Autor Tema: Octubre de 2011  (Llegit 23599 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
Re: Octubre de 2011
« Respondre #105 el: 25 de D'oct. de 11, 16:22:24 p. m. »
Mínima de 12,3ºC.
Ahir finalment, una quatitat de 0,4mm al pluvio....  :(
Agullent, València.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #106 el: 25 de D'oct. de 11, 21:48:26 p. m. »
Bona nit!

Comença a fer fresca ja pels matins, a Canals hui ja 11,6ºC de mínima i una máxima de 21,6ºC. Vent de l'oest empalagos durant quasi tot el dia a exepcions de primera hora del mati i de la vesprada. Ara ja tenim 14,7ºC 53% hr 1013,3 hpa.

La eixida del Europeu es molt golosa... només les vista 40 voltes perque demà segurament no quede ni la meitat, el GFS tampoc pinta malament... açò fins el dia davans no crec que tingam que fiarnos molt sino despres venen les desilucions.

Salutacions

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #107 el: 25 de D'oct. de 11, 22:11:01 p. m. »
Sorprenen  tempesta cap a la marina baixa es veuen els llamps ,  amb el aire fred en ferse  de nit i baixar  les temperaturas en capes mitges buala tempesta
« Darrera modificació: 25 de D'oct. de 11, 22:16:17 p. m. per H2O »

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #108 el: 25 de D'oct. de 11, 22:32:23 p. m. »
Per cert, curioses mínimes aquesta nit entre les zones més elevades i les zones més baixes de la ciutat d'Ontinyent:

9,0ºC a la Solana i a Germanies,
11,1ºC i 12,2ºC al Llombo i a st. Josep.

Este matí feia un poc de fred, a les 8 del matí per la rodona del Salvador el cotxe m'ha baixat fins a 7ºC (de fet l'estació del convent ha marcat 8ºC de mínima i 7ºC marcava la farmàcia d'allí). Esta nit si no fa vent, farà encara més frescor.

En quant a lo de la pluja...de moment té molt bon aspecte...però encara queden 2-3 dies i pot canviar molt la cosa...
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #109 el: 25 de D'oct. de 11, 22:49:38 p. m. »

Hola.

Dia de ponent hui, de mati feia frescoreta, amb el vent encara es notava més, que a mesura que ha avançat el dia l´ambient cada vegada mes suau, ja esta vesprada es podia anar perfectament amb manega curta. Ara aci en Otos 15º i llebeig moderat.

Bona nit.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #110 el: 26 de D'oct. de 11, 08:38:34 a. m. »
Bona fresqueta fa aquest matí.
Mínima de 10ºC amb una sensació de 8ºC
La màxima d'ahir es va quedar en 19,7ºC

Axó ja comença a agradar-nos més. ;D

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #111 el: 26 de D'oct. de 11, 10:23:09 a. m. »
Bon dia!
Mínima de 7.5 graus a Aielo de Rugat, en l'estació que hi ha en les plaques. Ja va fent frescoreta!!
En la meua estació de casa de Montitxelvo encara no ho sé perque ho tinc tot, menys un ordinador disponible les 24 hores per a que és quede ayí tota la setmana :(
Aau
« Darrera modificació: 26 de D'oct. de 11, 10:26:10 a. m. per Monti »
Montitxelvo, València.

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #112 el: 26 de D'oct. de 11, 11:25:23 a. m. »
hola a tots en alacant dia calurós. Algú pot recomanar-me alguna estació? que no siga mol cara pero que tinga anemómetre, pluviòmetre....y que se puguen passar les dades al PC? He estat miran alguna Oregon que pareix que tinga bons preus, que hem dieu? Algú disposa d'estació Oregon? Vull alguna cosa econòmica!! Gràcies!!
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #113 el: 26 de D'oct. de 11, 12:26:57 p. m. »
Bon dia.

A València este matí també feia fresqueta, de fet les estacions de meteoclimatic de València han marcat mínimes entre 12 i 13ºC. A la meua estació, la mínima de hui (7,5ºC) es la més baixa des del 19 d'Abril (7,4ºC).

hola a tots en alacant dia calurós. Algú pot recomanar-me alguna estació? que no siga mol cara pero que tinga anemómetre, pluviòmetre....y que se puguen passar les dades al PC? He estat miran alguna Oregon que pareix que tinga bons preus, que hem dieu? Algú disposa d'estació Oregon? Vull alguna cosa econòmica!! Gràcies!!

