Iee, bon dia!. Com va?.
Jo hui soc un poquet més optimista pel que fa a les posibilitats de tindre precipitacions el cap de setmana. Ara bé, dic
un poquet i de moment, per la vesprada-nit igual en soc més o per contra ho veig més complicat.
Si que pareix que els models comencen a intuïr una baixa en un lloc bo per als nostres interesos. Potser qui més clarament ho mostre siga l'UKMO. Per ilustrar-ho:
Mapes de pressió i humitat:

Ja sé que es fil·lar molt prim i que tan sols es una posibilitat encara molt poc definida, pero algo es algo.

Veurem les próximes actualitzacions i els mesoescalars a partir de demà com venen.
O/T: Estava llegint-me els comentaris i jo aplegue a una conclusió sempre. El més bonic de la meteo es la variabilitat, la imposibilitat de poder esbrinar el que pot ocòrrer en un determinat lloc en una data determinada, per molt que puguen evolucionar els diferents models. Es clar que aixó ens pot dur a desil·lusions per esperar una determinada situació de pluges, onades de calor (per a qui els agrade

), nevades, fredorades (encara que jo soc molt poc partidari d'aquestes si no venen amb precipitacions perque soles porten mala cosa a l'agricultura), etc. Pero de tant en tant també en podem tindre grates sorpreses. En definitiva, no hi ha que agarrarse-ho molt seriosament, simplement disfrutar del que tinguem i veure com evol·luciona tot. De tot s'aprén.