hola a tots en alacant dia calurós. Algú pot recomanar-me alguna estació? que no siga mol cara pero que tinga anemómetre, pluviòmetre....y que se puguen passar les dades al PC? He estat miran alguna Oregon que pareix que tinga bons preus, que hem dieu? Algú disposa d'estació Oregon? Vull alguna cosa econòmica!! Gràcies!!
Hola a tothom:
Mentres només mire el rellotge per vore passar les hores per a que arribe el divendres, que jo crec que esta volta si...he vist la teua pregunta. Et puc contar la meua experiència.
Jo tinc la WMR200 de oregon i la vaig comprar al poc d'eixir. Efecitivament es bastant económica pero per contra es menys fiable.
Per una banda per a poder aconsseguir la acreditació de Meteoclimàtic em vaig comprar una garita de protecció Davis que em va costar uns 100 euros, per una altra banda el sensor de temperatura en 3 anys ja s'ha trencat i he comprat un alte (unos 50 euros). Per últim també he tingut molts molts problemes amb l'estació de l'ordinador (jo gaste la VWS) doncs donava problemes amb l'oregon (nits sense dormir solucionant dades).
Però tranquil tb te coses bones: va tot per separat i per tant cada sensor el coloques on més t'interessa, hi han peces de racanvi facilment, actualment VWS ha tret una actualització nova i funciona molt bé...
Per tant, sabent que no es el millor ni de bon troç et pot ser molt útil i de fet jo no me la canvie fins que no es trenque.
Espera haver-te ajudat.