Autor Tema: Gener de 2012  (Llegit 30842 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Colivenk

• Pluja
  • *
  • Missatges: 427
  • Onil. L´Alcoià. 695 metres. 450 mm/any.
    • Els asunts de Luson
Re: Gener de 2012
« Respondre #180 el: 18 de De Gen. de 12, 18:27:12 p. m. »

He vist en el Tiempo que a Beneixama ha plogut 83 l/m2, i a Villena (a 13 Km i visió directa) apenes 19 l/m2 en tot l'episodi . Les diferencies son bestials sense hi haver montanyes en mig de Villena i Beneixama  ???

Un cas paregut es Castalla amb 31 mm i Ibi amb 82 mm. Dos poblacions de la Foia on tampoc hi han muntayes de per mig i en linea recta a penes estaran a uns 15 Km.
La Foia de Castalla, la gran extensió entre muntayes. Terra de vent, fred i matacabres...

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #181 el: 18 de De Gen. de 12, 20:06:28 p. m. »
Bufa ara vent fluix de llevant i la temperatura cau amb rapidesa: 7,5ºC.

Atenció a la pressió atmosfèrica, perquè he consultat els arxius i pot ser en les pròximes hores la més elevada per ací des de desembre del 2006 (1040 hPa).

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #182 el: 18 de De Gen. de 12, 20:24:29 p. m. »
Els experts com veuen les properes setmanes? tindrem de nou alguna cosa emocionant?
 ???
Albaida, València.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #183 el: 18 de De Gen. de 12, 20:33:51 p. m. »

He vist en el Tiempo que a Beneixama ha plogut 83 l/m2, i a Villena (a 13 Km i visió directa) apenes 19 l/m2 en tot l'episodi . Les diferencies son bestials sense hi haver montanyes en mig de Villena i Beneixama  ???

Un cas paregut es Castalla amb 31 mm i Ibi amb 82 mm. Dos poblacions de la Foia on tampoc hi han muntayes de per mig i en linea recta a penes estaran a uns 15 Km.

Alguna coseta han comentat aquest migdia a Canal 9, cosa que m'ha sorprés t'ho siga dit. L'aire entrava per la vall del Serpis i per això ha beneficiat tant a les comarques de l'Alcoià (nord) i el Comtat. Posiblement al ser els núvols no molt alts i l' orografia (Font Roja i similars), han impedit que les precipitacions no foren més intenses en altres llocs.

De tota manera, que els experts es passen per ací i ens resolguen el dubte.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #184 el: 18 de De Gen. de 12, 20:36:40 p. m. »
Els experts com veuen les properes setmanes? tindrem de nou alguna cosa emocionant?
 ???

Jo no soc cap expert, pero pareix que podriem tindre de tot menys temps anticiclónic.

La temperatura que cau en picat, està matinada gelarà débilment a molts llocs.

Alcoi - Pas del Benissaidó: 6,8 ºC
Alcoi - El Collado: 5,6 ºC
Alcoi - Baradello Gelat: 3,0 ºC
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat soriano

• Pluja
  • *
  • Missatges: 374
« Respondre #185 el: 18 de De Gen. de 12, 21:14:28 p. m. »
Com comenta Felet, atenció a la pressió atmosfèrica.
Des de que tinc l’estació no havia vist la pressió tant elevada i això que encara té que muntar més.

Ja anen per 1035.4 hPa

Ontinyent - M.Valls, València. 375 msm

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #186 el: 18 de De Gen. de 12, 23:37:56 p. m. »

Hola.

De matinada han caigut els ultims ruixats, en Otos al hellman he medit en l´episodi 71,5 mm, la davis m´ha marcat algun menys. Hui el dia radiant i tranquil.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #187 el: 19 de De Gen. de 12, 00:10:42 a. m. »
Bona nit!

Per ací màxima de 15,3ºC i una mínima de 6,1ºC. Demà pujare a vore que ha marcat el Hellman pero un poc mes que la Davis de totes maneres poc més de 30 mm han caigut per ací, una miseria però lo suficients com per amargarnos els 2 primers dies de festes.

Salutacions!

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #188 el: 19 de De Gen. de 12, 01:09:27 a. m. »
Ojalà tinguerem un 1.800 metres al costat de casa com alguns! Quina sort Gregal!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #189 el: 19 de De Gen. de 12, 08:37:48 a. m. »

Hola.

