Bona nit.
Acabe de donar la meua estació d'alta a meteoclimatic. Apareix com Ontinyent - zona NE. Ara mateixa tinc 12,3 ºC i un 55% d'humitat.
Adeu.
Enhorabona Joen!!!!

Si no m'equivoque l'estació està per la zona de la Clariana, ¿no? En eixa zona jo crec que les màximes seran un poquet més altes no només perquè està a 1,5m de la superficie, sino perquè està a menys altitud i es notarà en algunes dècimes. I les mínimes també es noten més encara, ja que les estacions de la ciutat estan sobre edificis i les mínimes no poden baixar tant, sobretot quan hi ha inversions tèrmiques.
Quina noticia més bona ens has donat!!

Esta nit es noten les inversions tèrmiques, tinc 9ºC, Germanies està amb 10ºC i fa una estona tenia menys, i el Llombo i Sant Josep tenen 12ºC i pel que es veu per allí fa vent, ací en Sant Rafel no en fa ni tan sols un poc.
En Fontanars tampoc baixa la temperatura pel vent, amb 10ºC, i en Onil - Marjal estan prop dels 0ºC!!

Jo crec que possiblement baix, al riu, per la zona del Filaner potser hi haurà uns 5ºC, encara que no ho tinc molt cert.
Timonet, quan vas posar el termòmetre allí baix (que algun indesitjable es va emportar

), ¿Quines diferències hi havia respecte a dalt? Es que em fa curiositat, a veure un dia que faça prou de fred baixar amb un termòmetre a primera hora i mirar fins a quan aplega la temperatura. Tinc una obsessió en les temperatures del barranc...