Autor Tema: Gener de 2012  (Llegit 30716 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
Re: Gener de 2012
« Respondre #195 el: 20 de De Gen. de 12, 14:42:39 p. m. »
Buenas tardes.

Mínima de 7.7º en la ciudad de Valencia esta pasada noche. El cielo ha permanecido con algunas nubes altas durante esta madrugada y primeras horas del día, pero que a estas horas ya los cielos permanecen limpios de nubes. Ahora mismo tenemos ya 18.5º de temperatura, con lo que ambiente muy suave. En 24 horas ha bajado la presión 10 hPa, de los casi 1039 de ayer a los menos de 1029 de estas horas.

¿El tiempo este fin de semana? http://meteomarxalenes.blogspot.com/2012/01/prevision-fin-de-semana-20-al-22-1-2012.html

Saludos ;)
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #196 el: 20 de De Gen. de 12, 19:31:59 p. m. »
Hola!

Ja estic per Montitxelvo, amb 9.5ºC i 82%hr. M'he trobat amb 48.6 litres que han caigut aquesta setmana.

Adéu!
Montitxelvo, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #197 el: 20 de De Gen. de 12, 20:21:04 p. m. »

Hola.

Problemes familiars m´han impedit fer el que seguiment que m´haguera agradat, a la proxima.

Ací a Otos finalment la cosa s´arreglat també i durant el dia de hui porte 44 mm, l´acumulat ja supera els 60 mm, que està prou bé. Com m´imaginava, l´entrada del llevant va ser tan forta, que les pluges mes abundants han entrat molt a l´interior, tots tenen dret ;), i l´orinal de Barx que torna a punxar, ai, ai :-si

Be, ara mateixa continua plovent de manera moderada, a raó de 7,6 mm/h, amb molta boira i el vent ja en calma.

Jaja des de q el vaig maleïr q no pega "pata bona"... Es broma, tan sols es sort i estadística.
Per ací en estos moments tenim la pluja mes forta de tot el dia i ràpidament em superat els 60 mm... A vore q dura però el radar mostra poca cosa.

Ja deia jo que l'altre dia em pitaven les orelles..jejeje...i ací estàveu, maleint i enduguen-se tota la pluja a l'interior ;).
Bromes a part, soc Jordi de Barx. Un de Pego ja em va dir que per ací hi havia molt bon rotllo així que m'uneix a vosaltres per a col.laborar e informar tot lo possible ...

Salutacions

Aisss, i ara com ens clavem amb tu? :-si

Benvingut Jordi ;), Otos-Barx, tan prop i tan lluny...... ;D

Be, de moment un dia molt tranquil, amb frescoreta de nit i ambient molt suau de dia.

PD. Joseppe, ací no hi han penyes, tots som iguals , i si no et s´hi contesta, és perque sabem el mateix que tu, de si nevarà o no.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #198 el: 20 de De Gen. de 12, 21:03:41 p. m. »
Bona nit "penya":
Día molt tranquil amb cel ras i máx de 18,2º... pel moment ens venen uns dies tranquils per a gaudir de la natura i l'aigua caiguda estos díes però pot ser per a la meitat  de la pròxima setmana hi haurán canvis... arribarà la neu? hui per hui és impossible saber-ho i pel moment a esperar  ;).

Desconnectat floquet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 214
« Respondre #199 el: 20 de De Gen. de 12, 22:26:50 p. m. »
HOla!! com es presenta el panorama per a les properes setmanes o dies? cregeu que tornarem a sentir eixe gusanillo per si ens arriba la neu?
be a vorer si en aquets aocasio contesteu algo ja que pareix que passeu de tots els que no son de la vostra penya,je,je,je :P

joseppe vegent els models s'intueixen camvis per a la segona meitat de la setmana proxima, es a dir un mon, toca esperar i tindre paciencia, si li volem donar algo de credibilitat a les cabanyoles del nostre amic Pablo Guerra i sense que s'enfade carboner... ;) Febrer apunta a que sera mogudet.

El que segur que s'enfada sera Timonet Gelat perque aquest comentari açi no toca, perdó per el off topic!
Ontinyent, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #200 el: 20 de De Gen. de 12, 23:14:16 p. m. »
HOla!! com es presenta el panorama per a les properes setmanes o dies? cregeu que tornarem a sentir eixe gusanillo per si ens arriba la neu?
be a vorer si en aquets aocasio contesteu algo ja que pareix que passeu de tots els que no son de la vostra penya,je,je,je :P

joseppe vegent els models s'intueixen camvis per a la segona meitat de la setmana proxima, es a dir un mon, toca esperar i tindre paciencia, si li volem donar algo de credibilitat a les cabanyoles del nostre amic Pablo Guerra i sense que s'enfade carboner... ;) Febrer apunta a que sera mogudet.

