Autor Tema: Setembre de 2011  (Llegit 19956 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
Re: Setembre de 2011
« Respondre #135 el: 19 de De Set. de 11, 21:26:27 p. m. »
minima de 15,3ºC i maxima provisional de 27,3ºC.
PD: pense que en Agullent, en les nits tranquiles tinguem molta inversio termica, ja que en ontinyent les temperatures mínimes són prou més baixes que ací...

Sí que es nota més frescor ací que en Agullent, però on més es nota és a prop del riu i els dies amb menor humitat, com hui.

De fet, esta vesprada he eixit a passetjar a les 19.15h, ací em marcava 26,7ºC i m'ha arribat a baixar a 16,8ºC on s'ajunten el Clariano i el Barranc Gran, es notava molta frescor, i al anar pujant es notava una brafada d'aire calent i molt sec.

Esta nit en les zones fondes encara baixarà més la temperatura.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #136 el: 19 de De Set. de 11, 21:47:36 p. m. »
PD: pense que en Agullent, en les nits tranquiles tinguem molta inversio termica, ja que en ontinyent les temperatures mínimes són prou més baixes que ací...

Sí que es nota més frescor ací que en Agullent, però on més es nota és a prop del riu i els dies amb menor humitat, com hui.

De fet, esta vesprada he eixit a passetjar a les 19.15h, ací em marcava 26,7ºC i m'ha arribat a baixar a 16,8ºC on s'ajunten el Clariano i el Barranc Gran, es notava molta frescor, i al anar pujant es notava una brafada d'aire calent i molt sec.

Jo el fret el vullc en situacions de nevades, i aleshores en Agullent en tens més que en Ontinyent ::) ::)

Aci a Otos, dia molt tranquil amb 27,7º de màxima i 15,2º de minima, ara en tinc 19,5º amb un 56% d´HR.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #137 el: 19 de De Set. de 11, 22:06:53 p. m. »

Jo el fret el vullc en situacions de nevades, i aleshores en Agullent en tens més que en Ontinyent ::) ::)

Aci a Otos, dia molt tranquil amb 27,7º de màxima i 15,2º de minima, ara en tinc 19,5º amb un 56% d´HR.

la veritat que sí. En situacions on hi ha pluja o neu, Agullent es més favorable, però per a registrar gelades en dies d'anticiclo... es queda curt! :P
El dia de avui. Màxima de 28,1ºC i mínima de 15,3ºC.
Ara mateix 20,3ºC.

Edite: fort descens en poc mes de mitja hora... 19,1ºC.
« Darrera modificació: 19 de De Set. de 11, 22:34:40 p. m. per Nevades »
Agullent, València.

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #138 el: 19 de De Set. de 11, 22:43:23 p. m. »
Ací al centre la mínima s’ha quedat als 14,7ºC, i la màxima amb 27,5ºC.
Destacar també que el punt de rosada a estar per davall de cero (-5,7ºC) a les 2 del migdia.

A hores d’ara ja tenin 20 ºC

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #139 el: 19 de De Set. de 11, 23:19:55 p. m. »

Quan he escrit això ja sabia jo que me'n diries alguna (com sempre :-si  ::) ), però sí, en Agullent quan neva fa més fred i qualla abans, això està clar.  :) Per cert, es diu "fred" i "vull".

A Ontinyent tenim 17ºC ara.
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #140 el: 19 de De Set. de 11, 23:35:57 p. m. »

Quan he escrit això ja sabia jo que me'n diries alguna (com sempre :-si  ::) ), però sí, en Agullent quan neva fa més fred i qualla abans, això està clar.  :) Per cert, es diu "fred" i "vull".

Jo he dit les meues preferències, a mi el fred que només fa que mal , no el vullc per a res, m´estime més que faja més fred per a que neve, tot es questió de gustos, no?

Ah, i gracies per recordar-me que s´escriu fred i vull, m´agrada que em corregisquen quant escric alguna cosa malament. ;)

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
« Respondre #141 el: 20 de De Set. de 11, 00:35:59 a. m. »

Jo he dit les meues preferències, a mi el fred que només fa que mal , no el vullc per a res, m´estime més que faja més fred per a que neve, tot es questió de gustos, no?

Ah, i gracies per recordar-me que s´escriu fred i vull, m´agrada que em corregisquen quant escric alguna cosa malament. ;)

Sí, si a mi també m'agrada molt que neve, però també m'agrada molt que faça fred i les inversions térmiques (i crec que no sóc l'únic)...i sempre que m'alegre per alguna cosa d'estes pareix que siga "el que vol destruïr els cítrics"...  :P

També he de dir que a molta gent li fan mal les precipitacions fortes, i a la majoria dels aficionats a la meteorologia ens agraden moltíssim. I a alguns aficionats els agradaria que caiguera 1 metre de neu, i a mi no m'agradaria perquè s'enfonsarien les fàbriques com va passar als anys 80...

Bona cosa de frescor, 15,5ºC per ací a estes hores, 14 en la Solana i 13 en Torrevellisca.
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #142 el: 20 de De Set. de 11, 08:33:09 a. m. »
Bon dia des de València,

Hui he tingut un poquet de fred al llit, ma mare diria que ja ha canviat l'oratge... ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #143 el: 20 de De Set. de 11, 20:44:59 p. m. »
Bona vesprada, dia tranquil i sense cap novetat. Sols dir que s’agraís molt la fresqueta de pel mati i  que cada vegada es dorm més bé, inclús tens que tapar-te cap a la matinada.

Mínima: 14ºC
Màxima: 27,4ºC

A vorer si el cap de setmana podem arreplegar algo, encara que serà poc.

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #144 el: 20 de De Set. de 11, 20:49:48 p. m. »

En Otos minima de 14,8º i màxima de 27º, en un dia sense cap història. Seguim amb este avorriment d´oratge. :-\

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #145 el: 20 de De Set. de 11, 21:00:02 p. m. »

En Otos minima de 14,8º i màxima de 27º, en un dia sense cap història. Seguim amb este avorriment d´oratge. :-\

Sí, poques ganes de comentar coses hi ha  :P

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #146 el: 20 de De Set. de 11, 23:12:59 p. m. »
per destacar nomes el incendi a Favara i la frescoreta de nit, vorem el diumentge els model donen una de cal i altra ......

Desconnectat Suecafinero

• Pluja
  • *
  • Missatges: 150
    • Meteo Sant Sofí
« Respondre #147 el: 21 de De Set. de 11, 13:04:29 p. m. »
 :'(
Llaurí - Ribera Baixa, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #148 el: 21 de De Set. de 11, 15:54:19 p. m. »
Uff! quin temps més...... ABORRIT!
minima de 16,1ºC i maxima de 28,3ºC.
ara tinguem 27,4ºC.

PD: com a curiositat, hui ha eixit en l'espai de l'oratge de canal nou la minima d'Agullent! ;)
Agullent, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #149 el: 22 de De Set. de 11, 19:55:53 p. m. »
Buenas! M'incorpore al seguiment, aunque tampoc veig cap seguiment bo ni a llarc plaç  :-\ , almenys per a donar les temperatures.

Be ara tenim: 23.1ºC

Minima de : 16.6

Maxima de : 29.2

Adeu!
Ontinyent, València.