Et pase un link on hi han comparacions de diverses estacions en quant a qualitat i preus: http://ambientweather.wikispaces.com/Weather+Station+Comparison+Guide

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #114 el: 26 de D'oct. de 11, 14:11:00 p. m. »

Hola a tothom:
Mentres només mire el rellotge per vore passar les hores per a que arribe el divendres, que jo crec que esta volta si...he vist la teua pregunta. Et puc contar la meua experiència.
Jo tinc la WMR200 de oregon i la vaig comprar al poc d'eixir. Efecitivament es bastant económica pero per contra es menys fiable.
Per una banda per a poder aconsseguir la acreditació de Meteoclimàtic em vaig comprar una garita de protecció Davis que em va costar uns 100 euros, per una altra banda el sensor de temperatura en 3 anys ja s'ha trencat i he comprat un alte (unos 50 euros). Per últim també he tingut molts molts problemes amb l'estació de l'ordinador (jo gaste la VWS) doncs donava problemes amb l'oregon (nits sense dormir solucionant dades).
Però tranquil tb te coses bones: va tot per separat i per tant cada sensor el coloques on més t'interessa, hi han peces de racanvi facilment, actualment VWS ha tret una actualització nova i funciona molt bé...
Per tant, sabent que no es el millor ni de bon troç et pot ser molt útil i de fet jo no me la canvie fins que no es trenque.
Espera haver-te ajudat.
« Darrera modificació: 26 de D'oct. de 11, 14:33:22 p. m. per Pego »

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #115 el: 26 de D'oct. de 11, 15:27:50 p. m. »

Hola a tothom:
Mentres només mire el rellotge per vore passar les hores per a que arribe el divendres, que jo crec que esta volta si...he vist la teua pregunta. Et puc contar la meua experiència.
Jo tinc la WMR200 de oregon i la vaig comprar al poc d'eixir. Efecitivament es bastant económica pero per contra es menys fiable.
Per una banda per a poder aconsseguir la acreditació de Meteoclimàtic em vaig comprar una garita de protecció Davis que em va costar uns 100 euros, per una altra banda el sensor de temperatura en 3 anys ja s'ha trencat i he comprat un alte (unos 50 euros). Per últim també he tingut molts molts problemes amb l'estació de l'ordinador (jo gaste la VWS) doncs donava problemes amb l'oregon (nits sense dormir solucionant dades).
Però tranquil tb te coses bones: va tot per separat i per tant cada sensor el coloques on més t'interessa, hi han peces de racanvi facilment, actualment VWS ha tret una actualització nova i funciona molt bé...
Per tant, sabent que no es el millor ni de bon troç et pot ser molt útil i de fet jo no me la canvie fins que no es trenque.
Espera haver-te ajudat.

Àlex, neteja el pluvio, en com es complisca l´eixida de les 00 del models europeu vas a tindre un temporal de primera categoria, d´eixos que et deixen 200 o 300 mm. Per aci no tant, però també podria caure una bona quantitat d´aigua.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #116 el: 26 de D'oct. de 11, 21:13:35 p. m. »

Hola.

Que calladets! ::)

Per ací màxima de 21º, cel que s´ha cobert esta vesprada, pero sense amenaça de pluja, el més destacable es novament el vent de llebeig que bufa ja moderat i que manté la temperatura en 18º.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #117 el: 26 de D'oct. de 11, 22:29:27 p. m. »
Tens raó Mario tot el món està molt calladet...no crec que estiguen mirant el fútbol i més bé estan en fase de incredul.litat.
Per ací el día ha segut tranquil amb núvols per la vesprada i poc mes, però, per a demà comença a canivar la situació i el divendres pot ser la nostra...
Espere que demà aneu animant-vos i finalment tinguem un foro ben divertit.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #118 el: 27 de D'oct. de 11, 08:51:26 a. m. »
Bon dia!!
Ahir vaig pensar en la gossera d'agarrar el bus per anar a la faena ploguent, i així ha sigut xD!
Ploguent per ací València, uns 2 litres per metre quadrat!
Veig que per ahí baix encara no ha comensat. Ja vorem com avança l'episodi...
Aau
Montitxelvo, València.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #119 el: 27 de D'oct. de 11, 11:44:13 a. m. »
Bon día:
Ja està acabant de passar el front que ha deixa 1 mm pero Pego... una llàstima doncs estaven collint-me la taronga i han tingut que parar...
La cosa cada volta s'embruta més per a demà i o molt canvien les coses o el divendres vesprada-nit i tot el dissabte areplegarem litros a mansanlva...