Collons Manu jo creia que Carboner era insuperable en cuant a pesimisme i negativitat, pero estas guanyant punts ultimament...
Si, tens raó i mes be pareix un concurs de pessimistes... Les últimes setmanes ho em passat d'allo mes be amb la pluja i ara ens queda patir fred i vore neu...esta clar q no ho tenim fàcil, però fred en farà i amb sort pot entrar vent humit de la mar i Ja la tenim muntada.
Dema dilluns les coses estaran mes clares.
No confongau pesimisme amb realisme
. Jo ja fa dies que vos ho dic, ve més sec que la moixama. Ara mateix " sembla" que lo que ve és una onada de fred siberià, amb gelades nefastes per al camp. 
PD. Com que tinc collita de taronges penjant de l´arbre i no vullc que gele, però al mateix temps entenc que la gent vol tindre una mega onada de fred, amb records de temperatures, vaig a deixar de postejar uns dies per ací, donaré les dades en seguiment i au.
Pos ja saps lo que has de fer: Quedada collidora de teronjes de mario. Jo, si vols, pose el tractor i el remolc, prou gran (8000 kg).
¿no tens manera de pegarli una bona regada?
Offf topic per contesta-li a Vaqueret.
El problema és que soc soci de la cooperativa i encara tenen més d´un milio de quilos per collir de varietats mes primerenques que les meues. La varietat que jo tinc, Nadorcot, es cull a ultims de febrer o principis de març, encara que enguant esta molt avançada, de fet ahir em van collir vora 15.000 kg, per a una encomanda que tenien (encara he tingut sort que han collit les meues), aixina que ens hem d´esperar unes setmanes. Les tinc assegurades, però ja saps com actuen eixos de les assegurançes, sobretot els anys que fa més mal.
En quant a l´aigua, saó en tenen de sobra, ahir encara quedaven bones basses pels bancals, o les regue a goteig, l´enxufarè, però més que res per a que no es carregue les tuberies.
Vinga, a veure si es forma eixa borrasqueta i les tapa de neu, ahi baix ja no les gela.