Hola.
Problemes familiars m´han impedit fer el que seguiment que m´haguera agradat, a la proxima.
Ací a Otos finalment la cosa s´arreglat també i durant el dia de hui porte 44 mm, l´acumulat ja supera els 60 mm, que està prou bé. Com m´imaginava, l´entrada del llevant va ser tan forta, que les pluges mes abundants han entrat molt a l´interior, tots tenen dret
, i l´orinal de Barx que torna a punxar, ai, ai 
Be, ara mateixa continua plovent de manera moderada, a raó de 7,6 mm/h, amb molta boira i el vent ja en calma.
Jaja des de q el vaig maleïr q no pega "pata bona"... Es broma, tan sols es sort i estadística.
Per ací en estos moments tenim la pluja mes forta de tot el dia i ràpidament em superat els 60 mm... A vore q dura però el radar mostra poca cosa.
Ja deia jo que l'altre dia em pitaven les orelles..jejeje...i ací estàveu, maleint i enduguen-se tota la pluja a l'interior
.
Bromes a part, soc Jordi de Barx. Un de Pego ja em va dir que per ací hi havia molt bon rotllo així que m'uneix a vosaltres per a col.laborar e informar tot lo possible ...
Salutacions
Aisss, i ara com ens clavem amb tu?

Benvingut Jordi

, Otos-Barx, tan prop i tan lluny......

Be, de moment un dia molt tranquil, amb frescoreta de nit i ambient molt suau de dia.
PD. Joseppe, ací no hi han penyes, tots som iguals , i si no et s´hi contesta, és perque sabem el mateix que tu, de si nevarà o no.