pues no se si es coincidència o que, però a la meua germana que viu a Bocairent un iaio d´allí li ha dit hui el mateix (lo de les set nevades i que queden tres). Bona nit
Si que és curiós, que serà el mateix que li va dir a la meua nòvia, també a Bocairent??? Quina casualitat, igual tenim, 2 o 3 sabis de la muntanya.
Espere que no encerten, que encara s'ho creuran... ajajaja
Tot i què amb la dinàmica atmosfèrica que estem tenint podria ser...
PD: em fa gràcia que la gent faça el mateix cas a esta gent o als que donen el temps a la tele, que als meteoròlegs...
PD2: el canvi climàtic existeix, perquè el clima sempre ha canviat, ara i sempre. Un altra cosa es que una generació humana arrive a vore canvis enormes... I dubte prou de la influència antropogènica a nivell global (a nivell local està clar que ha afectat la activitat humana a diferents zones...)... el que no em crec son les previsions sempre canviants fetes amb programetes d'ordinador que intenten tindre en compte tal complexitat de factors... (que encara avuí no sabem com interactuen entre ells, les sinèrgies existents...)
PD3: si encara m'habeu llegit fins ací, té mèrit... aneu a dormir, que ja toca... BONA NIt