Jo el fret el vullc en situacions de nevades, i aleshores en Agullent en tens més que en Ontinyent

Quan he escrit això ja sabia jo que me'n diries alguna (com sempre
), però sí, en Agullent quan neva fa més fred i qualla abans, això està clar.
Per cert, es diu "fred" i "vull".
A Ontinyent tenim 17ºC ara.
Jo he dit les meues preferències, a mi el fred que només fa que mal , no el vullc per a res, m´estime més que faja més fred per a que neve, tot es questió de gustos, no?
Ah, i gracies per recordar-me que s´escriu fred i vull, m´agrada que em corregisquen quant escric alguna cosa malament. 
Sí, si a mi també m'agrada molt que neve, però també m'agrada molt que faça fred i les inversions térmiques (i crec que no sóc l'únic)...i sempre que m'alegre per alguna cosa d'estes pareix que siga "el que vol destruïr els cítrics"...

També he de dir que a molta gent li fan mal les precipitacions fortes, i a la majoria dels aficionats a la meteorologia ens agraden moltíssim. I a alguns aficionats els agradaria que caiguera 1 metre de neu, i a mi no m'agradaria perquè s'enfonsarien les fàbriques com va passar als anys 80...
Bona cosa de frescor, 15,5ºC per ací a estes hores, 14 en la Solana i 13 en Torrevellisca.