El que segur que s'enfada sera Timonet Gelat perque aquest comentari açi no toca, perdó per el off topic!

No home!!!!!!!, a quin sant m´he d´enfadar jo?, jo respecte a pablo Guerra i les seues cabanyueles, l´home les fa en tota la bona fe del món, el que passa és que per a mi no serveixen per a res, ni les seues, ni cap.

Ale, bona nit.

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #201 el: 21 de De Gen. de 12, 00:04:49 a. m. »
Bona nit!

Dia tranquil i assolejat per Canals, fresca pel matí 6,6ºC mínima, però res de l'altre mon i a les hores centrals del dia temperatura bastant agradable 17,6ºC de màxima. Avore si el que veuen els models cap al cap de setmana que ve es complix, no es res de l'altre mon pero dies enrere ere pijors..

Salutacions!

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #202 el: 21 de De Gen. de 12, 14:39:23 p. m. »
Buenas!

Temperatura máxima (provisional) de 17.7ºC i mínima de 4.2ºC.

A hores d'ara estem a 16.6ºC amb un 45%hr i 1022.2hpa.

Fa bon dia!

Aau!

MeteoMonti: http://meteomonti.sytes.net:8080
Montitxelvo, València.

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #203 el: 21 de De Gen. de 12, 18:23:50 p. m. »

Be, de moment un dia molt tranquil, amb frescoreta de nit i ambient molt suau de dia.

PD. Joseppe, ací no hi han penyes, tots som iguals , i si no et s´hi contesta, és perque sabem el mateix que tu, de si nevarà o no.

Gracies per la benvinguda. Podeu clavar-se igual que això es lo divertit... ;D....de moment jo ja vaig a punxar-te:
revisat el anual o el mensual de pluja que això no quadra.... :P
Per ací màxima de 15,1º i mínima de 2,9º.........al estar a l'ombria comença a baixar ràpidament: 7,3º ara mateixa amb un 84% d'humitat.
Adéu!

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #204 el: 21 de De Gen. de 12, 19:00:30 p. m. »

Gracies per la benvinguda. Podeu clavar-se igual que això es lo divertit... ;D....de moment jo ja vaig a punxar-te:
Per ací màxima de 15,1º i mínima de 2,9º.........al estar a l'ombria comença a baixar ràpidament: 7,3º ara mateixa amb un 84% d'humitat.
Adéu!

Jajaja té raó hi han uns quans litres de diferència...
En fi, per ací día molt agradós amb una máx de 17,9º i cel ras. Al sol feia caloreta.
Pareix que per a finals de setmana podem tindre una mica de mobiment... a vore si és veritat  :).

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #205 el: 21 de De Gen. de 12, 19:38:45 p. m. »

Adéu!
  Molt facil, les dades de l´anual són les del pluviometre hellmann, que les he modificat, el que passa és que el mensual , no se perque, no es modifiquen. ::)

I el dia, molt tranquil, amb màxima de 18º, sense vent i un cel blavissim.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #206 el: 22 de De Gen. de 12, 19:06:01 p. m. »
Pongo  el tw del ceam

“@CEAM_Meteo: A pesar del día despejado de ayer, la nieve se mantiene en algunas zonas de alta montaña de Alicante (cumbre de Aitana) http://t.co/gmkGwDak”
« Darrera modificació: 22 de De Gen. de 12, 21:15:31 p. m. per H2O »

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #207 el: 22 de De Gen. de 12, 19:56:37 p. m. »
Decide el tw del ceam

“@CEAM_Meteo: A pesar del día despejado de ayer, la nieve se mantiene en algunas zonas de alta montaña de Alicante (cumbre de Aitana) http://t.co/gmkGwDak”

Jo he vist aixo desde la creu pero no ho tinc molt clar, ara que despres de vore les fotos que has posat.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #208 el: 22 de De Gen. de 12, 20:00:50 p. m. »
Aquest mati feia frescoreta amb una minima de 3.8 Cº encara que a migdia la temperatura ha pujat fins els 16.5 Cº i el dia era molt bo per a donar una volteta per el camp, el cel era tot tranquilitat com es pot vore per a alguns:

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #209 el: 22 de De Gen. de 12, 21:02:31 p. m. »
Això si que és una sorpresa!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)