Problemes familiars m´han impedit fer el que seguiment que m´haguera agradat, a la proxima.

Ací a Otos finalment la cosa s´arreglat també i durant el dia de hui porte 44 mm, l´acumulat ja supera els 60 mm, que està prou bé. Com m´imaginava, l´entrada del llevant va ser tan forta, que les pluges mes abundants han entrat molt a l´interior, tots tenen dret ;), i l´orinal de Barx que torna a punxar, ai, ai :-si

Be, ara mateixa continua plovent de manera moderada, a raó de 7,6 mm/h, amb molta boira i el vent ja en calma.

Jaja des de q el vaig maleïr q no pega "pata bona"... Es broma, tan sols es sort i estadística.
Per ací en estos moments tenim la pluja mes forta de tot el dia i ràpidament em superat els 60 mm... A vore q dura però el radar mostra poca cosa.

Ja deia jo que l'altre dia em pitaven les orelles..jejeje...i ací estàveu, maleint i enduguen-se tota la pluja a l'interior ;).
Bromes a part, soc Jordi de Barx. Un de Pego ja em va dir que per ací hi havia molt bon rotllo així que m'uneix a vosaltres per a col.laborar e informar tot lo possible ...

Salutacions

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #190 el: 19 de De Gen. de 12, 16:54:00 p. m. »

Hola.

Problemes familiars m´han impedit fer el que seguiment que m´haguera agradat, a la proxima.

Ací a Otos finalment la cosa s´arreglat també i durant el dia de hui porte 44 mm, l´acumulat ja supera els 60 mm, que està prou bé. Com m´imaginava, l´entrada del llevant va ser tan forta, que les pluges mes abundants han entrat molt a l´interior, tots tenen dret ;), i l´orinal de Barx que torna a punxar, ai, ai :-si

Be, ara mateixa continua plovent de manera moderada, a raó de 7,6 mm/h, amb molta boira i el vent ja en calma.

Jaja des de q el vaig maleïr q no pega "pata bona"... Es broma, tan sols es sort i estadística.
Per ací en estos moments tenim la pluja mes forta de tot el dia i ràpidament em superat els 60 mm... A vore q dura però el radar mostra poca cosa.

Ja deia jo que l'altre dia em pitaven les orelles..jejeje...i ací estàveu, maleint i enduguen-se tota la pluja a l'interior ;).
Bromes a part, soc Jordi de Barx. Un de Pego ja em va dir que per ací hi havia molt bon rotllo així que m'uneix a vosaltres per a col.laborar e informar tot lo possible ...

Salutacions

Doncs venvingut sigues! :) Voras com per ací disfrutes un muntó.

Pressió atmosfèrica de 1031,1 en aquest moment.
Agullent, València.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #191 el: 19 de De Gen. de 12, 20:05:52 p. m. »
Benvingut Jordi:
Ara q ja eres un dels nostres, Mario (Carboner) i jo pot ser et llevem el malefici i l'altra volta arreplegues litres a cabassaes com sol ser habitual per la teua zona.
A mes a mes per la teua contorna no escriu ningú i sempre solen ocórrer situacions interessants  :).

Per una altra banda, hui dia molt tranquil amb Max de 15,5 i les muntanyes ben verdes.

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #192 el: 19 de De Gen. de 12, 22:16:41 p. m. »
jejeje, a vore si es veritat, que tinc la bassa mig buida... :)....
Per ací a destacar els 1038'5 hPa de màxima i els 1,6º de mínima d'aquesta matinada.....

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #193 el: 19 de De Gen. de 12, 23:39:20 p. m. »
jejeje, a vore si es veritat, que tinc la bassa mig buida... :)....
Per ací a destacar els 1038'5 hPa de màxima i els 1,6º de mínima d'aquesta matinada.....

Xè si ja tenim ací al Barxer!! Benvingut!! Per ací poca cosa, dia assolejat 16,8ºC de màxima i 5,2 de mínima.

Bona nit!

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #194 el: 20 de De Gen. de 12, 09:15:27 a. m. »
HOla!! com es presenta el panorama per a les properes setmanes o dies? cregeu que tornarem a sentir eixe gusanillo per si ens arriba la neu?
be a vorer si en aquets aocasio contesteu algo ja que pareix que passeu de tots els que no son de la vostra penya,je,je,je :P
Albaida, València.