant americans com europeus en les seues 2 darreres eixides mostren un canvi de tendència i potser canviant-mos els ponents (SW-W-NW) eixuts per.... NNE...
"Algo es algo", almenys no ens fiquen a la "amigueta" ZONAL de Carboner  :P fins al final dels mapes.

Salutacions.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #238 el: 03 de De Febr. de 09, 22:39:21 p. m. »
Jo en lo que resta de setmana no veig res destacable (en quant a precipitacions) per a les nostres terres, soles una baixada de temperatura cap al cap de setmana. Ara bé, comença a canviar la cosa potser cap a mitjans de la pròxima setmaneta, pero no vaig a ficar mapetes que pareix que done mala sort  ;). Sols dir que tant americans com europeus en les seues 2 darreres eixides mostren un canvi de tendència i potser canviant-mos els ponents (SW-W-NW) eixuts per.... NNE...
"Algo es algo", almenys no ens fiquen a la "amigueta" ZONAL de Carboner  :P fins al final dels mapes.

Salutacions.

Si sembla que podriem tindre un canvi de tendència ja a la setmana que ve, de moment seguirem amb els ponents.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #239 el: 07 de De Febr. de 09, 02:29:37 a. m. »
Aço esta molt pero que molt parat, vinga animense un poc, la cosa te aspecte de variar per a la setmana vinent, ja se que es promte i mes despres del hivern que portem pero he recuperat la confiança de nou:

[adjunt esborrat per l'administrador]
« Darrera modificació: 07 de De Febr. de 09, 14:04:04 p. m. per Damimet »

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.