No sé si alegrar-me o entristir-me si s'ennuvola, perquè amb els registres estratosfèrics que tenim a hores d'ara, en un puc de sort demà podríem aproximar-se als -8ºC si no s'ennuvolara, i total tota la vegetació ja està cremada pel fred. De totes maneres, si fora a canvi d'una enfarinadeta valdria la pena el sacrifici en les mínimes. Ara -2,9ºC i 59% d'humitat relativa, amb un punt de rosada de -9,8ºC. Comentar com a curiositat que la temperatura més baixa registrada en Ontinyent es de -9,4ºC en el mític febrer del 56
.
Jo no vull que s'ennuvole...

En el tema dels cultius, la veritat és que els cultius típics d'ací (vinya, blat i olivera) soporten el fred, la vinya perfectament, el blat encara no hi ha, i les oliveres em sona que poden aguantar fins a -8ºC o per ahí...però clar, qui tinga taronges a la caseta se li cremaran, però es que plantar taronges a Ontinyent amb les gelades que pot pegar-se és absurd, a la meua caseta fa anys en van plantar 2 o 3 i no van durar ni un hivern. xD

No sabia quina era la mínima absoluta, la veritat és que tampoc és tan baixa, tot i això, supose que a l'extrem l'oest del terme, serà prou més baixeta, m'imagine que en 2006 baixaria de -15ºC quan ací estava ennuvolat i per allí es vas quedar ras i amb neu (-19ºC a les Cases de Vidal).
-2,7ºC ara.